Je download streamen bedoel ik he? Dus tijdens het downloaden het bestand al afspelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je bent aan het zakken van baas level naar pleb
Zoveel is niet bekend. Het zal wel niet. Als je nieuwsgierigheid zich uitstrekt tot de plots, toon en look van de serie kan je de manga samplen.Dat ga ik doen voordat ik deze lente bepaal of ik er aan begin of niet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd naar The Disappearance of Nagato Yuki-chan.
Was niet Kyoani die dat ging doen toch?
We hebben tot 2015. Ik ben eerst even bezig met de light novels. (Zei hij, in meervoud, terwijl er maar eentje op de plank staat.)quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoveel is niet bekend. Het zal wel niet. Als je nieuwsgierigheid zich uitstrekt tot de plots, toon en look van de serie kan je de manga samplen.Dat ga ik doen voordat ik deze lente bepaal of ik er aan begin of niet.
Nee geen excuus, demotie is al in gang gezet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je download streamen bedoel ik he? Dus tijdens het downloaden het bestand al afspelen.
Buffer, minder artifacten, geen vage reclames van een site, als je internet om 1 of andere reden dood is kun je het alsnog kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?
Jellereppe is terugquote:Op maandag 15 september 2014 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haast onmogelijk hoe saai die serie is ja.
Wat vond je eigenlijk van het geniale einde?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik een 15-jarig meisje was geweest had ik het vast wel leuk gevonden.
Het einde is me niet bijgebleven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van het geniale einde?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het einde is me niet bijgebleven.
Ik wil er alleen nog over zeggen dat vaagheid niet gelijk staat aan kwaliteit. Dat geldt zowel voor de angels en de hoofdpersonages (als ik echt zit te hopen op de dood van een hoofdpersonage, weet ik dat ik een serie niks vind).
Ik heb meerdere goede animeseries gezien, maar deze serie behoort daar helaas niet tot.
Ghost in the Shell was gewoon beter.quote:
Onvergelijkbaar, maar GitS is zeker goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ghost in the Shell was gewoon beter.
http://vk.com/video-68503027_169576413?hd=3&t=quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
Aah kak dat engrish in e06 van Zankyou no Terror.
Alsof ze allemaal met een pen in de mond praten, en dan hele conversaties
Dat ging nog wel, maar de conversaties hebben altijd zo'n raar tempo, krampachtige uitspraak en willekeurige klemtonen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://vk.com/video-68503027_169576413?hd=3&t=
Ik vond Five's iteratie van London Bridge best wel goed. Ook al is dat wel Engels van het niveau van de basisschool of hoogstens de brugklas.
Ja, na een heel lange ban. Ik heb inderdaad ook een tijdje op forums.marokko.nl gezeten, maar dat is een baggerforum. D'r wordt weinig tijd, geld en moeite gestoken aan het uiterlijk en de functies van zo'n forum en dat zie je terug. Als het veel was plaatste ik daar 5 reacties in een week.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jellereppe is terugIk heb je nog gezien op forums.marokko.nl.
Waarom kreeg je ban op dat forum?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, na een heel lange ban. Ik heb inderdaad ook een tijdje op forums.marokko.nl gezeten, maar dat is een baggerforum. D'r wordt weinig tijd, geld en moeite gestoken aan het uiterlijk en de functies van zo'n forum en dat zie je terug. Als het veel was plaatste ik daar 5 reacties in een week.
Ik had een ban op dit forum. Onbeschoft gedrag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:42 schreef PewPewKeepo het volgende:
[..]
Waarom kreeg je ban op dat forum?
Elke aflevering geeft je een gevoel van warmte van binnen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Barakamon aan het inhalen. Moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |