Dat wordt watquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
CRAAAWWWLING
Ze doen 7 episodes over het optillen van een steen, gr gr
Het plannen van die actie duurde minstens 2 episodes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat grapte ik ook tegen een vriend van me die Shingeki volgde, hij zei dat het in één aflevering al gedaan was en toen later keek hij het na en bleek dat het máár twee afleveringen geduurd had.
Shit taste?quote:Op zondag 14 september 2014 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Akame ga Kill twee woorden negen letters
Geen idee, ik heb het nog niet gezien. Ik loop maar wat te fucken.quote:Op zondag 14 september 2014 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Serieuze vraag, wat maakt het shit? Ik bedoel, het is geen topserie, maar imho vermakelijk en kwalitatief goed genoeg om het predicaat "Okee" te krijgen.
FUCKING BITCH HOMOGAY FUCK ALLE TIETEN WILLEM DREESquote:Op zondag 14 september 2014 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog niet gezien. Ik loop maar wat te fucken.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 14 september 2014 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie gezichten wanneer de verpleegster die bij Kirito in de kamer zit de tweede Death Gun is en Asuna het tegen haar opneemt. Het is zo cliché en voorspelbaar dat je er niet omheen kan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie gezichten wanneer de verpleegster die bij Kirito in de kamer zit de tweede Death Gun is en Asuna het tegen haar opneemt. Het is zo cliché en voorspelbaar dat je er niet omheen kan.
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk omdat we zo veel anime van ongeveer hetzelfde kaliber hebben gezien. Wij kunnen die meuk gewoon voorspellen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Hai repelquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vriendschap? Smiendschap! Verandering waar je in kan geloven. Ja, we kunnen het! Sasuke voor de eerste Uchiha Hokage van de Konohagakure.
Dit is een paradox. Ga je ook de rebuilds kijken?quote:Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Neon Genesis Evangelion was dus echt niet wat ik ervan verwacht had.
Aan de andere kant was het juist precies wat ik ervan verwacht had.
Ligt eraan. Vond robin die goed?quote:Op zondag 14 september 2014 16:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is een paradox. Ga je ook de rebuilds kijken?
Is Robin z'n mening bepalend? Zo ja, dan zeg ik verder niks.quote:Op zondag 14 september 2014 16:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vond robin die goed?
Robin is de enige in dit topic die die Evangelion rommel kijkt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is Robin z'n mening bepalend? Zo ja, dan zeg ik verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |