Dat was thuis voor de TV. Mijn zusje keek ook wel eens maar dawast. Ik speelde eigenlijk altijd buiten met vrienden toen. Misschien eens een keer een computerspelletje, maar TV kijken eigenlijk niet.quote:
Waar ging het mis met ons.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik speelde eigenlijk altijd buiten met vrienden toen.
Die goede ouwe tijd, buiten soldaatje spelen enzo. En dan binnen door met speelgoed soldaatjes en lego enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
. Ik speelde eigenlijk altijd buiten met vrienden toen.
Fucking internet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar ging het mis met ons.
Legoquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd, buiten soldaatje spelen enzo. En dan binnen door met speelgoed soldaatjes en lego enzo.
Het is raar als je je plotseling beseft dat de eerste herinneringen die je hebt al meer dan twintig jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verstoppertje in het bos. Leegstaande huizen verkennen terwijl we daar niet mochten komen van mam. Achter bij de sloot kusjes geven aan Bianca. Mooie tijd. Nostalgieaanval en ik ben nog voor in de twintig.
Ik heb Kiss x Sis ovas gekeken met vrienden als laatste.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren of ik ooit met andere mensen anime heb gekeken. Het enige wat ik me kan bedenken is een meisje dat toentertijd mij en een vriend Howl's Moving Castle wilde laten zien. En een paar afleveringen Samurai Champloo bij een FOK!ker thuis op een zondagmorgen.
Ben benieuwd.quote:
Figured, maar voordat ik er op in ging wilde ik het even zeker weten.quote:
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik ga er niet over klagen als het eerder komt natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Figured, maar voordat ik er op in ging wilde ik het even zeker weten.
Ik had die BD ook gepre-ordered maar ik kreeg van de week de melding dat mijn betaling fout is gegaan en dat ik m'n bestelling moest annuleren. Geen idee waarom, want bij Paypal was er niets mis naar mijn weten, en ik heb ook gewoon saldo en niets is geblokkeerd
Mja, ok, opnieuw besteld dan maar. Nu 60 cent duurder
Ik dacht dat ze pas veel later deze maand op de post gingen trouwens?
Nee ik zou toch echt even een klacht indienen. Als het even kan ook het ding terugsturen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik ga er niet over klagen als het eerder komt natuurlijk
Ik dacht dat het fillers waren maar gaat de storyline gewoon door?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Hermanna het volgende:
Die Naruto plot twist had ik wel verwacht, Naruto wint vast weer met de kracht van vriendschap.
Uit de dakgoot van hier?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_uit_dakgoot__.html
"Loli vuistdiep in Dakgoot"quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat![]()
Qunix, wat heb je met Dakgoot gedaan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
En nu naar Duitsland, want vuurwerk en tantoe harde muziek
gr gr
Vriendschap? Smiendschap! Verandering waar je in kan geloven. Ja, we kunnen het! Sasuke voor de eerste Uchiha Hokage van de Konohagakure.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Hermanna het volgende:
Die Naruto plot twist had ik wel verwacht, Naruto wint vast weer met de kracht van vriendschap.
Dakgoot wat doe je!?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat![]()
Bem begonnen met mijn loli haremquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vriendschap? Smiendschap! Verandering waar je in kan geloven. Ja, we kunnen het! Sasuke voor de eerste Uchiha Hokage van de Konohagakure.
[ afbeelding ]
[..]
Dakgoot wat doe je!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |