Hmm, tijd voor een marathon. Ik zit nog bij 5.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:06 schreef Bredemug het volgende:
Zankyou no Terror![]()
Wat een bazenserie, zeker DE anime van 2014 voor mij.
nog 2 episodes dan is het afgelopen (11 episodes in total)quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, tijd voor een marathon. Ik zit nog bij 5.
Ja helaasquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef Bredemug het volgende:
[..]
nog 2 episodes dan is het afgelopen (11 episodes in total)
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb even op gesomd waar we het allemaal over gehad hebben in de afgelopen drie draden. Omdat iemand er naast zat op het internet.
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal Zankyou no Terror eens downen
Ik zeg morgen. Als je absolute zekerheid wilt zou ik even naarquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aldnoah.Zero IIIII.IIIII.III
Zankyou no Terror IIIII
Aldnoah zero even kijken wanneer de nieuwe ep komt volgens mij zaterdag of is het vandaag? Of zondag?
Nee ik kijk altijd op horriblesubs maar wist even niet welke dag het was. Heb er wel zin in, hoewel ik hoop dat de count nog leeft die was wel baas.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zeg morgen. Als je absolute zekerheid wilt zou ik even naar
http://haruhichan.com/page/calendar/anime.html
en de Japanse tijd en datum omrekenen naar de Nederlandse.
Op zich vrij mediocre, maar het is nogal een flut anime seizoen.quote:
Eh, Sengoku, Akame ga Kill, Tokyo Ghoul, Sabagebu, dat Aldnoah gebeuren en die die je net noemde zijn wel redelijk imho. Niet goed, maar vrij redelijk. Nehalve Sengoku, dat is beast tier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Op zich vrij mediocre, maar het is nogal een flut anime seizoen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik kijk altijd op horriblesubs maar wist even niet welke dag het was. Heb er wel zin in, hoewel ik hoop dat de count nog leeft die was wel baas.![]()
Verder is dat en Zankyou no terror de enige anime die ik volg. Verder zijn er geen toffe anime's op het moment ben ik wel door teleurgesteld eigenlijk.
Mwoah ik vind het jammer, dat er niet zoveel goeie animes meer zijn dat mag wel toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flutseizoen is overdreven.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij verdient het niet om zo te gaan.![]()
Ik ben er eigenlijk wel blij mee dat deze zomer zo'n rustig seizoen was. Ik volg momenteel zes series waarvan één een langlopende is, twee vervolgen en drie series die dit seizoen voor het eerst begonnen zijn.
Hij heet dan ook Garpjequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Aparte familie de Monkey D. Het is geen familie die je aan één tafel ziet zitten, en ook die karakters, Garp en Luffy hebben een totaal geen serieus karakter, grappen en grollen is hun tweede naam, maar Dragon heeft een bloedserieus karakter. Dat is als vuur en ijs. Over Monkey D Dragon, de tweede generatie, weten we bijzonder weinig. We weten wel dat het alle drie zieke geniale vechters zijn, maar Garp of Dragon hebben we zover (tot aflevering 660) bijzonder weinig in actie gezien. Totaal niet serieus. Garp moest zijn kleinzoon Luffy tegen houden maar kon het niet om tijdens de oorlog in Marineford zijn nabestaande te beschadigen dus hield zich afzijdig van die oorlog en heeft later de Marine verlaten. Waarschijnlijk pas richting het einde zullen we zien waar die twee toe in staat zijn maar het zal episch zijn en Luffy zal dan tegen die tijd ook naar de league van zijn grootvader en vader geschoven zijn. Die hele wereld zal op haar grondvesten schudden tijdens de laatste oorlog voordat One Piece ten einde komt. Gerucht gaat dat Dragon een admiral was voordat hij de World Government verliet en de Revolutionaries oprichtte.
In ieder geval het hoofd van Dragon is het meest gewild in die serie, omdat hij als de man wordt gezien die de wereldoverheid omver kan werpen, en dus als een gevaar voor the Gorosei en de hogere ordes. En Luffy komt steeds sterkere tegenstanders en zie je steeds sterker worden, Garp kijkt er naar en houdt zich afzijdig, omdat zoon en kleinzoon, maakt daarom geen jacht op ze, maar zal dat nooit toegeven vanwege zijn toch wel trotse karakter.
Monkey D Garp
[ afbeelding ]
Monkey D Dragon
[ afbeelding ]
Monkey D Luffy
[ afbeelding ]
Dat was wel een beetje shit ja. Mja. Butchers gonna butch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij verdient het niet om zo te gaan.![]()
Ik ben er eigenlijk wel blij mee dat deze zomer zo'n rustig seizoen was. Ik volg momenteel zes series waarvan één een langlopende is, twee vervolgen en drie series die dit seizoen voor het eerst begonnen zijn.
Ik vond de eerste episode waanzinnig goed. In een keer ben je in het verhaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef PinkBlossom het volgende:
Ik kreeg Attack on Titan aangeraden door een klasgenoot die het helemaal geweldig vind. Ze stond erop dat ik het ook ging kijken dus vandaag maar eens twee episodes gekeken. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik had verwacht dat het heel 'epic' zou zijn zoals ze erover vertelde maar ik vond het overdreven dramatisch en irriteer me aan de hoofdpersoon.
Kan zijn dat het gewoon niet mijn ding is of dat ik het later wel leuker ga vinden maar tot nu toe doet het me niet veel.
Iemand die hetzelfde had? Werd het later 'beter'?
Mwah. Verwacht geen diepgang. Leuke gevechten tegen rare reusjes. Als je totaal niet nieuwsgierig bent naar waar de titans vandaan komen, de gevechten en wie de boel overleeft, heeft die serie je niet veel te bieden. Vind het zelf wel een toffe serie, overhyped, maar tof.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef PinkBlossom het volgende:
Ik kreeg Attack on Titan aangeraden door een klasgenoot die het helemaal geweldig vind. Ze stond erop dat ik het ook ging kijken dus vandaag maar eens twee episodes gekeken. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik had verwacht dat het heel 'epic' zou zijn zoals ze erover vertelde maar ik vond het overdreven dramatisch en irriteer me aan de hoofdpersoon.
Kan zijn dat het gewoon niet mijn ding is of dat ik het later wel leuker ga vinden maar tot nu toe doet het me niet veel.
Iemand die hetzelfde had? Werd het later 'beter'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |