Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik open zo wel een topic in GAM.
Tof!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?
Ik moet nog wel even een (flinke) OP maken, dus even geduld.quote:
Ik moet denk ik wel lachen als het verwijdert wordt en er met bans gestrooid gaat worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zal ik anders een reeks aanmaken in GAM? Dan kunnen we daar alles rondom Zoe Quinn en Gamergate bespreken?
Nevernooitniet zolang ik mod ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet denk ik wel lachen als het verwijdert wordt en er met bans gestrooid gaat worden.
Ik had het ook niet verwacht. Maar toch, om de circlejerk levend te houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nevernooitniet zolang ik mod ben.
Was dit oprecht om je hart te luchten of omdat omdat we nu toch offtopic aan het klooien zijn?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef Jellereppe het volgende:
Bij ons op de opleiding verschilt de kwaliteit van leraren enorm. Je bent aan de genade van Zeus overgeleverd wat dat betreft. We hebben zo'n nieuw mokkel voor de klas staan. Strak, lekker, maar kan totaal geen les geven. Ze stimuleert bij mij niet de hersenen, maar meer een orgaan dat tussen mijn benen zit. Ik volg daarom nu die lessen met een andere klas. Een meneer van 50plus die stukken beter is in het geven van uitleg. Ik bedoel als je niet zelf je rooster indeelt en initiatief neemt om lessen te volgen met andere klassen die opgescheept zitten met leraren die wel uitleg kunnen geven, zit ik over 2 jaar nog steeds op Avans, en dat is niet de bedoeling.
Ik moest het kwijt, inderdaad. Ik irriteer mijn aan de fluctuaties van het kwaliteit van het onderwijs. Ze krijgen voor ieder scholier/student evenveel geld, en toch zetten ze zo'n troela zonder ervaring als docent bij ons voor de klas. Gelukkig kan ik mijn rooster vaak zo indelen dat ik die troela met een lekker kontje kan ontwijken en colleges kan volgen bij de oude vertrouwde leraar met een wit lokje in zijn haren die weet hoe hij mensen wat moet bijbrengen. Overigens een strak broek aan hebben als jonge troela in een klas met veel jonge kerels. Dat kan toch nooit goed zijn of ben ik simpel, mensen?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was dit oprecht om je hart te luchten of omdat omdat we nu toch offtopic aan het klooien zijn?
Als het nou nog middelbare school harem-issues waren, maar helaas.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was dit oprecht om je hart te luchten of omdat omdat we nu toch offtopic aan het klooien zijn?
Jellereppe-kun. Klinkt best goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
I-I-It's not like I want to teach you, Jellereppe-kun.
Waar blijft ie?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een (flinke) OP maken, dus even geduld.
Yerureppu-kunn~~quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
I-I-It's not like I want to teach you, Jellereppe-kun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |