quote:Hatoful Boyfriend (Japanese title はーとふる彼氏) is a game about a human hunter-gatherer girl (named by you, default Hiyoko Tousaka) who goes to a high school for birds, St. PigeoNation's Institute. There, she dates pigeons.
[...]
"hatoful" is the Japanese pronunciation of either the wasei eigo word "heartful" or "hurtful", chosen both for this double meaning and for the fact that it starts with hato (Japanese for pigeon).
Wow, wat een werk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef Leafeon672 het volgende:
GAM / GamerGate #1 Belangenverstrengeling en censuur
Hij is af hoor!
Als ze klaar zijn met videogames komen ze voor jouw anime.quote:
Japan heeft schijt aan feministen en vrouwen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met videogames komen ze voor jouw anime.
Onzin. De premier, Abe Shinzo, heeft laatst eens erkent dat vrouwen bestaan (als economische factor).quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Japan heeft schijt aan feministen en vrouwen.
Lolicon was toch al bijna verboden geworden? Ik zou maar oppassen als ik jou was.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Japan heeft schijt aan feministen en vrouwen.
Implicieren dat ik een lolicon benquote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lolicon was toch al bijna verboden geworden? Ik zou maar oppassen als ik jou was.
Shotacon dan, ook goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Implicieren dat ik een lolicon ben
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Implicieren dat ik een lolicon ben
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje![]()
En dacht zo iets van "EEeeeehhhhhh"
ONTMASKERD!quote:
Dat scheen overigens onder internationale druk gebeurd te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lolicon was toch al bijna verboden geworden? Ik zou maar oppassen als ik jou was.
quote:Toen de feminazi's de lolicons arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen lolicon.
[...]
Toen ze mij kwamen halen
...was er niemand meer die nog kon protesteren.
Als Arasu en jij ooit gearresteerd worden schrijf ik een boze brief aan justitie.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
M-maar Arashi is de grootste lolicon.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als Arasu en jij ooit gearresteerd worden schrijf ik een boze brief aan justitie.
Nee, er is echt vloeiend engels.quote:
CROSEUP OF CAMEHRA FIFTJEENquote:Op donderdag 18 september 2014 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
Wat dat betreft hebben ze Five wel goed gedaan. Ik krijg wurgneigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |