SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.🐙![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Robin is de enige in dit topic die die Evangelion rommel kijkt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Goede TT trouwens.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wtf is dit, waarom kan ik geen video's met een age restriction meer kijken?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
En nu is het wachten totdat hij het topic binnenkomt.
Zeg jij eens even tegen robin dat hij heel snel naar dit topic moet komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
"Hij zit te trollen" gr gr Robinquote:Op zondag 14 september 2014 17:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zeg jij eens even tegen robin dat hij heel snel naar dit topic moet komen.![]()
TT 8/10quote:Op zondag 14 september 2014 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
En nu is het wachten totdat hij het topic binnenkomt.![]()
Torrents werken gewoon hoorquote:Op zondag 14 september 2014 17:26 schreef Kyubey het volgende:
He, op nyaa zijn er geen seeders meer. Wat ist deze?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wellicht dat je het hierna beter begrijpt, wat anderen in de serie zien.quote:Op zondag 14 september 2014 17:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zeg jij eens even tegen robin dat hij heel snel naar dit topic moet komen.
http://www.animenewsnetwork.com/feature/2002-06-11![]()
Ik zal het later nog wel eens doorlezen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht dat je het hierna beter begrijpt, wat anderen in de serie zien.
http://www.animenewsnetwork.com/feature/2002-06-11
Waarschijnlijk zullen er ook veel mensen zijn die NGE hebben gezien toen ze wat jonger waren en nu een aantal jaar later de serie door een nostalgische roze bril bekijken.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat heb je met veel oude anime, maar ik denk dat dat niet de voornaamste reden is waarom mensen het een goede anime vinden. Ik heb bijvoorbeeld geen nostalgische gevoelens voor de serie.quote:Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal het later nog wel eens doorlezen.
Waarschijnlijk zullen er ook veel mensen zijn die NGE hebben gezien toen ze wat jonger waren en nu een aantal jaar later de serie door een nostalgische roze bril bekijken.![]()
2/10wouldnotbang.jpegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Free vallende mecha's, laatste keer dat dat in een anime was was in Gundam 08th ms
Aldnoah
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Free vallende mecha's, laatste keer dat dat in een anime was was in Gundam 08th ms
Aldnoah![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gundam wing, Gundam Seed, Gundam 00 en Unicorn ook.quote:Op zondag 14 september 2014 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AFCA
Van welk liedje is die opening van Zenkyou no Terror eigenlijk gejat? Ik kom er niet op, maar het klinkt zo bekend![]()
![]()
Die hadden allemaal de mogelijkheid om zelf ook te vliegen.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
ALlemaal? De gundams wel, maar de normale mechas toch niet allemaal?quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hadden allemaal de mogelijkheid om zelf ook te vliegen.AFCA
Op de IBC beurs was ook een muziek tv station aanwezig met grote schermen met dit erop:
(exact zelfde video!)
[ Bericht 2% gewijzigd door Qunix op 14-09-2014 22:34:46 ]![]()
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
hahaquote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen.🐙![]()
En de eckte eckte zien dat al bij het kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen.![]()
Als een anime met grote robots, aan abstractheid grenzende monsters, religieuze symboliek en een cast waarvan iedereen ernstige psychische problemen heeft je wat lijkt, zeker. Het steekt goed in elkaar.quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog nooit gekeken eigenlijk. Aanrader?🐙![]()
Mhuahaha vandaag naar japan toe
20-22ste ben ik in Osaka om naar DenDen te gaan![]()
Kan niet wachten >.<
Korea was wel leuk, maar niks vergeleken Japan <3![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef totalvamp het volgende:
Kan niet wachten >.<
Korea was wel leuk, maar niks vergeleken Japan <3
🐙![]()
ditquote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT faalt. Evangelion is geweldig, dat zie je pas in als je dat artikel wat Robin linkt hebt gelezen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
NGE is saai.
Monkey D Garp is nu op leeftijd, dus geen idee wat hij nu zou kunnen aanrichten. Alleen Monkey D Dragon is in zijn prime en Monkey D Luffy is nog een tiener die nog een heel lange weg heeft te gaan. Een Monkey D familie op haar sterkst zie ik ieder het opnemen tegen één van de Four Emperors. Wel balen dat we zo lang moeten wachten op meer informatie over Dragon. We weten dat hij die wereld onrechtvaardig vindt, en het graag zou willen veranderen, maar hoe hij dat voor zich ziet is grotendeels onduidelijk. We zagen Dragon een keer verschijnen in Loguetown toen zijn zoon dreigde gedood te worden door Smoker en Buggy, en hij hem redde, maar verder blijft hij in de schaduw.quote:![]()
Tof! Veel plezier!quote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef totalvamp het volgende:
Kan niet wachten >.<
Korea was wel leuk, maar niks vergeleken Japan <3
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.![]()
![]()
Helemaal mee eens. Streamen:quote:Op maandag 15 september 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
“An interesting thing is a good thing.”![]()
*hey*One Piece anime kijken,maar niet manga lezen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, ik moet nog 20 afleveringen en dan moet ik iedere week wachten op een nieuwe aflevering. Dan zal ik mijn ogen eens laten vallen op de manga. Het begint langzaam aan wel serieus te worden. Als ze nu bij de Dressrosa arc zijn, waar Doflamingo en de Donquito family centraal staat, dan zal nadat ze Doflamingo hebben verslagen, Oda toch wel langzaam gaan opbouwen naar Big Mom of Kaido. En natuurlijk de ontmoeting tussen Dragon en Luffy, zou ook eens tijd worden dat die twee elkaar een beetje gaan leren kennen. Verwacht dat Dragon zijn zoon ook een beetje zal gaan vormen, door hem te vertellen over die wereld en haar onrechtvaardigheid, zodat Luffy zich ook wat gaan aantrekken van het grotere plaatje.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
[..]
One Piece anime kijken,maar niet manga lezen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 15-09-2014 15:45:04 ]![]()
Gratis tip:quote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen 10 tera aan animetroep op je pc hebben
Als je iets gekeken hebt kan je het ook direct verwijderen.
Downloaden > streamen.![]()
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?quote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gratis tip:
Als je iets gekeken hebt kan je het ook direct verwijderen.
Downloaden > streamen.![]()
![]()
Je buffer is exact de grootte van je HDD.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?🐙![]()
Eh maar dan kan ik meteen kijken. Hoef ik niet te wachten tot hij op de harde schijf staat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je buffer is exact de grootte van je HDD.![]()
Neen. De wereld is zwart en wit. Pleur op met je grijswaardes.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Je kan ook streamen tijdens het downloaden mens0n.🐙![]()
Je bent aan het zakken van baas level naar plebquote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Je kan ook streamen tijdens het downloaden mens0n./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Misschien krijg je nog een Disappearance of Gay Swimming! film.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
het is Kyoani dan stopt het altijd bij S2🐙![]()
Dat wordt wel echt hoge kwaliteit, Disappearance of Haruhi zag er ook verdomd goed uit.quote:Op maandag 15 september 2014 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een Disappearance of Gay Swimming! film./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben benieuwd naar The Disappearance of Nagato Yuki-chan.
Was niet Kyoani die dat ging doen toch?🐙![]()
Je download streamen bedoel ik he? Dus tijdens het downloaden het bestand al afspelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je bent aan het zakken van baas level naar pleb![]()
Zoveel is niet bekend. Het zal wel niet. Als je nieuwsgierigheid zich uitstrekt tot de plots, toon en look van de serie kan je de manga samplen.Dat ga ik doen voordat ik deze lente bepaal of ik er aan begin of niet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd naar The Disappearance of Nagato Yuki-chan.
Was niet Kyoani die dat ging doen toch?“An interesting thing is a good thing.”![]()
We hebben tot 2015. Ik ben eerst even bezig met de light novels. (Zei hij, in meervoud, terwijl er maar eentje op de plank staat.)quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoveel is niet bekend. Het zal wel niet. Als je nieuwsgierigheid zich uitstrekt tot de plots, toon en look van de serie kan je de manga samplen.Dat ga ik doen voordat ik deze lente bepaal of ik er aan begin of niet.🐙![]()
Nee geen excuus, demotie is al in gang gezet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je download streamen bedoel ik he? Dus tijdens het downloaden het bestand al afspelen.![]()
Buffer, minder artifacten, geen vage reclames van een site, als je internet om 1 of andere reden dood is kun je het alsnog kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van downloaden boven een HD stream?
Bah ik zat er aan te denken naar de tokyo game expo te gaan is hrt de eerste dagen alleen voor pers![]()
![]()
Net voldoende dus
Het wordt pas geanimmeerd bij goed of hoger.
Sword Art online II nieuwe ep van gezien. Ik vind het verhaal leuk, maar die extra karakters kunnen me gestolen worden. Irritant klein elfje dat die twee de hele tijd papa en mama noemt.
Zeker deze aflevering werden ze gebruikt om het verhaal op te vullen![]()
Jellereppe is terugquote:Op maandag 15 september 2014 14:12 schreef Jellereppe het volgende:
Van de week voor het eerst een beetje angst gezien bij Doflamingo (warlord - lengte 3,05meter) toen Trafalgar Law de naam van Kaido the Beast ter berde bracht. Ik weet nog dat ik van mijn stoel afviel toen ik de bounty (prijs die op zijn hoofd staat) zag die Doflamingo op zijn hoofd had hangen, maar ben benieuwd wat voor monster Kaido the Beast (één van de Four Emperors) moet zijn als zelfs Doflamingo angst voelt als zijn naam langs komt, en Doflamingo is dan de een na sterkste warlord van die serie, en behoort zeker tot de sterkste figuren in die serie, we hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien. Zegt genoeg lijkt mij. Lang geleden dat een serie mij zo aansprak. Hierna wat meer anime volgen, hoewel het nu langzaam gaat, met studie en werk er naast. Vandaag gelukkig vrij.
[ afbeelding ]Ik heb je nog gezien op forums.marokko.nl.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haast onmogelijk hoe saai die serie is ja.
Als ik een 15-jarig meisje was geweest had ik het vast wel leuk gevonden.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Aah kak dat engrish in e06 van Zankyou no Terror.
Alsof ze allemaal met een pen in de mond praten, en dan hele conversaties
🐙![]()
Wat vond je eigenlijk van het geniale einde?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik een 15-jarig meisje was geweest had ik het vast wel leuk gevonden.![]()
Het einde is me niet bijgebleven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van het geniale einde?
Ik wil er alleen nog over zeggen dat vaagheid niet gelijk staat aan kwaliteit. Dat geldt zowel voor de angels en de hoofdpersonages (als ik echt zit te hopen op de dood van een hoofdpersonage, weet ik dat ik een serie niks vind).
Ik heb meerdere goede animeseries gezien, maar deze serie behoort daar helaas niet tot.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het einde is me niet bijgebleven.
Ik wil er alleen nog over zeggen dat vaagheid niet gelijk staat aan kwaliteit. Dat geldt zowel voor de angels en de hoofdpersonages (als ik echt zit te hopen op de dood van een hoofdpersonage, weet ik dat ik een serie niks vind).
Ik heb meerdere goede animeseries gezien, maar deze serie behoort daar helaas niet tot.![]()
![]()
Ghost in the Shell was gewoon beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Onvergelijkbaar, maar GitS is zeker goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ghost in the Shell was gewoon beter.![]()
http://vk.com/video-68503027_169576413?hd=3&t=quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
Aah kak dat engrish in e06 van Zankyou no Terror.
Alsof ze allemaal met een pen in de mond praten, en dan hele conversaties
Ik vond Five's iteratie van London Bridge best wel goed. Ook al is dat wel Engels van het niveau van de basisschool of hoogstens de brugklas.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat ging nog wel, maar de conversaties hebben altijd zo'n raar tempo, krampachtige uitspraak en willekeurige klemtonen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://vk.com/video-68503027_169576413?hd=3&t=
Ik vond Five's iteratie van London Bridge best wel goed. Ook al is dat wel Engels van het niveau van de basisschool of hoogstens de brugklas.🐙![]()
Ja, na een heel lange ban. Ik heb inderdaad ook een tijdje op forums.marokko.nl gezeten, maar dat is een baggerforum. D'r wordt weinig tijd, geld en moeite gestoken aan het uiterlijk en de functies van zo'n forum en dat zie je terug. Als het veel was plaatste ik daar 5 reacties in een week.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jellereppe is terugIk heb je nog gezien op forums.marokko.nl.
![]()
Waarom kreeg je ban op dat forum?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, na een heel lange ban. Ik heb inderdaad ook een tijdje op forums.marokko.nl gezeten, maar dat is een baggerforum. D'r wordt weinig tijd, geld en moeite gestoken aan het uiterlijk en de functies van zo'n forum en dat zie je terug. Als het veel was plaatste ik daar 5 reacties in een week.![]()
Ik had een ban op dit forum. Onbeschoft gedrag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:42 schreef PewPewKeepo het volgende:
[..]
Waarom kreeg je ban op dat forum?![]()
Misschien over 5 jaar is One Piece zo ver dat we deze gevechten te zien krijgen. Stuk voor stuk episch lange gevechten worden dat. Momenteel is alleen Dragon klaar, maar Black Foot Sanji (21 jaar), Monkey D Luffy (19 jaar) en Ronorao Zoro (21 jaar) zijn momenteel nog veel te zwak om het op te nemen tegen deze top tiers, maar ze worden langzaam aan sterker tot de tijd rijp is. Zal wel vet worden. Borsalino Kizaru kan even snel bewegen als de snelheid van het licht (300.000 kilometer per seconde). Akainu is lava en Mihawk is de sterkste warlord in One Piece en ook de beste met het zwaard. Mihawk vocht lange tijd op gelijke voet met Red Hair Shanks (één van de Four Emperors). Over Commander Kong en Monkey D Dragon weten we nog heel weinig. Commander Kong staat in rang boven Akainu, Kizaru en Fujitora. Daar gaat One Piece in de toekomst nog heel uitgebreid over uitwijden.
Sakazuki Akainu: vs Monkey D Luffy
Borsalino Kizaru vs Black Foot Sanji
Commander Kong vs Monkey D Dragon
Dracule Mihawk vs Ronorao Zoro
[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 16-09-2014 17:11:19 ]![]()
Elke aflevering geeft je een gevoel van warmte van binnen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Barakamon aan het inhalen. Moest lachen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |