quote:
Ik denk dat dit een groot succes wordt, met een kloon een sloot links neerflikkeren zonder er een woord bij te zeggen.quote:
Ben jij niet iemand die uitkeek naar de nieuwe FlyLo?quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een groot succes wordt, met een kloon een sloot links neerflikkeren zonder er een woord bij te zeggen.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 16:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben jij niet iemand die uitkeek naar de nieuwe FlyLo?
Heb al 2 posts in dit topic erover geplaatst.quote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaAlbum is nog niet uit toch? Of is 'ie gelekt?
Ik luister liever naar muziek dan dat ik erover praat. Zeikerd.quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een groot succes wordt, met een kloon een sloot links neerflikkeren zonder er een woord bij te zeggen.
En daarom zit je op een forum. Logisch.quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik luister liever naar muziek dan dat ik erover praat. Zeikerd.
Dan snap ik niet wat je in 's hemelsnaam in een topic op FOK! doet.quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik luister liever naar muziek dan dat ik erover praat. Zeikerd.
Muziek delenquote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je in 's hemelsnaam in een topic op FOK! doet.
Dat is dan een gemis voor velenquote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En ik denk niet dat dat op deze manier een succes wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |