Ik overweeg serieus om die shit eens volledig te kijken ipv. wat fragmentjes her en der. Maar ja, ik heb ook Pupa uitgekeken. Misschien ongezonde nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Qunix het volgende:
Om de lijst van animes wat wij hier bespreken uit te breiden wil ik toch even de volgende titel posten: "boku no pico".
Pupa is niets vergeleken met....quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om die shit eens volledig te kijken ipv. wat fragmentjes her en der. Maar ja, ik heb ook Pupa uitgekeken. Misschien ongezonde nieuwsgierigheid.
Gewoon doen. Heb ik ook gedaan. Zelfs met anderen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om die shit eens volledig te kijken ipv. wat fragmentjes her en der. Maar ja, ik heb ook Pupa uitgekeken. Misschien ongezonde nieuwsgierigheid.
Ik probeer me te herinneren of ik ooit met andere mensen anime heb gekeken. Het enige wat ik me kan bedenken is een meisje dat toentertijd mij en een vriend Howl's Moving Castle wilde laten zien. En een paar afleveringen Samurai Champloo bij een FOK!ker thuis op een zondagmorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen. Heb ik ook gedaan. Zelfs met anderen.
Oke, ik geef het een kansquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eh ik heb hem gedropt. Het wordt wel meer epic, is ook niet slecht ofzo. Zou het nog even een paar eps. geven voor je hem dropt om te kijken of je het echt niks vind/t.
Hmm, ben wel een beetje nieuwsgierig ja. Ik vond dat de Titans mensen eten er wel heel ranzig uitzien eigenlijk dus als dat blijft gebeuren worden de gevechten niet zo leuk want ik kan slecht tegen dat soort dingenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah. Verwacht geen diepgang. Leuke gevechten tegen rare reusjes. Als je totaal niet nieuwsgierig bent naar waar de titans vandaan komen, de gevechten en wie de boel overleeft, heeft die serie je niet veel te bieden. Vind het zelf wel een toffe serie, overhyped, maar tof.
Was erg... gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen. Heb ik ook gedaan. Zelfs met anderen.
Deze mening maakt me blij en vervult me met hoop voor de mensheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef PinkBlossom het volgende:
[...] Attack on Titan [...] overdreven dramatisch en irriteer me aan de hoofdpersoon. [...]
Wow, dat is niet veel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren of ik ooit met andere mensen anime heb gekeken. Het enige wat ik me kan bedenken is een meisje dat toentertijd mij en een vriend Howl's Moving Castle wilde laten zien. En een paar afleveringen Samurai Champloo bij een FOK!ker thuis op een zondagmorgen.
Geneens pokemon?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren of ik ooit met andere mensen anime heb gekeken
Dat was thuis voor de TV. Mijn zusje keek ook wel eens maar dawast. Ik speelde eigenlijk altijd buiten met vrienden toen. Misschien eens een keer een computerspelletje, maar TV kijken eigenlijk niet.quote:
Waar ging het mis met ons.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik speelde eigenlijk altijd buiten met vrienden toen.
Die goede ouwe tijd, buiten soldaatje spelen enzo. En dan binnen door met speelgoed soldaatjes en lego enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
. Ik speelde eigenlijk altijd buiten met vrienden toen.
Fucking internet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar ging het mis met ons.
Legoquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd, buiten soldaatje spelen enzo. En dan binnen door met speelgoed soldaatjes en lego enzo.
Het is raar als je je plotseling beseft dat de eerste herinneringen die je hebt al meer dan twintig jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verstoppertje in het bos. Leegstaande huizen verkennen terwijl we daar niet mochten komen van mam. Achter bij de sloot kusjes geven aan Bianca. Mooie tijd. Nostalgieaanval en ik ben nog voor in de twintig.
Ik heb Kiss x Sis ovas gekeken met vrienden als laatste.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren of ik ooit met andere mensen anime heb gekeken. Het enige wat ik me kan bedenken is een meisje dat toentertijd mij en een vriend Howl's Moving Castle wilde laten zien. En een paar afleveringen Samurai Champloo bij een FOK!ker thuis op een zondagmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |