SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.🐙![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Robin is de enige in dit topic die die Evangelion rommel kijkt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Goede TT trouwens.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wtf is dit, waarom kan ik geen video's met een age restriction meer kijken?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
En nu is het wachten totdat hij het topic binnenkomt.
Zeg jij eens even tegen robin dat hij heel snel naar dit topic moet komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
"Hij zit te trollen" gr gr Robinquote:Op zondag 14 september 2014 17:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zeg jij eens even tegen robin dat hij heel snel naar dit topic moet komen.![]()
TT 8/10quote:Op zondag 14 september 2014 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
En nu is het wachten totdat hij het topic binnenkomt.![]()
Torrents werken gewoon hoorquote:Op zondag 14 september 2014 17:26 schreef Kyubey het volgende:
He, op nyaa zijn er geen seeders meer. Wat ist deze?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wellicht dat je het hierna beter begrijpt, wat anderen in de serie zien.quote:Op zondag 14 september 2014 17:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zeg jij eens even tegen robin dat hij heel snel naar dit topic moet komen.
http://www.animenewsnetwork.com/feature/2002-06-11![]()
Ik zal het later nog wel eens doorlezen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht dat je het hierna beter begrijpt, wat anderen in de serie zien.
http://www.animenewsnetwork.com/feature/2002-06-11
Waarschijnlijk zullen er ook veel mensen zijn die NGE hebben gezien toen ze wat jonger waren en nu een aantal jaar later de serie door een nostalgische roze bril bekijken.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat heb je met veel oude anime, maar ik denk dat dat niet de voornaamste reden is waarom mensen het een goede anime vinden. Ik heb bijvoorbeeld geen nostalgische gevoelens voor de serie.quote:Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal het later nog wel eens doorlezen.
Waarschijnlijk zullen er ook veel mensen zijn die NGE hebben gezien toen ze wat jonger waren en nu een aantal jaar later de serie door een nostalgische roze bril bekijken.![]()
2/10wouldnotbang.jpegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Free vallende mecha's, laatste keer dat dat in een anime was was in Gundam 08th ms
Aldnoah
quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Free vallende mecha's, laatste keer dat dat in een anime was was in Gundam 08th ms
Aldnoah![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gundam wing, Gundam Seed, Gundam 00 en Unicorn ook.quote:Op zondag 14 september 2014 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AFCA
Van welk liedje is die opening van Zenkyou no Terror eigenlijk gejat? Ik kom er niet op, maar het klinkt zo bekend![]()
![]()
Die hadden allemaal de mogelijkheid om zelf ook te vliegen.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
ALlemaal? De gundams wel, maar de normale mechas toch niet allemaal?quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hadden allemaal de mogelijkheid om zelf ook te vliegen.AFCA
Op de IBC beurs was ook een muziek tv station aanwezig met grote schermen met dit erop:
(exact zelfde video!)
[ Bericht 2% gewijzigd door Qunix op 14-09-2014 22:34:46 ]![]()
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
hahaquote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen.🐙![]()
En de eckte eckte zien dat al bij het kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen.![]()
Als een anime met grote robots, aan abstractheid grenzende monsters, religieuze symboliek en een cast waarvan iedereen ernstige psychische problemen heeft je wat lijkt, zeker. Het steekt goed in elkaar.quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog nooit gekeken eigenlijk. Aanrader?🐙![]()
Mhuahaha vandaag naar japan toe
20-22ste ben ik in Osaka om naar DenDen te gaan![]()
Kan niet wachten >.<
Korea was wel leuk, maar niks vergeleken Japan <3![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef totalvamp het volgende:
Kan niet wachten >.<
Korea was wel leuk, maar niks vergeleken Japan <3
🐙![]()
ditquote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
NGE is saai.
Monkey D Garp is nu op leeftijd, dus geen idee wat hij nu zou kunnen aanrichten. Alleen Monkey D Dragon is in zijn prime en Monkey D Luffy is nog een tiener die nog een heel lange weg heeft te gaan. Een Monkey D familie op haar sterkst zie ik ieder het opnemen tegen één van de Four Emperors. Wel balen dat we zo lang moeten wachten op meer informatie over Dragon. We weten dat hij die wereld onrechtvaardig vindt, en het graag zou willen veranderen, maar hoe hij dat voor zich ziet is grotendeels onduidelijk. We zagen Dragon een keer verschijnen in Loguetown toen zijn zoon dreigde gedood te worden door Smoker en Buggy, en hij hem redde, maar verder blijft hij in de schaduw.quote:![]()
Tof! Veel plezier!quote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef totalvamp het volgende:
Kan niet wachten >.<
Korea was wel leuk, maar niks vergeleken Japan <3
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.![]()
![]()
Helemaal mee eens. Streamen:quote:Op maandag 15 september 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
“An interesting thing is a good thing.”![]()
*hey*One Piece anime kijken,maar niet manga lezen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, ik moet nog 20 afleveringen en dan moet ik iedere week wachten op een nieuwe aflevering. Dan zal ik mijn ogen eens laten vallen op de manga. Het begint langzaam aan wel serieus te worden. Als ze nu bij de Dressrosa arc zijn, waar Doflamingo en de Donquito family centraal staat, dan zal nadat ze Doflamingo hebben verslagen, Oda toch wel langzaam gaan opbouwen naar Big Mom of Kaido. En natuurlijk de ontmoeting tussen Dragon en Luffy, zou ook eens tijd worden dat die twee elkaar een beetje gaan leren kennen. Verwacht dat Dragon zijn zoon ook een beetje zal gaan vormen, door hem te vertellen over die wereld en haar onrechtvaardigheid, zodat Luffy zich ook wat gaan aantrekken van het grotere plaatje.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
[..]
One Piece anime kijken,maar niet manga lezen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 15-09-2014 15:45:04 ]![]()
Gratis tip:quote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen 10 tera aan animetroep op je pc hebben
Als je iets gekeken hebt kan je het ook direct verwijderen.
Downloaden > streamen.![]()
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?quote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gratis tip:
Als je iets gekeken hebt kan je het ook direct verwijderen.
Downloaden > streamen.![]()
![]()
Je buffer is exact de grootte van je HDD.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?🐙![]()
Eh maar dan kan ik meteen kijken. Hoef ik niet te wachten tot hij op de harde schijf staat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je buffer is exact de grootte van je HDD.![]()
Neen. De wereld is zwart en wit. Pleur op met je grijswaardes.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Je kan ook streamen tijdens het downloaden mens0n.🐙![]()
Je bent aan het zakken van baas level naar plebquote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Je kan ook streamen tijdens het downloaden mens0n./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Misschien krijg je nog een Disappearance of Gay Swimming! film.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
het is Kyoani dan stopt het altijd bij S2🐙![]()
Dat wordt wel echt hoge kwaliteit, Disappearance of Haruhi zag er ook verdomd goed uit.quote:Op maandag 15 september 2014 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een Disappearance of Gay Swimming! film./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben benieuwd naar The Disappearance of Nagato Yuki-chan.
Was niet Kyoani die dat ging doen toch?🐙![]()
Je download streamen bedoel ik he? Dus tijdens het downloaden het bestand al afspelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je bent aan het zakken van baas level naar pleb![]()
Zoveel is niet bekend. Het zal wel niet. Als je nieuwsgierigheid zich uitstrekt tot de plots, toon en look van de serie kan je de manga samplen.Dat ga ik doen voordat ik deze lente bepaal of ik er aan begin of niet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd naar The Disappearance of Nagato Yuki-chan.
Was niet Kyoani die dat ging doen toch?“An interesting thing is a good thing.”![]()
We hebben tot 2015. Ik ben eerst even bezig met de light novels. (Zei hij, in meervoud, terwijl er maar eentje op de plank staat.)quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoveel is niet bekend. Het zal wel niet. Als je nieuwsgierigheid zich uitstrekt tot de plots, toon en look van de serie kan je de manga samplen.Dat ga ik doen voordat ik deze lente bepaal of ik er aan begin of niet.🐙![]()
Nee geen excuus, demotie is al in gang gezet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je download streamen bedoel ik he? Dus tijdens het downloaden het bestand al afspelen.![]()
Buffer, minder artifacten, geen vage reclames van een site, als je internet om 1 of andere reden dood is kun je het alsnog kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?
Bah ik zat er aan te denken naar de tokyo game expo te gaan is hrt de eerste dagen alleen voor pers![]()
![]()
Net voldoende dus
Het wordt pas geanimmeerd bij goed of hoger.
Sword Art online II nieuwe ep van gezien. Ik vind het verhaal leuk, maar die extra karakters kunnen me gestolen worden. Irritant klein elfje dat die twee de hele tijd papa en mama noemt.
Zeker deze aflevering werden ze gebruikt om het verhaal op te vullen![]()
Jellereppe is terugquote:Op maandag 15 september 2014 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.
[ afbeelding ]Ik heb je nog gezien op forums.marokko.nl.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haast onmogelijk hoe saai die serie is ja.
Als ik een 15-jarig meisje was geweest had ik het vast wel leuk gevonden.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Aah kak dat engrish in e06 van Zankyou no Terror.
Alsof ze allemaal met een pen in de mond praten, en dan hele conversaties
🐙![]()
Wat vond je eigenlijk van het geniale einde?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik een 15-jarig meisje was geweest had ik het vast wel leuk gevonden.![]()
Het einde is me niet bijgebleven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van het geniale einde?
Ik wil er alleen nog over zeggen dat vaagheid niet gelijk staat aan kwaliteit. Dat geldt zowel voor de angels en de hoofdpersonages (als ik echt zit te hopen op de dood van een hoofdpersonage, weet ik dat ik een serie niks vind).
Ik heb meerdere goede animeseries gezien, maar deze serie behoort daar helaas niet tot.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het einde is me niet bijgebleven.
Ik wil er alleen nog over zeggen dat vaagheid niet gelijk staat aan kwaliteit. Dat geldt zowel voor de angels en de hoofdpersonages (als ik echt zit te hopen op de dood van een hoofdpersonage, weet ik dat ik een serie niks vind).
Ik heb meerdere goede animeseries gezien, maar deze serie behoort daar helaas niet tot.![]()
![]()
Ghost in the Shell was gewoon beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Onvergelijkbaar, maar GitS is zeker goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ghost in the Shell was gewoon beter.![]()
http://vk.com/video-68503027_169576413?hd=3&t=quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
Aah kak dat engrish in e06 van Zankyou no Terror.
Alsof ze allemaal met een pen in de mond praten, en dan hele conversaties
Ik vond Five's iteratie van London Bridge best wel goed. Ook al is dat wel Engels van het niveau van de basisschool of hoogstens de brugklas.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat ging nog wel, maar de conversaties hebben altijd zo'n raar tempo, krampachtige uitspraak en willekeurige klemtonen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://vk.com/video-68503027_169576413?hd=3&t=
Ik vond Five's iteratie van London Bridge best wel goed. Ook al is dat wel Engels van het niveau van de basisschool of hoogstens de brugklas.🐙![]()
Ja, na een heel lange ban. Ik heb inderdaad ook een tijdje op forums.marokko.nl gezeten, maar dat is een baggerforum. D'r wordt weinig tijd, geld en moeite gestoken aan het uiterlijk en de functies van zo'n forum en dat zie je terug. Als het veel was plaatste ik daar 5 reacties in een week.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jellereppe is terugIk heb je nog gezien op forums.marokko.nl.
![]()
Waarom kreeg je ban op dat forum?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, na een heel lange ban. Ik heb inderdaad ook een tijdje op forums.marokko.nl gezeten, maar dat is een baggerforum. D'r wordt weinig tijd, geld en moeite gestoken aan het uiterlijk en de functies van zo'n forum en dat zie je terug. Als het veel was plaatste ik daar 5 reacties in een week.![]()
Ik had een ban op dit forum. Onbeschoft gedrag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:42 schreef PewPewKeepo het volgende:
[..]
Waarom kreeg je ban op dat forum?![]()
Misschien over 5 jaar is One Piece zo ver dat we deze gevechten te zien krijgen. Stuk voor stuk episch lange gevechten worden dat. Momenteel is alleen Dragon klaar, maar Black Foot Sanji (21 jaar), Monkey D Luffy (19 jaar) en Ronorao Zoro (21 jaar) zijn momenteel nog veel te zwak om het op te nemen tegen deze top tiers, maar ze worden langzaam aan sterker tot de tijd rijp is. Zal wel vet worden. Borsalino Kizaru kan even snel bewegen als de snelheid van het licht (300.000 kilometer per seconde). Akainu is lava en Mihawk is de sterkste warlord in One Piece en ook de beste met het zwaard. Mihawk vocht lange tijd op gelijke voet met Red Hair Shanks (één van de Four Emperors). Over Commander Kong en Monkey D Dragon weten we nog heel weinig. Commander Kong staat in rang boven Akainu, Kizaru en Fujitora. Daar gaat One Piece in de toekomst nog heel uitgebreid over uitwijden.
Sakazuki Akainu: vs Monkey D Luffy
Borsalino Kizaru vs Black Foot Sanji
Commander Kong vs Monkey D Dragon
Dracule Mihawk vs Ronorao Zoro
[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 16-09-2014 17:11:19 ]![]()
Elke aflevering geeft je een gevoel van warmte van binnen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Barakamon aan het inhalen. Moest lachen.![]()
![]()
Ronorao Zoro vs Black Foot Sanji tijdens een van hun vele vriendschappelijke ruzies. Wel lachen tussen die twee. Je ziet die vechtstijlen duidelijk terug komen. Voetspecialist tegen een zwaardspecialist.![]()
![]()
Yfw nog steeds geen sequel of prequel.
Er is een OVA. Het verhaal is af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Yfw nog steeds geen sequel of prequel.
http://myanimelist.net/anime/16762/Mirai_Nikki_Redial🐙![]()
Ruimte zat voor een pre- of sequel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een OVA. Het verhaal is af.
Dit mag ook wel een tweede seizoen krijgen.
Zo'n ontzettend interessant verhaal was het nou ook weer niet. Het was leuk, maar klaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ruimte zat voor een pre- of sequel.
🐙![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk eens Black Bullet aan het afkijken, realiseer ik me dat die serie eigenlijk heel slecht is en kost het me moeite om door de eps heen te komen.
Ik heb er nu 9 gezien en vind het nog steeds nergens over gaan.Oneens, ik denk dat een pre- of sequel Mirai Nikki alleen maar slechter kan maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit mag ook wel een tweede seizoen krijgen.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Nou ja, slecht, het was geen Citizen Kane, maar was wel een vermakelijke serie op zich.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:06 schreef Xaryna het volgende:
Ben ik eindelijk eens Black Bullet aan het afkijken, realiseer ik me dat die serie eigenlijk heel slecht is en kost het me moeite om door de eps heen te komen.
Ik heb er nu 9 gezien en vind het nog steeds nergens over gaan.🐙![]()
Nou ja zeg, het pretendeert een serieuze anime te zijn, maar heeft geen plotopbouw of karakterontwikkeling, geen echte vijand of moeilijkheden die moeten worden overkomen waar naartoe gewerkt kan worden en een compleet onlogische haremstructuur die niet bij de rest past. ALs er eens een sterke vijand is, is die met 2 eps verslagen en kabbelt het weer rustig voort met wat haremgrapjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, slecht, het was geen Citizen Kane, maar was wel een vermakelijke serie op zich.Chocoladetaartjes.
Tengan Toppa Gurren Lagann is ook wel de moeite waard.En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.![]()
Ik vraag me af hoeveel van die dingen komen omdat ze met de snelheid van het licht door de manga heen schoten. Ik heb de manga niet gelezen verder, maar ze sloegen volgens mij een hoop dingen over.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het pretendeert een serieuze anime te zijn, maar heeft geen plotopbouw of karakterontwikkeling, geen echte vijand of moeilijkheden die moeten worden overkomen waar naartoe gewerkt kan worden en een compleet onlogische haremstructuur die niet bij de rest past. ALs er eens een sterke vijand is, is die met 2 eps verslagen en kabbelt het weer rustig voort met wat haremgrapjes.🐙![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef Bomzor het volgende:
Tengan Toppa Gurren Lagann is ook wel de moeite waard.![]()
Ik kijk het wel, maar ben niet echt een fan ervanquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Jellereppe het volgende:
Ben ik de One Piece fan op dit forum? Het zal toch niet.
Het is dan ook wel een erg obscure serie. Niet veel mensen kijken er naar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Jellereppe het volgende:
Ben ik de enige One Piece fan op dit forum? Het zal toch niet.🐙![]()
Waarom niet? Daar ben ik wel benieuwd na. Als je geen fan bent, dan zou ik niet doorgaan met kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kijk het wel, maar ben niet echt een fan ervan![]()
Wat bedoel je met obscure serie? Naar mijn weten is het een van de populairste anime/manga van het moment of ik moet mijn informatie uit verkeerde bronnen halen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een erg obscure serie. Niet veel mensen kijken er naar.![]()
De eerste zin en de tweede zin betekenen hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met obscure serie?🐙![]()
Bedoel je dat het te langdradig is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerste zin en de tweede zin betekenen hetzelfde.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedoel je dat het te langdradig is?🐙![]()
Omdat ik HxH ontdekte, maar ik vind het wel een leuke serie om te kijken. Ben ook gewoon bij de laatste aflevering. Vond het hoogtepunt voor mij wel marineford arc.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom niet? Daar ben ik wel benieuwd na. Als je geen fan bent, dan zou ik niet doorgaan met kijken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja, Marineford Arc was goed. Maar Marineford Arc zal waarschijnlijk verbleken bij de grote oorlog aan het eind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
dat ik HxH ontdekte, maar ik vind het wel een leuke serie om te kijken. Ben ook gewoon bij de laatste aflevering. Vond het hoogtepunt voor mij wel marineford arc.![]()
Oh, ik ben waarschijnlijk nog niet thuis in de grapjes van de animewereld. Afijn, wat zijn de grote drie behalve One Piece. Naruto en wat nog meer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik noemde een van de anime die onderdeel is van "De grote drie" obscuur. Dit is een grapje.![]()
Bleachquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, ik ben waarschijnlijk nog niet thuis in de grapjes van de animewereld. Afijn, wat zijn de grote drie behalve One Piece. Naruto en wat nog meer?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Duidelijk. Hunter X Hunter klinkt veelbelovend. Binnenkort maar eens mee starten. Het zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel okay. Vrij aardig.![]()
HxH was leuk, tot deze arc. De arc waar we ons nu in bevinden is echt verschrikkelijk saai naar mijn mening. One Piece daarentegen blijf ik leuk vinden. Blijft ook redelijke spanning in. Maarja elke serie die ik tot nu toe heb gezien is daar zo ongeveer hetzelfde in. Er duikt altijd wel een nieuwe vijand op waar ze zich op kunnen uitleven, nieuwe powers die ontdekt worden etc. I guess dat dat ook hetgene is wat dit soort series interessant houdt.En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
(Ik vind het best wel onrealistisch dat ze ondanks haar fitheid een dieetbuikje heeft en geen zichtbare buikspieren. Ze is wel echt een moordwijf.)“An interesting thing is a good thing.”![]()
Over Hunter x Hunter: hebben ze nu echt de eerste helft van de een na laatste aflevering gebruikt om een doorgedraaide reden te geven waarom een van de meest ineffectieve overlijdens die zogenaamd een drijvende rol speelde in hoe de serie uitspeelde eigenlijk onbetekenend was?
Over de Monogatari-reeks:
Nisioisin kondigt niet alleen aan dat zijn succesvolle uiterst succesvolle Monogatari-reeks eindigt met de uitgave van Zoku Owarimonogatari aanstaande vrijdag, maar kondigt ook meteen een nieuwe serie aan.
Wat een held. Wat een productiviteit. Wat een artistieke integriteit.
Hier zouden die klutsen die langlopende succesvolle mangaseries en lightnovelreeksen in hun portfolio hebben echt lering uit moeten trekken. Niet op de laatste plaats die immerzieke Togshi. Maar zeker ook Kishimoto en Kubo en Okubo en Oda en Nasu. Hoewel deze schrijvers als ze hun hit loslaten waarschijnlijk nooit meer met iets zullen kunnen komen dat de huidige populariteit evenaart en het is niets alsof ze inventief zijn in hun werken.
![]()
Het is voorbij, moot is ook een SJW.![]()
![]()
Omg kom er net achter dat hier in Kyoto de 20ste de Kyoto manga anime fair is
Ik ga hier lekker heel de dag rondhangen.
Gratis voor buitenlanders ook nog eens
http://www.kyomaf.jp/en/
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 09:17:49 ]![]()
Vond het ook tegen vallen voor een prima serie tot de ant arc. Leek zich laatste afleveringen te herpakken, maar laat nu toch weer wat liggen. In tegenstelling tot de rest van de serie.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Hunter x Hunter: hebben ze nu echt de eerste helft van de een na laatste aflevering gebruikt om een doorgedraaide reden te geven waarom een van de meest ineffectieve overlijdens die zogenaamd een drijvende rol speelde in hoe deKlap eens in je handjes.![]()
Kutzooi! Geband op 4chan.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb ik ook
3g op mobiel werkt nog wel.
Zoe Quinn's vagina heeft wel heel erg veel macht
Op /v/ worden threads over Gamergate en dergelijke razendsnel verwijderd.
Terecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoe Quinn's vagina heeft wel heel erg veel macht
Op /v/ worden threads over Gamergate en dergelijke razendsnel verwijderd.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Op /v/ worden threads over Gamergate en dergelijke razendsnel verwijderd.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Is dat niet dat oude drama met die twitterchick ofzo? En die twee nerds die iets gezegd hadden? Was lekker smullen van de drama op SRS toen.![]()
Is 1 en al drama en heeft niks met video games te maken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Was altijd in 1 thread dus boeiuhhquote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is 1 en al drama en heeft niks met video games te maken.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
I do it for free.Women with dicks and weak men with vaginas.
De clubleden zijn ook passioneel over het onderhouden van hun website zie ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef Kyubey het volgende:
http://www.jpcu.nl/
Uhh, niets voor mij
🐙![]()
Doflamingo komt een heel klein beetje in actie. Wachten tot hij het opneemt tegen Trafalgar Law en Monkey D Luffy, hoewel ik verwacht dat die twee eerst een goed pak ransel krijgen van onze lange vriend, want dit is gewoon iets waar ze het nog nooit tegen opgenomen hebben. Een heel andere league vergeleken met eerdere vijanden. Tot nu toe speelt hij gewoon met iedereen die hij tegenkomt. Als Doflamingo valt dan zal Kaido the Beast wel uit de krochten van de schaduw kruipen omdat hij zonder smilies (devilfruits), geleverd door Doflamingo, geen grotere leger van zoan-beast kan opbouwen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Jellereppe op 17-09-2014 20:10:10 ]![]()
Het idee op zich is leuk maar ik vraag me af wat voor mensen daar serieus op af komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef Kyubey het volgende:
http://www.jpcu.nl/
Uhh, niets voor mijquote:Survival Japans
Een kleine les Japans gericht op praktische en belangrijke zaken zoals het bestellen van een biertje, de weg vragen naar een Love Hotel, wisselgeld voor de meisjes-ondergoed-automaat regelen, en natuurlijk alle irritante anime-gerelateerde woorden en uitdrukkingen die je maar kunt bedenken.![]()
![]()
![]()
![]()
Help! Zoe en Anita hebben robin gehersenspoeld!quote:
quote:
Er wordt ook totaal geen censuur gepleegd joh, niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is 1 en al drama en heeft niks met video games te maken.
Als het wat Japanologen of expats zijn die een paar centen bij proberen te verdienen is het niet eens zo verkeerd. Als het echter weeaboo's zijn die zonder gedegen kennis van de taal studenten leren hoe ze moeten kawaï-desu-en dan; vernietig ze met vuur!quote:Wie zijn Zoe en Anita? De lesbische Henk en Ingrid?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Help! Zoe en Anita hebben robin gehersenspoeld!Op /b/ en /pol/ zou het ongetwijfeld getolereerd worden, wat dat ook is, maar aan de andere kant begrijp ik het sentiment wel. Als er allerlei meta-shit op /a/ rondgespuid zou worden van aandachtstrekkerde idioten en zelfvoldane Tumblritus-lijders dan zou ik de report knop blijven gebruiken totdat een van ons gebanned is.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er wordt ook totaal geen censuur gepleegd joh, niks aan de hand.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Op /b/ en /pol/ worden de threads ook verwijderd, en op /v/ is er totaal geen discussie meer over mogelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het wat Japanologen of expats zijn die een paar centen bij proberen te verdienen is het niet eens zo verkeerd. Als het echter weeaboo's zijn die zonder gedegen kennis van de taal studenten leren hoe ze moeten kawaï-desu-en dan; vernietig ze met vuur!
[..]
Wie zijn Zoe en Anita? De lesbische Henk en Ingrid?
[..]
Op /b/ en /pol/ zou het ongetwijfeld getolereerd worden, wat dat ook is, maar aan de andere kant begrijp ik het sentiment wel. Als er allerlei meta-shit op /a/ rondgespuid zou worden van aandachtstrekkerde idioten en zelfvoldane Tumblritus-lijders dan zou ik de report knop blijven gebruiken totdat een van ons gebanned is.
Ik krijg steeds meer de indruk dat meerdere mods en janitors zijn vervangen door SJWs en feministen. Op reddit heeft het ook plaatsgevonden, daar is iig geen twijfel over.
Ik vrees het tweede.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het wat Japanologen of expats zijn die een paar centen bij proberen te verdienen is het niet eens zo verkeerd. Als het echter weeaboo's zijn die zonder gedegen kennis van de taal studenten leren hoe ze moeten kawaï-desu-en dan; vernietig ze met vuur!🐙![]()
De reden dat ik drie keer per week sport. Ik eet veel, maar als ik dat niet zou doen, dan zou ik binnen 2 jaar ook zo vies vet worden als deze man.quote:![]()
Zoe Quinn is de persoon waarmee het hele debacle begon. Zij had seks gehad met vijf mannen (spelontwikkelaars en videogamejournalisten, waaronder haar baas, die ook nog eens getrouwd was), in ruil voor promotie voor haar game 'Depression Quest'. Naar aanleiding hiervan bleek dat vele mensen in de wereld van indie gaming en videogamejournalistiek (vooral in de VS en Canada) met elkaar bevriend waren, relaties met elkaar aangingen en seks hadden met elkaar, zonder dit te vermelden. Enige integriteit zou je toch wel kunnen verwachten van journalisten, al helemaal als ze een bachelor or master in de journalistiek hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie zijn Zoe en Anita? De lesbische Henk en Ingrid?
Het vreemdste is dat op meerdere websites, zoals 4chan, reddit en neogaf, de discussie erover gelijk verwijderd werd. Er mocht niet over gesproken worden. Kort daarna verschenen er allemaal artikelen over hoe de term 'gamers' dood zou zijn en hoe seksistisch men wel niet is geweest om Zoe Quinn te beschuldigen van het bovengenoemde. Kritiek leveren op een vrouw betekent in hun ogen dat je misogyn bezig bent.
Anita Sarkeesian is iemand die al een tijdje lang video's maakt over hoe geweld tegen vrouwen in games seksistisch en schadelijk is voor de relatie tussen mannen en vrouwen. Zij blijkt ook meerdere connecties te hebben met de bovengenoemde groep mensen, o.a. via Silverstring Media.
Door al deze censuur zou je toch bijna gaan denken dat meerdere mods en janitors op 4chan (ook op reddit) zijn vervangen door SJWs en feministen....![]()
Waar het hier dus om gaat is belangenverstrengeling en censuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zoe Quinn is de persoon waarmee het hele debacle begon. Zij had seks gehad met vijf mannen (spelontwikkelaars en videogamejournalisten, waaronder haar baas, die ook nog eens getrouwd was), in ruil voor promotie voor haar game 'Depression Quest'. Naar aanleiding hiervan bleek dat vele mensen in de wereld van indie gaming en videogamejournalistiek (vooral in de VS en Canada) met elkaar bevriend waren, relaties met elkaar aangingen en seks hadden met elkaar, zonder dit te vermelden. Enige integriteit zou je toch wel kunnen verwachten van journalisten, al helemaal als ze een bachelor or master in de journalistiek hebben.
Het vreemdste is dat op meerdere websites, zoals 4chan, reddit en neogaf, de discussie erover gelijk verwijderd werd. Er mocht niet over gesproken worden. Kort daarna verschenen er allemaal artikelen over hoe de term 'gamers' dood zou zijn en hoe seksistisch men wel niet is geweest om Zoe Quinn te beschuldigen van het bovengenoemde. Kritiek leveren op een vrouw betekent in hun ogen dat je misogyn bezig bent.
Anita Sarkeesian is iemand die al een tijdje lang video's maakt over hoe geweld tegen vrouwen in games seksistisch en schadelijk is voor de relatie tussen mannen en vrouwen. Zij blijkt ook meerdere connecties te hebben met de bovengenoemde groep mensen, o.a. via Silverstring Media.
[ afbeelding ]
Door al deze censuur zou je toch bijna gaan denken dat meerdere mods en janitors op 4chan (ook op reddit) zijn vervangen door SJWs en feministen....![]()
Waar het hier dus om gaat is belangenverstrengeling en censuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ze trok alles uit verband. Bij Hitman laten zien hoe je strippers moet doden terwijl je tegelijkertijd ziet hoe ze daar -punten voor krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Who cares? Ik vond de video's van Anita best goede analyses. Je overdrijft echt schromelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Pffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Who cares? Ik vond de video's van Anita best goede analyses. Je overdrijft echt schromelijk.
De transformatie is compleet.![]()
Als je zelf niet kunt zien wat er allemaal niet klopt aan die video's, weet ik precies hoe laat het is.
Waar is het allemaal begonnen robin?
Tijdens de cryptoboom eind 2014 was je niet zo.
Houdt je vriendin je gevangen in een SM-kelder?
Vertel me wat er aan de hand is!!!
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, ze trok alles uit verband. Bij Hitman laten zien hoe je strippers moet doden terwijl je tegelijkertijd ziet hoe ze daar -punten voor krijgt.Ik open zo wel een topic in GAM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon geen games meer kopen en anime piraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik open zo wel een topic in GAM.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij ons op de opleiding verschilt de kwaliteit van leraren enorm. Je bent aan de genade van Zeus overgeleverd wat dat betreft. We hebben zo'n nieuw mokkel voor de klas staan. Strak, lekker, maar kan totaal geen les geven. Ze stimuleert bij mij niet de hersenen, maar meer een orgaan dat tussen mijn benen zit. Ik volg daarom nu die lessen met een andere klas. Een meneer van 50plus die stukken beter is in het geven van uitleg. Ik bedoel als je niet zelf je rooster indeelt en initiatief neemt om lessen te volgen met andere klassen die opgescheept zitten met leraren die wel uitleg kunnen geven, zit ik over 2 jaar nog steeds op Avans, en dat is niet de bedoeling.![]()
Tof!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?![]()
![]()
Ik moet nog wel even een (flinke) OP maken, dus even geduld.quote:
Ik moet denk ik wel lachen als het verwijdert wordt en er met bans gestrooid gaat worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?
🐙![]()
Mweh, de winkel had m'n GitS 1.5 manga nog niet. Dan maar eerste deel van Terra Formars gehaald, geen idee of het wat is.🐙![]()
Nevernooitniet zolang ik mod ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet denk ik wel lachen als het verwijdert wordt en er met bans gestrooid gaat worden.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik had het ook niet verwacht. Maar toch, om de circlejerk levend te houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nevernooitniet zolang ik mod ben.
🐙![]()
Was dit oprecht om je hart te luchten of omdat omdat we nu toch offtopic aan het klooien zijn?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef Jellereppe het volgende:
Bij ons op de opleiding verschilt de kwaliteit van leraren enorm. Je bent aan de genade van Zeus overgeleverd wat dat betreft. We hebben zo'n nieuw mokkel voor de klas staan. Strak, lekker, maar kan totaal geen les geven. Ze stimuleert bij mij niet de hersenen, maar meer een orgaan dat tussen mijn benen zit. Ik volg daarom nu die lessen met een andere klas. Een meneer van 50plus die stukken beter is in het geven van uitleg. Ik bedoel als je niet zelf je rooster indeelt en initiatief neemt om lessen te volgen met andere klassen die opgescheept zitten met leraren die wel uitleg kunnen geven, zit ik over 2 jaar nog steeds op Avans, en dat is niet de bedoeling.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik moest het kwijt, inderdaad. Ik irriteer mijn aan de fluctuaties van het kwaliteit van het onderwijs. Ze krijgen voor ieder scholier/student evenveel geld, en toch zetten ze zo'n troela zonder ervaring als docent bij ons voor de klas. Gelukkig kan ik mijn rooster vaak zo indelen dat ik die troela met een lekker kontje kan ontwijken en colleges kan volgen bij de oude vertrouwde leraar met een wit lokje in zijn haren die weet hoe hij mensen wat moet bijbrengen. Overigens een strak broek aan hebben als jonge troela in een klas met veel jonge kerels. Dat kan toch nooit goed zijn of ben ik simpel, mensen?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was dit oprecht om je hart te luchten of omdat omdat we nu toch offtopic aan het klooien zijn?Ach, zal het mij boeien. Ik volg deze periode waarschijnlijk geen les meer bij haar.
Mensen die in de praktijk hebben gewerkt, voordat ze docent werden, zijn vaak wel wat rijker als het gaat om colleges geven. Mensen die vanuit de uni gelijk maar colleges gaan geven missen toch iets.
[ Bericht 17% gewijzigd door Jellereppe op 17-09-2014 21:23:44 ]![]()
Als het nou nog middelbare school harem-issues waren, maar helaas.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was dit oprecht om je hart te luchten of omdat omdat we nu toch offtopic aan het klooien zijn?🐙![]()
Jellereppe-kun. Klinkt best goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
I-I-It's not like I want to teach you, Jellereppe-kun.![]()
Waar blijft ie?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een (flinke) OP maken, dus even geduld.Women with dicks and weak men with vaginas.
Yerureppu-kunn~~quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
I-I-It's not like I want to teach you, Jellereppe-kun.Helemaal super.![]()
![]()
Hopelijk komt er ook iemand die geld gaat verdienen met het wijzen op seksisme in Japanse tekenfilms en strips. Die prutser die Fairy Tail schrijft is nu moet een nieuw verhaal gekomen. Een morbide kruising tussen Katanagatari en Seiken no Blacksmith. En in dit soort series gaan ze nooit in op het logistieke aspect van die massieve kledingschade die je altijd tegenkomt. Noch komt er iemand op het idee om een paar rupees te investeren in simpele schadevastekleding.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Bijna af.quote:
quote:Alleen maar saus? Wil je daar geen koolhydraten bij? Aardappelen, of rijst of pasta?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die prutser die Fairy Tail schrijft is nu moet een nieuw verhaal gekomen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Fate/Stay Night gedaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Om de leegte van Katawa Shoujo te vullen ben ik nu Hatoful Boyfriend aan het installeren.![]()
Muv-luvquote:Op woensdag 17 september 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Om de leegte van Katawa Shoujo te vullen ben ik nu Hatoful Boyfriend aan het installeren./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Je kunt Rave nog oppikken.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk komt er ook iemand die geld gaat verdienen met het wijzen op seksisme in Japanse tekenfilms en strips. Die prutser die Fairy Tail schrijft is nu moet een nieuw verhaal gekomen. Een morbide kruising tussen Katanagatari en Seiken no Blacksmith. En in dit soort series gaan ze nooit in op het logistieke aspect van die massieve kledingschade die je altijd tegenkomt. Noch komt er iemand op het idee om een paar rupees te investeren in simpele schadevastekleding.![]()
Nee, wil ik wel aan beginnen. Geloof niet dat het makkelijk te kopen is dus zal wel een download worden.quote:🐙![]()
quote:Hatoful Boyfriend (Japanese title はーとふる彼氏) is a game about a human hunter-gatherer girl (named by you, default Hiyoko Tousaka) who goes to a high school for birds, St. PigeoNation's Institute. There, she dates pigeons.
[...]
"hatoful" is the Japanese pronunciation of either the wasei eigo word "heartful" or "hurtful", chosen both for this double meaning and for the fact that it starts with hato (Japanese for pigeon).
Dit is zo geniaal. Ga ervoor ouwe duivenneuker.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wow, wat een werk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef Leafeon672 het volgende:
GAM / GamerGate #1 Belangenverstrengeling en censuur
Hij is af hoor!![]()
![]()
Als ze klaar zijn met videogames komen ze voor jouw anime.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Japan heeft schijt aan feministen en vrouwen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met videogames komen ze voor jouw anime./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Onzin. De premier, Abe Shinzo, heeft laatst eens erkent dat vrouwen bestaan (als economische factor).quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Japan heeft schijt aan feministen en vrouwen.
En ik las ooit op Sankaku dat armoede bij vooral ongetrouwde jonge en middelbare vrouwen gezien wordt als een groot sociaal probleem in Japan.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Lolicon was toch al bijna verboden geworden? Ik zou maar oppassen als ik jou was.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Japan heeft schijt aan feministen en vrouwen.
Implicieren dat ik een lolicon benquote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lolicon was toch al bijna verboden geworden? Ik zou maar oppassen als ik jou was.
Shotacon dan, ook goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Implicieren dat ik een lolicon benOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Implicieren dat ik een lolicon benquote:quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje![]()
En dacht zo iets van "EEeeeehhhhhh"🐙![]()
ONTMASKERD!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat scheen overigens onder internationale druk gebeurd te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lolicon was toch al bijna verboden geworden? Ik zou maar oppassen als ik jou was.quote:Toen de feminazi's de lolicons arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen lolicon.
[...]
Toen ze mij kwamen halen
...was er niemand meer die nog kon protesteren.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Als Arasu en jij ooit gearresteerd worden schrijf ik een boze brief aan justitie.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
M-maar Arashi is de grootste lolicon.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als Arasu en jij ooit gearresteerd worden schrijf ik een boze brief aan justitie.
Laatste gayswimming alweer.
Gast lijkt een beetje op die hotel eigenaar en politieagent uit K-ON!! the movie!
Nee, er is echt vloeiend engels.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Oh Japanese people and their funny way of pronouncing things c:En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.![]()
CROSEUP OF CAMEHRA FIFTJEENquote:Op donderdag 18 september 2014 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
Wat dat betreft hebben ze Five wel goed gedaan. Ik krijg wurgneigingen.Helemaal super.![]()
Ik snap al die haat op Five niet. Als personage oogt ze interessanter dan Twelve, Nine, Shibazaki en Lisa.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yes eindelijk mijn to love ru artbook gevonden
Stond onder een boek met "hoe teken ik BL seks in alle posities"
Oh Japan![]()
![]()
╔══════════════ ೋღღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong 4channer ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no mods ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღღೋ ═════════════╝.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
/pol/ heeft altijd gelijk als het niet politiek gerelateerd is.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:21 schreef Leafeon672 het volgende:
╔══════════════ ೋღღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong 4channer ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no mods ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღღೋ ═════════════╝.
zijn er alquote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef Hermanna het volgende:
Wanneer komen die nieuwe Sailor Moon afleveringen?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Als 'slechterik' is ze schitterend. Het Engrish is irritant, vooral omdat er wel heel veel van gebruikt werd in een korte tijd. Maar haar personage als gestoorde Cruella de Vil is goed gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap al die haat op Five niet. Als personage oogt ze interessanter dan Twelve, Nine, Shibazaki en Lisa.🐙![]()
Ik ben er eigenlijk niet klaar voor... De échte laatste HxH... De volgende en tevens LAATSTE zal een filler worden (een resumé van 25 minuten vanaf het begin tot het "eind")![]()
Euh, nee! Ik heb geen twitter.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ben jij dit?
https://twitter.com/_icze4r
Maar die persoon heeft een goede smaak met icoontjes.Helemaal super.![]()
Jammer.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Euh, nee! Ik heb geen twitter.
Maar die persoon heeft een goede smaak met icoontjes.
Pfffft, One Piece is nu zo traag dat ik zelfs met dubbele snelheid kijken via VLC me nog zit te vervelenZe moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Fairy Tail en HxH.
![]()
Totaal geen problemen mee. Het is als we het over snelheid hebben vergelijkbaar met Dragonball Z. Dat ging ook niet bepaald snel. Later heeft men Dragonball Z Kai gemaakt. Het duurt nog heel lang voor dat One Piece ten einde komt (of er moet iets met Oda gebeuren), maar men komt op de lange termijn echt wel met een korte versie. Een soort One Piece Kai. Bij welke arc ben je nu trouwens?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef MAHL het volgende:
Pfffft, One Piece is nu zo traag dat ik zelfs met dubbele snelheid kijken via VLC me nog zit te vervelenZe moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Fairy Tail en HxH.
![]()
Gewoon, bij de nieuwste ep. Maar ik irriteer me eraan, tijdrekken met ellenlange flashbacks, beelden die langzaam over de personages glijden terwijl ze niets zeggen om zogenaamd emoties uit te beelden, steeds maar weer beelden van Rebecca die random gladiators owned terwijl ze uitgejoeld wordt (al 5 eps achter elkaar ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 23:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Totaal geen problemen mee. Het is als we het over snelheid hebben vergelijkbaar met Dragonball Z. Dat ging ook niet bepaald snel. Later heeft men Dragonball Z Kai gemaakt. Het duurt nog heel lang voor dat One Piece ten einde komt (of er moet iets met Oda gebeuren), maar men komt op de lange termijn echt wel met een korte versie. Een soort One Piece Kai. Bij welke arc ben je nu trouwens?). Zet dan gewoon die anime een half jaar op pauze ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 23:29:15 ]![]()
quote:
Veruit beste outro voor een anime ooit.![]()
Ja. Ik geef je wel gelijk op dit punt. Oda is bewust aan het rekken om de manga wat ademruimte te geven.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon, bij de nieuwste ep. Maar ik irriteer me eraan, tijdrekken met ellenlange flashbacks, beelden die langzaam over de personages glijden terwijl ze niets zeggen om zogenaamd emoties uit te beelden, steeds maar weer beelden van Rebecca die random gladiators owned terwijl ze uitgejoeld wordt (al 5 eps achter elkaar ofzo). Zet dan gewoon die anime een half jaar op pauze ofzo.
![]()
Stevige aflevering Tokyo Ghoul. Duurde even voordat vaart erin kwam, maar toen ging hij ook hard.
Merk overigens de eerste "teveel anime" verschijnselen begin te vertonen. Mijn eerste woordjes versta ik, ken de release date en adviseer mensen goede series.
Nooit gedacht dat ik "zo'n" iemand zou worden.Klap eens in je handjes.![]()
Ah, nee, "zo" iemand wil je niet worden. Kut otaku's en hun Micronesische tekenfilmpjes. Zou niet dood gevonden willen worden in de buurt van een harde schijf met anime. Bah.🐙![]()
Fairy Tail volgens Wiki: Staat op mijn lijstje.quote:Het verhaal speelt in een magische wereld en volgt een jonge magiër, Lucy Heartfilia. Ze is van plan om lid te worden van het beruchte en beroemde ‘Fairy Tail’-gilde, een gilde met veel sterke en beroemde magiërs. Op een gegeven moment ontmoet ze een jongen genaamd Natsu Dragneel, samen met zijn beste vriend de pratende kat Happy. Kort na hun ontmoeting wordt Lucy ontvoerd door een groep slavenhandelaren, waarvan de leider zich voordoet als lid van Fairy Tail. Wanneer Natsu hoort dat deze zich voordoet als lid, wordt hij kwaad en gaat hij erop af om hem een lesje te leren, niet wetende dat Lucy ontvoerd is. Nadat Natsu de leider heeft verslagen, blijkt dat hij zelf lid is van Fairy Tail en de vuurmagie beheerst. Hierna nodigt Natsu Lucy uit om lid te worden van Fairy Tail. Lucy neemt de uitnodiging aan. Aangekomen in het hoofdkwartier van Fairy Tail wordt Lucy lid van het gilde. Met de nieuwe mensen die ze daar ontmoet, beleeft ze vele avonturen.![]()
Is wel leuk ja. Let even op dat vanaf het huidige seizoen de telling opnieuw begint. Verder vermakelijk. Lijkt in het begin weinig samenhangend, maar als je verder kijkt zie je dat een fiks aantal oude elementen later terugkomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:50 schreef Jellereppe het volgende:
Fairy Tail volgens Wiki: Staat op mijn lijstje.
[..]
Verhaal is okay, niks bijzonders vergeleken met de grote shonens. Lijkt lichter omdat er maar weinig mensen in doodgaan, maar wordt tegen het einde een flink stuk serieuzer. Daar zijn we nog niet in de anime tho.
Verder is humor beter dan de meeste andere grotere shonens. Fairy Tail is gewoon legitiem erg grappig vaak.![]()
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, nee, "zo" iemand wil je niet worden. Kut otaku's en hun Micronesische tekenfilmpjes. Zou niet dood gevonden willen worden in de buurt van een harde schijf met anime. Bah.
Da's een beetje hardcore.![]()
Harde kern j-side etc.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.
Da's een beetje hardcore.
Mweh, hopelijk is dat chuunibyou dat uiteindelijk over waait. Anders, oh shit.
We hebben hier niet echt een woord voor chuunibyou toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door DeZwabber op 19-09-2014 11:49:01 ]🐙![]()
Het valt ook wel mee met het aantal episodes. Volgens mij nu iets van 191 afleveringen. Wel een poging waard.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel leuk ja. Let even op dat vanaf het huidige seizoen de telling opnieuw begint. Verder vermakelijk. Lijkt in het begin weinig samenhangend, maar als je verder kijkt zie je dat een fiks aantal oude elementen later terugkomen.
Verhaal is okay, niks bijzonders vergeleken met de grote shonens. Lijkt lichter omdat er maar weinig mensen in doodgaan, maar wordt tegen het einde een flink stuk serieuzer. Daar zijn we nog niet in de anime tho.
Verder is humor beter dan de meeste andere grotere shonens. Fairy Tail is gewoon legitiem erg grappig vaak.![]()
#TeamWeabooquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Harde kern j-side etc.
Mweh, hopelijk is dat chuunibyou dat uiteindelijk over waait. Ander, oh shit.
Nee denk het niet, beschamend is het enige dat ik kan bedenken![]()
![]()
Ja daarom. Beslist de moeite, is gewoon een shonen met veel humor en actie. Die combinatie kan niet verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee met het aantal episodes. Volgens mij nu iets van 191 afleveringen. Wel een poging waard.![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja daarom. Beslist de moeite, is gewoon een shonen met veel humor en actie. Die combinatie kan niet verkeerd gaan.![]()
Japanners doen het soms zelf ook, de jeugd tenminste. Ze gebruiken heel veel zinnen en woorden die in anime voorkomen. Daarom kan ik de meisjes in treinen etc meestal verstaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Harde kern j-side etc.
Mweh, hopelijk is dat chuunibyou dat uiteindelijk over waait. Ander, oh shit.
Daarnaast schoolmeisjes <3![]()
Oei, Tokyo Ghoul was weer hard. Ben benieuwd of deze verandering permanent is, had liever de pacifistische Kanuki dan de paarsgelakte nagels Kanuki.![]()
Itadakimasu. Alleen geldig voor Japans voedsel though. Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werdquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here![]()
Waarom zou het alleen geldig zijn voor Japans voedsel? Het staat gewoon analoog aan het goddank voor dit voedsel-rideltje dat o.a. gristenen opzeggen voordat ze aan de avondmaaltijd beginnen. En daarnaast is het wel goed even een momentje in te lassen om na te denken over waar je eten vandaan komt. Een tijdje terug probeerde ik bijvoorbeeld voor ik een stukje vlees at altijd even te rouwen voor het wezen dat stierf om mijn voortbestaan te voeden. Ik durf niet te beweren dat ik er lang genoeg aan gedacht heb, maar ik denk ook niet dat ik er naast zat door daar even wat aandacht aan te geven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:02 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Itadakimasu. Alleen geldig voor Japans voedsel though. Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werd“An interesting thing is a good thing.”![]()
OK.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen geldig zijn voor Japans voedsel? Het staat gewoon analoog aan het goddank voor dit voedsel-rideltje dat o.a. gristenen opzeggen voordat ze aan de avondmaaltijd beginnen. En daarnaast is het wel goed even een momentje in te lassen om na te denken over waar je eten vandaan komt. Een tijdje terug probeerde ik bijvoorbeeld voor ik een stukje vlees at altijd even te rouwen voor het wezen dat stierf om mijn voortbestaan te voeden. Ik durf niet te beweren dat ik er lang genoeg aan gedacht heb, maar ik denk ook niet dat ik er naast zat door daar even wat aandacht aan te geven.More oneness, less categories
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:02 schreef trancethrust het volgende:
Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werd
🐙![]()
Is dat niet SunChaser?quote:
More oneness, less categories
Doe niet zo maf. Sunchaser past toch niet op 1 widescreen beeldscherm...!?quote:Ik had het een paar maanden eerder al gemeld, maar zat eens bij de Hema naast twee Hollandse chickies die het over een maid-cafe dingetje opstarten hadden, en 1 daarvan zat dus ook diep in die Japanse termen te kutten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het is dat die kopjes koffie bij de Hema zo klein en lauw zijn, maar ik had toch sterk de neiging om het over ze heen te gooien en ze het raam uit te schoppen. Stelletje idioten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Veruit beste outro voor een anime ooit.Helemaal super.![]()
Tokyo Ghoul is inderdaad goeie.En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.![]()
HYPE!!!!quote:
EGOIST als OP![]()
![]()
![]()
Last x Last
En ondertussen...http://haruhichan.com/wpb(...)ed-prolonged-hiatus/quote:On the 20th of August, 29th of August and on the 05th of September we reported that the Hunter x Hunter manga was on hiatus due to Yoshihiro Togashi’s medical condition. We’re sad to announce that the manga will be go on a prolonged hiatus due to this issue.![]()
Die Pitou is zo mooi.
Zonder haar is Hunter Hunter toch niet hetzelfde. Een stop voor onbepaalde tijd. Het is jammer en ik ben ervan onder de indruk dat de serie me naar mee doet hunkeren ondanks dat ik na CA-arc het gevoel had dat het hoogtepunt wel bereikt was. Maar tegelijkertijd kan ik er wel inkomen dat het stopt.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: