Was altijd in 1 thread dus boeiuhhquote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is 1 en al drama en heeft niks met video games te maken.
De clubleden zijn ook passioneel over het onderhouden van hun website zie ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef Kyubey het volgende:
http://www.jpcu.nl/
Uhh, niets voor mij
Het idee op zich is leuk maar ik vraag me af wat voor mensen daar serieus op af komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef Kyubey het volgende:
http://www.jpcu.nl/
Uhh, niets voor mij
quote:Survival Japans
Een kleine les Japans gericht op praktische en belangrijke zaken zoals het bestellen van een biertje, de weg vragen naar een Love Hotel, wisselgeld voor de meisjes-ondergoed-automaat regelen, en natuurlijk alle irritante anime-gerelateerde woorden en uitdrukkingen die je maar kunt bedenken.
Help! Zoe en Anita hebben robin gehersenspoeld!quote:
quote:
Er wordt ook totaal geen censuur gepleegd joh, niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is 1 en al drama en heeft niks met video games te maken.
Als het wat Japanologen of expats zijn die een paar centen bij proberen te verdienen is het niet eens zo verkeerd. Als het echter weeaboo's zijn die zonder gedegen kennis van de taal studenten leren hoe ze moeten kawaï-desu-en dan; vernietig ze met vuur!quote:
Wie zijn Zoe en Anita? De lesbische Henk en Ingrid?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Help! Zoe en Anita hebben robin gehersenspoeld!
Op /b/ en /pol/ zou het ongetwijfeld getolereerd worden, wat dat ook is, maar aan de andere kant begrijp ik het sentiment wel. Als er allerlei meta-shit op /a/ rondgespuid zou worden van aandachtstrekkerde idioten en zelfvoldane Tumblritus-lijders dan zou ik de report knop blijven gebruiken totdat een van ons gebanned is.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er wordt ook totaal geen censuur gepleegd joh, niks aan de hand.
Op /b/ en /pol/ worden de threads ook verwijderd, en op /v/ is er totaal geen discussie meer over mogelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het wat Japanologen of expats zijn die een paar centen bij proberen te verdienen is het niet eens zo verkeerd. Als het echter weeaboo's zijn die zonder gedegen kennis van de taal studenten leren hoe ze moeten kawaï-desu-en dan; vernietig ze met vuur!
[..]
Wie zijn Zoe en Anita? De lesbische Henk en Ingrid?
[..]
Op /b/ en /pol/ zou het ongetwijfeld getolereerd worden, wat dat ook is, maar aan de andere kant begrijp ik het sentiment wel. Als er allerlei meta-shit op /a/ rondgespuid zou worden van aandachtstrekkerde idioten en zelfvoldane Tumblritus-lijders dan zou ik de report knop blijven gebruiken totdat een van ons gebanned is.
Ik vrees het tweede.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het wat Japanologen of expats zijn die een paar centen bij proberen te verdienen is het niet eens zo verkeerd. Als het echter weeaboo's zijn die zonder gedegen kennis van de taal studenten leren hoe ze moeten kawaï-desu-en dan; vernietig ze met vuur!
De reden dat ik drie keer per week sport. Ik eet veel, maar als ik dat niet zou doen, dan zou ik binnen 2 jaar ook zo vies vet worden als deze man.quote:
Zoe Quinn is de persoon waarmee het hele debacle begon. Zij had seks gehad met vijf mannen (spelontwikkelaars en videogamejournalisten, waaronder haar baas, die ook nog eens getrouwd was), in ruil voor promotie voor haar game 'Depression Quest'. Naar aanleiding hiervan bleek dat vele mensen in de wereld van indie gaming en videogamejournalistiek (vooral in de VS en Canada) met elkaar bevriend waren, relaties met elkaar aangingen en seks hadden met elkaar, zonder dit te vermelden. Enige integriteit zou je toch wel kunnen verwachten van journalisten, al helemaal als ze een bachelor or master in de journalistiek hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie zijn Zoe en Anita? De lesbische Henk en Ingrid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zoe Quinn is de persoon waarmee het hele debacle begon. Zij had seks gehad met vijf mannen (spelontwikkelaars en videogamejournalisten, waaronder haar baas, die ook nog eens getrouwd was), in ruil voor promotie voor haar game 'Depression Quest'. Naar aanleiding hiervan bleek dat vele mensen in de wereld van indie gaming en videogamejournalistiek (vooral in de VS en Canada) met elkaar bevriend waren, relaties met elkaar aangingen en seks hadden met elkaar, zonder dit te vermelden. Enige integriteit zou je toch wel kunnen verwachten van journalisten, al helemaal als ze een bachelor or master in de journalistiek hebben.
Het vreemdste is dat op meerdere websites, zoals 4chan, reddit en neogaf, de discussie erover gelijk verwijderd werd. Er mocht niet over gesproken worden. Kort daarna verschenen er allemaal artikelen over hoe de term 'gamers' dood zou zijn en hoe seksistisch men wel niet is geweest om Zoe Quinn te beschuldigen van het bovengenoemde. Kritiek leveren op een vrouw betekent in hun ogen dat je misogyn bezig bent.
Anita Sarkeesian is iemand die al een tijdje lang video's maakt over hoe geweld tegen vrouwen in games seksistisch en schadelijk is voor de relatie tussen mannen en vrouwen. Zij blijkt ook meerdere connecties te hebben met de bovengenoemde groep mensen, o.a. via Silverstring Media.
[ afbeelding ]
Door al deze censuur zou je toch bijna gaan denken dat meerdere mods en janitors op 4chan (ook op reddit) zijn vervangen door SJWs en feministen....![]()
Waar het hier dus om gaat is belangenverstrengeling en censuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Nah, ze trok alles uit verband. Bij Hitman laten zien hoe je strippers moet doden terwijl je tegelijkertijd ziet hoe ze daar -punten voor krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Who cares? Ik vond de video's van Anita best goede analyses. Je overdrijft echt schromelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Pffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Who cares? Ik vond de video's van Anita best goede analyses. Je overdrijft echt schromelijk.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, ze trok alles uit verband. Bij Hitman laten zien hoe je strippers moet doden terwijl je tegelijkertijd ziet hoe ze daar -punten voor krijgt.Ik open zo wel een topic in GAM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik open zo wel een topic in GAM.
Tof!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |