Omdat ik HxH ontdekte, maar ik vind het wel een leuke serie om te kijken. Ben ook gewoon bij de laatste aflevering. Vond het hoogtepunt voor mij wel marineford arc.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom niet? Daar ben ik wel benieuwd na. Als je geen fan bent, dan zou ik niet doorgaan met kijken.
Ja, Marineford Arc was goed. Maar Marineford Arc zal waarschijnlijk verbleken bij de grote oorlog aan het eind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
dat ik HxH ontdekte, maar ik vind het wel een leuke serie om te kijken. Ben ook gewoon bij de laatste aflevering. Vond het hoogtepunt voor mij wel marineford arc.
Oh, ik ben waarschijnlijk nog niet thuis in de grapjes van de animewereld. Afijn, wat zijn de grote drie behalve One Piece. Naruto en wat nog meer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik noemde een van de anime die onderdeel is van "De grote drie" obscuur. Dit is een grapje.
Bleachquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, ik ben waarschijnlijk nog niet thuis in de grapjes van de animewereld. Afijn, wat zijn de grote drie behalve One Piece. Naruto en wat nog meer?
Duidelijk. Hunter X Hunter klinkt veelbelovend. Binnenkort maar eens mee starten. Het zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel okay. Vrij aardig.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ruimte zat voor een pre- of sequel.
Dit mag ook wel een tweede seizoen krijgen.
Vond het ook tegen vallen voor een prima serie tot de ant arc. Leek zich laatste afleveringen te herpakken, maar laat nu toch weer wat liggen. In tegenstelling tot de rest van de serie.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Hunter x Hunter: hebben ze nu echt de eerste helft van de een na laatste aflevering gebruikt om een doorgedraaide reden te geven waarom een van de meest ineffectieve overlijdens die zogenaamd een drijvende rol speelde in hoe de
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb ik ook
3g op mobiel werkt nog wel.
Terecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoe Quinn's vagina heeft wel heel erg veel macht
Op /v/ worden threads over Gamergate en dergelijke razendsnel verwijderd.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Op /v/ worden threads over Gamergate en dergelijke razendsnel verwijderd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |