Ben benieuwd.quote:
Figured, maar voordat ik er op in ging wilde ik het even zeker weten.quote:
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik ga er niet over klagen als het eerder komt natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Figured, maar voordat ik er op in ging wilde ik het even zeker weten.
Ik had die BD ook gepre-ordered maar ik kreeg van de week de melding dat mijn betaling fout is gegaan en dat ik m'n bestelling moest annuleren. Geen idee waarom, want bij Paypal was er niets mis naar mijn weten, en ik heb ook gewoon saldo en niets is geblokkeerd
Mja, ok, opnieuw besteld dan maar. Nu 60 cent duurder
Ik dacht dat ze pas veel later deze maand op de post gingen trouwens?
Nee ik zou toch echt even een klacht indienen. Als het even kan ook het ding terugsturen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik ga er niet over klagen als het eerder komt natuurlijk
Ik dacht dat het fillers waren maar gaat de storyline gewoon door?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Hermanna het volgende:
Die Naruto plot twist had ik wel verwacht, Naruto wint vast weer met de kracht van vriendschap.
Uit de dakgoot van hier?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_uit_dakgoot__.html
"Loli vuistdiep in Dakgoot"quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat![]()
Qunix, wat heb je met Dakgoot gedaan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
En nu naar Duitsland, want vuurwerk en tantoe harde muziek
gr gr
Vriendschap? Smiendschap! Verandering waar je in kan geloven. Ja, we kunnen het! Sasuke voor de eerste Uchiha Hokage van de Konohagakure.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Hermanna het volgende:
Die Naruto plot twist had ik wel verwacht, Naruto wint vast weer met de kracht van vriendschap.
Dakgoot wat doe je!?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat![]()
Bem begonnen met mijn loli haremquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vriendschap? Smiendschap! Verandering waar je in kan geloven. Ja, we kunnen het! Sasuke voor de eerste Uchiha Hokage van de Konohagakure.
[ afbeelding ]
[..]
Dakgoot wat doe je!?
CRAAAWWWLINGquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef PinkBlossom het volgende:
Ik kreeg Attack on Titan aangeraden door een klasgenoot die het helemaal geweldig vind. Ze stond erop dat ik het ook ging kijken dus vandaag maar eens twee episodes gekeken. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik had verwacht dat het heel 'epic' zou zijn zoals ze erover vertelde maar ik vond het overdreven dramatisch en irriteer me aan de hoofdpersoon.
Kan zijn dat het gewoon niet mijn ding is of dat ik het later wel leuker ga vinden maar tot nu toe doet het me niet veel.
Iemand die hetzelfde had? Werd het later 'beter'?
To be fair, persoonlijk zou ik er langer over doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
CRAAAWWWLING
Ze doen 7 episodes over het optillen van een steen, gr gr
Dat grapte ik ook tegen een vriend van me die Shingeki volgde, hij zei dat het in n aflevering al gedaan was en toen later keek hij het na en bleek dat het mr twee afleveringen geduurd had.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
CRAAAWWWLING
Ze doen 7 episodes over het optillen van een steen, gr gr
Kut, verkeerde account.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Qunix, wat heb je met Dakgoot gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |