Nee, ze zijn verdacht (op basis van dit stuk), dus nog niet veroordeeld en dus nog niet crimineel. Zou zomaar kunnen dat die cijfers heel anders liggen. Daarbij zou het ook kunnen dat autochtonen inderdaad minder snel verdacht worden (wat is daar de reden van?) en dat het aandeel van allochtonen in deze cijfers gelijk blijven. In dat geval neemt het aandeel van de allochtonen alsnog toe omdat de verhouding verschuift. Statistiek is maar net hoe je het interpreteert.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef Prospos het volgende:
Vorig jaar werd er toch aangegeven dat de tweede/derde generatie allochtone criminelen niet meer als buitenlander werden bestempeld om zo de cijfers omhoog te krikken? En nog blijven ze gemiddeld crimineler dan de autochtoon.
FEITEN EN STATISTIEKEN!1!quote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Discriminerend en racistisch eenzijdig rechts geschreven stuk zeg![]()
TR gemacht
Inderdaad, verkeerd gelezen. Net wakker.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn verdacht (op basis van dit stuk), dus nog niet veroordeeld en dus nog niet crimineel. Zou zomaar kunnen dat die cijfers heel anders liggen. Daarbij zou het ook kunnen dat autochtonen inderdaad minder snel verdacht worden (wat is daar de reden van?) en dat het aandeel van allochtonen in deze cijfers gelijk blijven. In dat geval neemt het aandeel van de allochtonen alsnog toe omdat de verhouding verschuift. Statistiek is maar net hoe je het interpreteert.
Moggequote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Prospos het volgende:
[..]
Inderdaad, verkeerd gelezen. Net wakker.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
TR gemacht
Racistisch van de autochtone jongeren. Hoe durven ze sneller minder crimineel te worden dan allochtonen. Alleen maar om Marokkanen in een slecht daglicht te stellenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
TR gemacht
Echt volbloed nazi's zijn het dat ze zo ver gaan om hun medemens in een kwaad daglicht te zettenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Racistisch van de autochtone jongeren. Hoe durven ze sneller minder crimineel te worden dan allochtonen. Alleen maar om Marokkanen in een slecht daglicht te stellen
Dat is dan ook een fabeltje.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef Prospos het volgende:
Vorig jaar werd er toch aangegeven dat de tweede/derde generatie allochtone criminelen niet meer als buitenlander werden bestempeld om zo de cijfers omhoog te krikken?
Zich bezig houden met cybercrime en dan zulk slecht nederlands schrijven dat je denkt dat het echt Nigerianen zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt volbloed nazi's zijn het dat ze zo ver gaan om hun medemens in een kwaad daglicht te zetten
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Racistisch van de autochtone jongeren. Hoe durven ze sneller minder crimineel te worden dan allochtonen. Alleen maar om Marokkanen in een slecht daglicht te stellen
Grappig dat jij een soort dagtaak hebt om de hele dag door op tientallen berichten te antwoorden dat het allemaal niet zo erg isquote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik zie dat de verongelijkte moderators het topic al de nek hebben omgedraaid. Huilie huilie, de grote boze allochtoon komt ons opeten.
Ironisch is dat deze post afkomstig is van iemand die er een dagtaak aan heeft om de problematiek aan de lopende band te overdrijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grappig dat jij een soort dagtaak hebt om de hele dag door op tientallen berichten te antwoorden dat het allemaal niet zo erg is
Zie je de ironie nou echt niet in?.
Er wordt niets overdreven. Jij kan niet met de realiteit omgaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ironisch is dat deze post afkomstig is van iemand die er een dagtaak aan heeft om de problematiek aan de lopende band te overdrijven.
Interessanter is echter dat ik nergens heb gesteld 'dat het allemaal niet zo erg is'.
Zo zie je maar weer, eye of the beholder.![]()
Als je zelf in Nederland bent geboren en je ouders eveneens, ben je een autochtoon, dus de derde generatie zou deels autochtoon zijn.quote:
Je zegt twee dingen die totaal niet samenhangen met mijn post. Maar dat doe je wel vaker.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er wordt niets overdreven. Jij kan niet met de realiteit omgaan.
Er staat toch duidelijk ook tweede generatie in de post die ik citeer. Nog los van het feit dat de derde generatie wel degelijk nog separaat door het CBS geregistreerd wordt. Of dat laatste ook geldt voor criminaliteit is een tweede. Uit de bevolkingsstatistieken valt het aantal derde generatie kinderen gewoon te halen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je zelf in Nederland bent geboren en je ouders eveneens, ben je een autochtoon, dus de derde generatie zou deels autochtoon zijn.
Aha, dat laatste was me onbekend.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk ook tweede generatie in de post die ik citeer. Nog los van het feit dat de derde generatie wel degelijk nog separaat door het CBS geregistreerd wordt. Of dat laatste ook geldt voor criminaliteit is een tweede. Uit de bevolkingsstatistieken valt het aantal derde generatie kinderen gewoon te halen.
Het is gewoon een observatie. Je schiet zoals zovelen in de krampachtige reflex om maar niet de realiteit onder ogen te hoeven zien.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zegt twee dingen die totaal niet samenhangen met mijn post. Maar dat doe je wel vaker.
Uhuh, ik overdrijf die tientallen berichten die ik allemaal zelf heb verzonnen en gepostquote:Op woensdag 10 september 2014 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ironisch is dat deze post afkomstig is van iemand die er een dagtaak aan heeft om de problematiek aan de lopende band te overdrijven.
Interessanter is echter dat ik nergens heb gesteld 'dat het allemaal niet zo erg is'.
Zo zie je maar weer, eye of the beholder.![]()
Waar heb je het over echt. Probeer het eens feitelijk te onderbouwen in plaats van deze achterlijke verdachtmakingen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is gewoon een observatie. Je schiet zoals zovelen in de krampachtige reflex om maar niet de realiteit onder ogen te hoeven zien.
Neenee, je overdrijft in je posts. De berichten zijn berichten. Daar valt niets aan te overdrijven, tenzij het door een labiele krant is geschreven. Het gaat dan ook niet om de berichten, maar je reactie op die berichten.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Uhuh, ik overdrijf die tientallen berichten die ik allemaal zelf heb verzonnen en gepost.
Laat maar eens zien dan. Is toch een feit, dan moet het zo aan te tonen zijn. Kom maar op! Ik wacht met smart op de posts waarin ik dit soort berichten allemaal afdoe als onwaar.quote:Nee, feit is dat jij elk bericht, meerdere dag, allemaal weer afdoet als onwaar. En als je dat dus al een paar duizend keer gedaan hebt zou er een lichtje moeten gaan branden dat je misschien een tikje fout zit met je mening.
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Dit belooft een prachtig topic te worden.
Vreemd ja. Waarom zou iemand zijn ogen sluiten voor een dergelijke dalende trend? Dat is toch voor iedereen goed nieuws?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is gewoon een observatie. Je schiet zoals zovelen in de krampachtige reflex om maar niet de realiteit onder ogen te hoeven zien.
Dat moet kLowJow, anders ben ik dingen aan het ontkennen. Dus ik moet mijn ogen sluiten voor het positieve.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vreemd ja. Waarom zou iemand zijn ogen sluiten voor een dergelijke dalende trend? Dat is toch voor iedereen goed nieuws?
@Mutant: waarom sluit je hiervoor je ogen?
Dank, er valt ook duidelijk te zien dat de derde generatie nog amper kan wegen op de criminaliteitscijfers, aangezien deze voor het grootste deel nog amper de luiers uit is.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)5&HDR=G2,T&STB=G1,G3
Maar dat is een constatering die ik elk jaar opnieuw moet uitleggen. Problematisch is dat zodra ik dat uitleg ik de wind van voren krijg van de Heatwavejes en Richestoreragsjes. Want ja - dat is een nuance die niet gemaakt mag worden. Dat zou immers betekenen dat ik de problematiek ontken!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dank, er valt ook duidelijk te zien dat de derde generatie nog amper kan wegen op de criminaliteitscijfers, aangezien deze voor het grootste deel nog amper de luiers uit is.
Je eerste post in dit topic alleen al. Het in het belachelijke trekken en zeiken op de moderators in plaats van ingaan op de inhoud.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar heb je het over echt. Probeer het eens feitelijk te onderbouwen in plaats van deze achterlijke verdachtmakingen.
Ach en wee.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je eerste post in dit topic alleen al. Het in het belachelijke trekken en zeiken op de moderators in plaats van ingaan op de inhoud.
Dat staat niet in lijn met je zojuist genoemde constatering. Dat ik zeik op de belachelijke reacties van moderators is mijn goed recht. De reacties waarin zij alles in het belachelijke trekken, trek ik weer in het belachelijke. Wat een ernstige daad van mij! Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je eerste post in dit topic alleen al. Het in het belachelijke trekken en zeiken op de moderators in plaats van ingaan op de inhoud.
Uhuh, de geweldige nuancering "dat is dan ook een fabeltje" nee, ik was overtuigd hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat is een constatering die ik elk jaar opnieuw moet uitleggen. Problematisch is dat zodra ik dat uitleg ik de wind van voren krijg van de Heatwavejes en Richestoreragsjes. Want ja - dat is een nuance die niet gemaakt mag worden. Dat zou immers betekenen dat ik de problematiek ontken!
De dalende trend is positief, maar dat het aantal criminelen van allochtone komaf relatief gezien alleen maar toeneemt is natuurlijk negatief. En daar lezen sommigen makkelijk overheen. Ook ben ik benieuwd hoe die cijfers precies worden gemeten. Er kunnen ook simpelweg minder verdachten zijn door capaciteitsproblemen bij de politie of minder aangiften e.d.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vreemd ja. Waarom zou iemand zijn ogen sluiten voor een dergelijke dalende trend? Dat is toch voor iedereen goed nieuws?
@Mutant: waarom sluit je hiervoor je ogen?
Dat dit kan op FOK!quote:
Kom jij nog met feitelijk bewijs?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, de geweldige nuancering "dat is dan ook een fabeltje" nee, ik was overtuigd hoor.
Alweer, na jarenlang dezelfde zetten? Nee, je weet het prima zelf.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom jij nog met feitelijk bewijs?
Dat het een fabeltje is kan je gewoon uit de statistieken en dit onderzoek halen. Hoe hebben ze dit anders kunnen meten slimmerik.
Je kunt natuurlijk ook gewoon kiezen voor de 'het glas is halfvol'-benadering en blij zijn met het feit dat jeugdcriminaliteit over de hele linie afneemt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De dalende trend is positief, maar dat het aantal criminelen van allochtone komaf relatief gezien alleen maar toeneemt is natuurlijk negatief. En daar lezen sommigen makkelijk overheen. Ook ben ik benieuwd hoe die cijfers precies worden gemeten. Er kunnen ook simpelweg minder verdachten zijn door capaciteitsproblemen bij de politie of minder aangiften e.d.
Als je een echte vent bent dan kom je gewoon met een onderbouwing van je verdachtmakingen. Niets 'na jarenlang' weer dezelfde zetten. Want in de praktijk komt het er gewoon op neer dat je mij beticht van ontkennen van problematiek, terwijl dat uit helemaal niets blijkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alweer, na jarenlang dezelfde zetten? Nee, je weet het prima zelf.
O ja?quote:
En hoe verhoudt het zich tot de relatieve toename van allochtone jongeren in zijn geheel?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De dalende trend is positief, maar dat het aantal criminelen van allochtone komaf relatief gezien alleen maar toeneemt is natuurlijk negatief. En daar lezen sommigen makkelijk overheen. Ook ben ik benieuwd hoe die cijfers precies worden gemeten. Er kunnen ook simpelweg minder verdachten zijn door capaciteitsproblemen bij de politie of minder aangiften e.d.
De definitie van allochtoon is nimmer aangepast. 3e generatie staat formeel altijd al te boek als autochtoon, dat neemt niet weg dat in de cijfers nog steeds de trends van deze generatie separaat gevolgd worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
O ja?
De definitie van het woord allochtoon is anders echt wel aangepast ergens al was dat volgens mij niet afgelopen jaar. 3e generatie staat nu te boek als autochtoon.
Is goed hoor, wat jij wil elke keer weer, jaar in jaar uit, meerdere keren per dag.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent dan kom je gewoon met een onderbouwing van je verdachtmakingen. Niets 'na jarenlang' weer dezelfde zetten. Want in de praktijk komt het er gewoon op neer dat je mij beticht van ontkennen van problematiek, terwijl dat uit helemaal niets blijkt.
Waarom is dat negatief? Als twee mensen samen de goede kant op rennen, waarbij de ene harder rent dan de andere, gaat degene die minder hard kan rennen toch niet ineens de verkeerde kant op?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De dalende trend is positief, maar dat het aantal criminelen van allochtone komaf relatief gezien alleen maar toeneemt is natuurlijk negatief. En daar lezen sommigen makkelijk overheen.
Nog steeds niets? Ik wacht er met smart op hoor! Feiten jongeman, feiten. Ik heb niets aan je onderbuikdiarree jegens mijn persoontje.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat jij wil elke keer weer, jaar in jaar uit, meerdere keren per dag.
ik herinner je om de tijd wel eventjes aan het feit dat we op dat moment sinds 10 sept pas *pak em beet 3000 keer* dezelfde discussie weer hebben gehad, over hetzelfde, weer.....
Zegt degene die de grootste oogkleppen op heeft op heel Fok wanneer het gaat om feiten.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog steeds niets? Ik wacht er met smart op hoor! Feiten jongeman, feiten. Ik heb niets aan je onderbuikdiarree jegens mijn persoontje.
Goed tegenargument man! Ga buiten spelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zegt degene die de grootste oogkleppen op heeft op heel Fok wanneer het gaat om feiten.
Nee, maar ik heb geen boodschap aan jouw wensen, als jij het vertikt om de onfeilbare logica achter "je bent al jaren dagelijks bezig met feiten ontkennen en afzwakken, al duizenden keren dus je ontkent" in te zien houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog steeds niets? Ik wacht er met smart op hoor! Feiten jongeman, feiten. Ik heb niets aan je onderbuikdiarree jegens mijn persoontje.
Sowieso, wat zou de reactie moeten zijn? Het lijkt me dat iedereen hier individueel verantwoording voor moet afleggen, autochtoon en allochtoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon kiezen voor de 'het glas is halfvol'-benadering en blij zijn met het feit dat jeugdcriminaliteit over de hele linie afneemt.
Maar dan kan er niet met vingers worden gewezen en dat is natuurlijk niet leuk.
Deze shit is hilarisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zegt degene die de grootste oogkleppen op heeft op heel Fok wanneer het gaat om feiten.
Het grote bagatelliseren is weer begonnen hoor jongens.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom is dat negatief? Als twee mensen samen de goede kant op rennen, waarbij de ene harder rent dan de andere, gaat degene die minder hard kan rennen toch niet ineens de verkeerde kant op?
Toen Nederland met 5-1 won van Spanje vond ik dat geweldig, maar de 3-0 tegen Brazilië zag ik daardoor niet als een verloren wedstrijd.
Goed tegenargument man! Maar verder dan de kop in het zand steken en anderen de schuld geven van het falen van je eigen bevolkingsgroep kom je niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed tegenargument man! Ga buiten spelen.
Hokjesdenken ftw.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso, wat zou de reactie moeten zijn? Het lijkt me dat iedereen hier individueel verantwoording voor moet afleggen, autochtoon en allochtoon.
Ik heb verder geen wensen hoor. Jij komt met het woord feiten. Dan is het niet zo vreemd dat ik daar ook naar vraag. Als jij weigert met die feiten te komen dan kunnen we maar een ding constateren lijkt me.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen boodschap aan jouw wensen, als jij het vertikt om de onfeilbare logica achter "je bent al jaren dagelijks bezig met feiten ontkennen en afzwakken, al duizenden keren dus je ontkent" in te zien houdt het gewoon op.
Het hikt wel tegen insanity aan, elke keer hetzelfde doen en een andere uitkomst verwachten.
.....quote:Op woensdag 10 september 2014 10:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Goed tegenargument man! Maar verder dan de kop in het zand steken en anderen de schuld geven van het falen van je eigen bevolkingsgroep kom je niet.
Precies, beroven doe je in groepjes, verantwoording leg je persoonlijk af.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso, wat zou de reactie moeten zijn? Het lijkt me dat iedereen hier individueel verantwoording voor moet afleggen, autochtoon en allochtoon.
Inderdaad Mutant. Jouw bevolkingsgroep hier die faalt. Hoor je dat?! Je zou je potdimme schuldig moeten voelen. Maar nee hoor, meneer gaat hier zíjn Marokkanen weer verdedigen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Goed tegenargument man! Maar verder dan de kop in het zand steken en anderen de schuld geven van het falen van je eigen bevolkingsgroep kom je niet.
Nee ben klaar met dit soort tokkies.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent nogal Mutant01 minded of niet?
U jelly?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik feitelijk helemaal niets gezegd heb, maar alleen reageerde op wat rare belachelijke posts van een tweetal moderators. Kan je nagaan wat het allemaal teweeg brengt bij bepaalde figuren.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Inderdaad Mutant. Jouw bevolkingsgroep hier die faalt. Hoor je dat?! Je zou je potdimme schuldig moeten voelen. Maar nee hoor, meneer gaat hier zíjn Marokkanen weer verdedigen.
Jij ook, ik voel je support.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verantwoording? Het is toch niet jouw schuld dat je door racisme een oud omaatje moest beroven?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, beroven doe je in groepjes, verantwoording leg je persoonlijk af.
Ja ik wil godverdomme ook een kleurtje met bijbehorende bontkraag, slissend accent en spuugneigingen als ik op straat loop.quote:
En je andere stokpaardje, beginnen over moderators etc, terwijl je inmiddels dondersgoed weet, want het is je al 1000 keer verteld, dat mijn modstatus totaal irrelevant is hier.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik feitelijk helemaal niets gezegd heb, maar alleen reageerde op wat rare belachelijke posts van een tweetal moderators. Kan je nagaan wat het allemaal teweeg brengt bij bepaalde figuren.
Dus dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij probeert het hard, maar het lukt hem niet.
[Mutant] Ja IS snijdt kelen door maar dat is de schuld van het boze Christelijke Westen.. [/Mutant]quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij probeert het hard, maar het lukt hem niet.
Na 10 jaar nog steeds in de luiers?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat is een constatering die ik elk jaar opnieuw moet uitleggen.
Ik denk dat wat liefde tussen jou en Yasmin wel goed zou zijn. Neem d'r een keer mee naar de bios ofzo.quote:
Die posts kwamen je stiekem wel goed uit want dan hoef je niet inhoudelijk in te gaan op het hete hangijzer.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik feitelijk helemaal niets gezegd heb, maar alleen reageerde op wat rare belachelijke posts van een tweetal moderators. Kan je nagaan wat het allemaal teweeg brengt bij bepaalde figuren.
Ah, de zoete ironie van deze uitspraak.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mutant ten voeten uit inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik wil godverdomme ook een kleurtje met bijbehorende bontkraag, slissend accent en spuugneigingen als ik op straat loop.
Het is de schuld van de boze blanke mannen. En Zwarte Piet. En Wilders.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verantwoording? Het is toch niet jouw schuld dat je door racisme een oud omaatje moest beroven?
Uhhquote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat wat liefde tussen jou en Yasmin wel goed zou zijn. Neem d'r een keer mee naar de bios ofzo.
en woon haar daarna keihard uit, like a boss
Dit zou Mutant zo maar kunnen zeggen idd.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verantwoording? Het is toch niet jouw schuld dat je door racisme een oud omaatje moest beroven?
wellicht niet geheel ten onrechte in dit geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over jou. Zo zie je maar weer hoe labiel je begint te worden kerel.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je andere stokpaardje, beginnen over moderators etc, terwijl je inmiddels dondersgoed weet, want het is je al 1000 keer verteld, dat mijn modstatus totaal irrelevant is hier.
Maar net als met alles, ontkennen en zuigen, zoals altijd.
Zei hij dat ja? Wat een boefje is het toch ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[Mutant] Ja IS snijdt kelen door maar dat is de schuld van het boze Christelijke Westen.. [/Mutant]
Sommigen zitten na 80 jaar nog steeds in de luiers.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Na 10 jaar nog steeds in de luiers?
Het hete hangijzer dat over de gehele linie er sprake is van een daling?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die posts kwamen je stiekem wel goed uit want dan hoef je niet inhoudelijk in te gaan op het hete hangijzer.
Heb jij ook al de popcorn op? Ik ben al aan mijn 2e bak bezig. Dit topic overtreft mijn stoutste dromen, Ouder1, Mutant01, Xa1pt en Heatwave die losgaan. Life is good.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, de zoete ironie van deze uitspraak.
Inderdaad. Dan moet je gaan erkennen dat het nog steeds die verdomde allochtonen zijn die dit soort cijfers aanvoeren. En dat het in plaats van beter, alleen maar slechter gaat. Maar daar durven we onze vingers natuurlijk niet aan te branden.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die posts kwamen je stiekem wel goed uit want dan hoef je niet inhoudelijk in te gaan op het hete hangijzer.
Ik lees die eerste posts van admiraal_anaal ook met grote verbazing.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik zie dat de verongelijkte moderators het topic al de nek hebben omgedraaid. Huilie huilie, de grote boze allochtoon komt ons opeten.
Tuurlijk zei ik dat, is toch logisch. Geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zei hij dat ja? Wat een boefje is het toch ook.
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef hpeopjes het volgende:
Goh, wat had Nederland toch een werkelijk prachtig land kunnen zijn, het fijnste land om in te wonen ter wereld, een soort Efteling in het groot...
zonder al die luie, criminele, uitkeringstrekkende klote-allochtonen!
Het is mij te vroeg voor popcorn. Straks maar eens brood halen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij ook al de popcorn op? Ik ben al aan mijn 2e bak bezig. Dit topic overtreft mijn stoutste dromen, Ouder1, Mutant01, Xa1pt en Heatwave die losgaan. Life is good.
Oh, je bent dus gewoon aan het trollen hier? Ga je ook weer terecht gegeven notes bij jezelf verwijderenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je andere stokpaardje, beginnen over moderators etc, terwijl je inmiddels dondersgoed weet, want het is je al 1000 keer verteld, dat mijn modstatus totaal irrelevant is hier.
Waar is Ceberut ?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is mij te vroeg voor popcorn. Straks maar eens brood halen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom dergelijke sarcasatische opmerkingen? Waar in dit topic wordt zoiets dan beweerd?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de boze blanke mannen. En Zwarte Piet. En Wilders.
60 generaties Rif-inteelt begint er in te hakken.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommigen zitten na 80 jaar nog steeds in de luiers.
Het hele topic zit vol met valse beweringen van Richestorerags, Heatwave en Ouder1. De drie grootste trollen van NWS.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Waarom dergelijke sarcasatische opmerkingen? Waar in dit topic wordt zoiets dan beweerd?
Labiel nog welquote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over jou. Zo zie je maar weer hoe labiel je begint te worden kerel.
Het topic moet natuurlijk wel een beetje blijven lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Waarom dergelijke sarcasatische opmerkingen? Waar in dit topic wordt zoiets dan beweerd?
En dan missen we nog iemand waarvan ik de naam niet ga noemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou toch de kers op de taart zijn, Ceberut die hier komt stropoppen
Wacht maar tot je zelf de 80 bent gepasseerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
60 generaties Rif-inteelt begint er in te hakken.
Wat heb je nog in petto om dat te vieren Scorpie? Met alleen popcorn kom je er niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou toch de kers op de taart zijn, Ceberut die hier komt stropoppen
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zei ik dat, is toch logisch. Geen woord van gelogen.
He who shall not be mentioned...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan missen we nog iemand waarvan ik de naam niet ga noemen.
Ik kan er niets anders van maken. Je komt met verdachtmakingen, leugens en vervolgens interpreteer je posts op een zodanig kromme manier dat je ook nog eens denkt dat ik het over jou heb. Fijne dag verder, jammer dat je zo met de staart tussen de benen het topic verlaat. Volgende keer niet direct beginnen met leugens - dan kan er misschien nog een leuke inhoudelijke discussie gevoerd worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Labiel nog wel.
Weet je, blijf lekker in je rol, we spreken elkaar vast wel weer, fijne dag :0.
Met dit soort achterlijke 'grappige' opmerkingen bewijs je alleen dat wel degelijk een punt heeft wanneer hij tegen bepaalde reacties ingaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik wil godverdomme ook een kleurtje met bijbehorende bontkraag, slissend accent en spuugneigingen als ik op straat loop.
Dan heb ik er heel wat decennia zonder luiers op zitten.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf de 80 bent gepasseerd.
Een klein fapje.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heb je nog in petto om dat te vieren Scorpie? Met alleen popcorn kom je er niet.
Ik zie het als een eer dat jij me als een trol ziet.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het hele topic zit vol met valse beweringen van Richestorerags, Heatwave en Ouder1. De drie grootste trollen van NWS.
Ik doe mee. Maar sluit mezelf wel even op in de badkamer dan, anders wordt het me te intiem allemaal.quote:
Jongen, groei wat humor. Mutant01 kan er toch ook om lachen, die snapt heus wel dat ik dat niet zo bedoel. Normaliter hakt hij wel op me in hoor, dat zie je hem nu toch ook niet doen? Doe eens wat relaxter ofzo met zijn allen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Met dit soort achterlijke 'grappige' opmerkingen bewijs je alleen dat wel degelijk een punt heeft wanneer hij tegen bepaalde reacties ingaat.
Je hebt gelijk. De fietsende Marokkaan is een onderbelicht doch essentieel onderdeel van onze maatschappij. Het spijt me.quote:Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig. In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Hint: zegt het getal 4.9 jou wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Met dit soort achterlijke 'grappige' opmerkingen bewijs je alleen dat wel degelijk een punt heeft wanneer hij tegen bepaalde reacties ingaat.
Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig. In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Dat is ook gewoon zo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Ze scoren steeds betere op opleiding/taal e.d. Is dat iets?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Godver, die moet ik onthouden zodat ik de lachers op m'n hand heb tijdens verjaardagen van familie.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.
Mwah, je kunt in de lunchpauze best wat spullen jatten bij Kruidvat en AH.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.
Iets ja. Vraag is natuurlijk hoeveel beter en of dat t.o.v. het vorige meetmoment een prestatie is.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze scoren steeds betere op opleiding/taal e.d. Is dat iets?
Vermakelijk hè. Ik geniet er zelf ook wel van. Houdt me van de straat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef hpeopjes het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe muttie weer over de rooie gaat.
Nou... bij Marokkanen toch zeker wel een meerderheid hoor!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Oh jij bent altijd die 'grappige' oom op verjaardagen die kutmoppen tapt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Godver, die moet ik onthouden zodat ik de lachers op m'n hand heb tijdens verjaardagen van familie.
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.quote:Verder bestaat het vermoeden dat allochtone jongeren zich minder bezighouden met cybercrime, terwijl de criminaliteit door autochtone jongeren zich wel steeds vaker afspeelt op het internet. De pakkans bij cybercrime is mogelijk kleiner, waardoor autochtone jongeren vaker dan allochtonen de dans ontspringen.
En ook dat is gewoon zo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Net zoals jij alle Telegraaflezers wegzet als Tokkies. Hypocriet.
Volgens het artikel daalt het werkelijke aantal.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Een terugkerend gegeven idd. Zijn er ook topics waar hij dat niet doet eigenlijk?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef hpeopjes het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe muttie weer over de rooie gaat.
Inkoppertje, ik wist dat je dat zou schrijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En ook dat is gewoon zo natuurlijk.
Vermaarde auto-exporteurs, bovendien.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, die is laatst doodgegaan dus ik ben alvast een beetje aan het rondkijken of ik een oeuvre kan opbouwen met net zulke hilarische grappen om z'n rol over te nemen. Someone's gotta do it.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh jij bent altijd die 'grappige' oom op verjaardagen die kutmoppen tapt.
Volgens mij aardig wat beter ja - en of dat al of niet een prestatie is lijkt me een subjectief gegeven. Ik weet niet wat jij een prestatie vindt. Nog los van het feit dat het andere positieve element is dat het aantal verdachten over de gehele linie daalt - ook bij allochtonen. Zie je dat laatste niet als positief?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets ja. Vraag is natuurlijk hoeveel beter en of dat t.o.v. het vorige meetmoment een prestatie is.
Dat is niet zo vreemd. Voor dat soort misdaden moet je wel over tenminste énige intelligentie beschikken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.
Laatst een gast die zijn eigen dochter besteelde![]()
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....
Stelen daarentegen!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.
Iedereen met een Limburgs accent.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.
Dat is niet zo heel vreemd, zeker als je ouders nog amper de taal spreken en je derhalve de eerste vier jaar praktisch alleen met een buitenlandse taal in aanraking komt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....
Ah jawel: Mutant. In zijn bekrompen beleving is er geen allochtoon of moslim die iets fout doet en als ze al iets doen wat niet helemaal in de haak is, dan is dat de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat kan je die arme sloebers dan niet kwalijk nemen vindt hij. Dat zijn geen daders maar slachtoffers.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig.
Toch blij dat ik aan je verwachtingen heb weten te voldoen dan. De volgende keer zal ik me proberen te overtreffen. Beloofd.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Inkoppertje, ik wist dat je dat zou schrijven.
Executeren die lui. Zo`n zachte Gquote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.
Dat is ook subjectief, maar je zult het met me eens zijn dat er een verschil is tussen een situatie waarin het onmogelijk slechter kon en een situatie waarin het nauwelijks nog beter kon. En alles wat daar tussen zit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij aardig wat beter ja - en of dat al of niet een prestatie is lijkt me een subjectief gegeven. Ik weet niet wat jij een prestatie vindt. Nog los van het feit dat het andere positieve element is dat het aantal verdachten over de gehele linie daalt - ook bij allochtonen. Zie je dat laatste niet als positief?
Diefstal/misdaad/misdrijf een beetje goedpraten kneusquote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.
Daar zijn ze dan al dichtbij. Hoef je niet zo ver te schoppen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iedereen met een Limburgs accent.
Hoe schreven ze 'beter' dan eerst? 'Betterre'?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze weer van elkaar stelen en kan ik gewoon weer m'n fiets buiten laten staan. Vind ik nou een goede oplossing.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan al dichtbij. Hoef je niet zo ver te schoppen.
Soberzo zouden Groningen en Limburg een soort opvang voor ze moeten worden.
Daar is geen werk dus hoeven ze ook niet te doen alsof ze het willen en in limburg kunnen ze gewoon weer in de bergen heuvels gaan wonen in een grot.
Belgische Marokkanen daarentegen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Racisme zorgt ervoor dat ze niet aan een baan komen. Aangezien ze ook recht hebben op een iPhone zorgen ze op een andere manier voor het geld. Ik kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Deadre het volgende:
[..]
Diefstal/misdaad/misdrijf een beetje goedpraten kneus
Alsof ze een fiets stelenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze weer van elkaar stelen en kan ik gewoon weer m'n fiets buiten laten staan. Vind ik nou een goede oplossing.
En ik weer naar buiten zonder voor hoer uitgescholden te wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze weer van elkaar stelen en kan ik gewoon weer m'n fiets buiten laten staan. Vind ik nou een goede oplossing.
En een besneden harde l.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Executeren die lui. Zo`n zachte G
Intelligentie beschikken om alleenstaande vrouwen en of je geliefde te bedonderen voor tienduizenden euro'squote:Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd. Voor dat soort misdaden moet je wel over tenminste énige intelligentie beschikken.
Of je je wil beperken tot de feiten. Oh, wacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Hey maar jongens, de jeugd is minder crimineel aan het worden. Tijd voor een feestje.
'Besteelde'..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Laatst een gast in het programma opgelicht die zijn eigen dochter besteelde![]()
Word Nederland weer gewoon van ons. Ons hardwerkende Nederlanders. En word Nederland weer een sprookje zoals in de Efteling.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En ik weer naar buiten zonder voor hoer uitgescholden te worden
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Racisme zorgt ervoor dat ze niet aan een baan komen. Aangezien ze ook recht hebben op een iPhone zorgen ze op een andere manier voor het geld. Ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Genoeg mensen die er werkelijk zo over denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, groei wat humor. Mutant01 kan er toch ook om lachen, die snapt heus wel dat ik dat niet zo bedoel. Normaliter hakt hij wel op me in hoor, dat zie je hem nu toch ook niet doen? Doe eens wat relaxter ofzo met zijn allen.
[..]
Je hebt 'laag' en je hebt 'intelligent'. Dat zijn toch echt twee heel verschillende zaken, die prima samengaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Deadre het volgende:
[..]
Intelligentie beschikken om alleenstaande vrouwen en of je geliefde te bedonderen voor tienduizenden euro'sals het niet nog lager kan, je eigen kinderen bestelen
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Deadre het volgende:
[..]
Intelligentie beschikken om alleenstaande vrouwen en of je geliefde te bedonderen voor tienduizenden euro'sals het niet nog lager kan, je eigen kinderen bestelen
Kom je alleen Heatwavejes en Richestoreragjes tegen. Overal. En verzuurde Ouder1 - mennekes, wonende in een achterstandswijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Word Nederland weer gewoon van ons. Ons hardwerkende Nederlanders. En word Nederland weer een sprookje zoals in de Efteling.
Nou inderdaad, haha, ik snap wel niet zo iemand niet aan een baan kan komen lol.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
'Besteelde'..Maar ik begreep dat je Nederlands eerder nog slechter was?
Zeg jij lol hardop?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou inderdaad, haha, ik snap wel niet zo iemand niet aan een baan kan komen lol.
Wij zijn toch ook vrienden onder elkaar?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er werkelijk zo over denken.
Wanneer vrienden onder elkaar zulke grappen maken is het een ander verhaal. Je bent dan namelijk vaak beter bekend met de intentie. Wanneer vreemden dergelijke opmerkingen maken heb je geen idee wat erachter zit. Zeker niet aangezien er ook nog genoeg mensen zijn die hun haat jegens groepen vaak vermommen in de vorm van een grappige opmerking. En al helemaal niet wanneer juist sprake is van een discussie over een dergelijk onderwerp.
Ik reageer hier op wat gezegd wordt en zie, zeker wanneer het gros zich al tegen 1 user keert, het nut niet in van zo'n extra opmerking waar je bij wijze van grap eigenlijk toch een mede-user belachelijk maakt om zo zijn geloofwaardigheid omlaag te brengen.
Is Koeltoer.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Deadre het volgende:
[..]
misdrijf is een misdrijf, of het nou op internet gebeurt of op straat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.
Was het niet zo dat de allochtone bevolking bijna niet in staat is om te zwemmen? Dat ze bijna niet op les gaan en geen diploma halen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.
Nee. Zegt me niks. Wat zou het mij moeten zeggen?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hint: zegt het getal 4.9 jou wat?
En dat is natuurlijk ook de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat die zelfs met inburgeringscursussen dat rif-volk het Nederlands nog niet kunnen leren..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd, zeker als je ouders nog amper de taal spreken en je derhalve de eerste vier jaar praktisch alleen met een buitenlandse taal in aanraking komt.
Gezellig in Haren, Albert Heijntje plunderen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Hey maar jongens, de jeugd is minder crimineel aan het worden. Tijd voor een feestje.
Ik zal de volgende keer de sarcasme vlag erbij gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er werkelijk zo over denken.
Het is Mutant01 maar hoor, niet de koning. Sjees.quote:Ik reageer hier op wat gezegd wordt en zie, zeker wanneer het gros zich al tegen 1 user keert, het nut niet in van zo'n extra opmerking waar je bij wijze van grap eigenlijk toch een mede-user belachelijk maakt om zo zijn geloofwaardigheid omlaag te brengen.
Was het wel zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
Was het niet zo dat de allochtone bevolking bijna niet in staat is om te zwemmen? Dat ze bijna niet op les gaan en geen diploma halen?
Jij begrijpt 'm.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Word Nederland weer gewoon van ons. Ons hardwerkende Nederlanders. En word Nederland weer een sprookje zoals in de Efteling.
Zeg het 'm Ouder, zeg het 'm!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat die zelfs met inburgeringscursussen dat rif-volk het Nederlands nog niet kunnen leren..
Als er alleen hardwerkende Nederlanders in Nederland zijn heb je ook geen achterstandswijken. Doh.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom je alleen Heatwavejes en Richestoreragjes tegen. Overal. En verzuurde Ouder1 - mennekes, wonende in een achterstandswijk.
Ik weet dat je mij steunt in de strijd tegen labiele rechtse figuren. Ooit streed ik tegen jou, maar ik realiseer mij dondersgoed dat je de minst labiele bent van de rechtse figuren.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de sarcasme vlag erbij gebruiken.
[..]
Het is Mutant01 maar hoor, niet de koning. Sjees.
[HINT: dit is ook een grapje]
Goed nieuws dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:26 schreef tong80 het volgende:
Het aantal allochtone jongeren dat als verdachte werd genoteerd daalt, maar minder snel dan het aantal verdachte autochtone jongeren.
Vertel dat maar in Tuindorp Buikslootquote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als er alleen hardwerkende Nederlanders in Nederland zijn heb je ook geen achterstandswijken. Doh.
Het is een vermenigvuldigingsfactor. Volgende hint: relatieve misdaadvertegenwoordiging naar afkomst.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Zegt me niks. Wat zou het mij moeten zeggen?
Aha. Nu begrijp ik waarom Ouder zo boos is. Alle banen ingepikt door Marokkanen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als er alleen hardwerkende Nederlanders in Nederland zijn heb je ook geen achterstandswijken. Doh.
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel dat maar in Tuindorp Buiksloot
Ik hou maar altijd het motto 'if you can't beat them, join them' aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij steunt in de strijd tegen labiele rechtse figuren. Ooit streed ik tegen jou, maar ik realiseer mij dondersgoed dat je de minst labiele bent van de rechtse figuren.
Pfff die Marokkanen altijdquote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha. Nu begrijp ik waarom Ouder zo boos is. Alle banen ingepikt door Marokkanen.
Ho ho, Ouder1 is d'r baan kwijtgeraakt door Polen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha. Nu begrijp ik waarom Ouder zo boos is. Alle banen ingepikt door Marokkanen.
Labiel nog wel. Vent we zitten je gewoon een beetje op de kast te jagen en je hapt uitermate makkelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij steunt in de strijd tegen labiele rechtse figuren. Ooit streed ik tegen jou, maar ik realiseer mij dondersgoed dat je de minst labiele bent van de rechtse figuren.
De vraag is nu wie wie voor de gek houdt. Dat jij die vraag niet aan jezelf stelt...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Labiel nog wel. Vent we zitten je gewoon een beetje op de kast te jagen en je hapt uitermate makkelijk
Dat is toch één pot nat?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, Ouder1 is d'r baan kwijtgeraakt door Polen.
Sorry.. Dat Mutant er een zeer opvallende denkwijze over allochtonen is duidelijk en mag van mij op geschoten worden. Maar de gemiddelde Marokkaan is feitelijk zo slecht nog niet. Zolang ze maar 30 jaar of ouder zijn of van het vrouwelijk geslacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef hpeopjes het volgende:
Maar maak je geen zorgen: lager dan de gemiddelde Marokkaan, kan een autochtoon toch nooit meer vallen.
Is het een zij?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er mag op mij geschoten worden mensen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Sorry.. Dat Mutant er een zeer opvallende denkwijze over allochtonen is duidelijk en mag van mij op geschoten worden. Maar de gemiddelde Marokkaan is feitelijk zo slecht nog niet. Zolang ze maar 30 jaar of ouder zijn of van het vrouwelijk geslacht.
Daarom moeten de uitkeringen ook omhoog!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof ze jou zouden willenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Sorry.. Dat Mutant er een zeer opvallende denkwijze over allochtonen is duidelijk en mag van mij op geschoten worden. Maar de gemiddelde Marokkaan is feitelijk zo slecht nog niet. Zolang ze maar 30 jaar of ouder zijn of van het vrouwelijk geslacht.
Dat startschot is wel een beetje laat, hè?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er mag op mij geschoten worden mensen.
Ik hou niemand voor de gek. Het beetje modder gooien over en weer is best vermakelijk toch? Ik zit geen moment te schuimbekken over deze cijfers hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vraag is nu wie wie voor de gek houdt. Dat jij die vraag niet aan jezelf stelt...
Het heeft even geduurd inderdaad. Maar na 11 jaar Fok! mag het ook wel eens.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat startschot is wel een beetje laat, hè?
Nederlands is nog steeds moeilijk voor je hé?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiterst vermakelijk - maar dat je zat te schuimbekken staat toch echt wel vast. Ik zie u reeds met een rood hoofd ja knikken jegens elke post van ome HeatWave en Ouder1. ' ZEG HET HEM' - schreeuwend richting uw monitor.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik hou niemand voor de gek. Het beetje modder gooien over en weer is best vermakelijk toch? Ik zit geen moment te schuimbekken over deze cijfers hoor.
Mag ik dan ook mijn puntmuts opzetten?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. Het is dan ook slechts één van de vele talen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nederlands is nog steeds moeilijk voor je hé?
Zit dat nou lekker, zo'n puntmuts?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn puntmuts opzetten?
Ben je in real life ook zo stoer? Of loop je dan zielig met je hoofd naar beneden en durf je 'ze' niet aan te kijken ?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nederlands is nog steeds moeilijk voor je hé?
Ja. Schijnt. Van horen zeggen. Overigens is ze een wandelende encyclopedie; alles wat je wil weten kan je bij haar vragen, ze heeft alles al een keer meegemaakt. Of vrienden van haar. Of familie. En daardoor is ze expert op dat gebied.quote:
Ahhh... Zit je weer lekker te wentelen in je slachtofferrol?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiterst vermakelijk - maar dat je zat te schuimbekken staat toch echt wel vast. Ik zie u reeds met een rood hoofd ja knikken jegens elke post van ome HeatWave en Ouder1. ' ZEG HET HEM' - schreeuwend richting uw monitor.
Sorry ik ben aan het werk en type vanaf mijn mobiel in een stiltecoupe. Overigens heb ik bij Ouder1 nog nooit de neiging gehad om zeg het hem te schreeuwenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiterst vermakelijk - maar dat je zat te schuimbekken staat toch echt wel vast. Ik zie u reeds met een rood hoofd ja knikken jegens elke post van ome HeatWave en Ouder1. ' ZEG HET HEM' - schreeuwend richting uw monitor.
Daar zit jij toch juist standaard in?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ahhh... Zit je weer lekker te wentelen in je slachtofferrol?
Net toen ik dacht dat dit topic niet beter kon wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, is het er zo één. Dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Schijnt. Van horen zeggen. Overigens is ze een wandelende encyclopedie; alles wat je wil weten kan je bij haar vragen, ze heeft alles al een keer meegemaakt. Of vrienden van haar. Of familie. En daardoor is ze expert op dat gebied.
Genot toch ditquote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zit jij toch juist standaard in?
Wie zijn 'ze'? Ik heb het tegen Mutant, niet tegen een bevolkingsgroep.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je in real life ook zo stoer? Of loop je dan zielig met je hoofd naar beneden en durf je 'ze' niet aan te kijken ?
De enge Marokkaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'? Ik heb het tegen Mutant, niet tegen een bevolkingsgroep.
Nou nee, dat is Ouder1. Die weet genoeg. Van alles. En iedereen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, is het er zo één. Dan weet ik genoeg.
Volgens mij is het beter als je gewoon je pilletjes inneemt voortaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'? Ik heb het tegen Mutant, niet tegen een bevolkingsgroep.
Ho ho, Ouder1 is niet gek en heeft geen medicatie hé. Kom op Ouder1, ik heb geld op je ingezet, doe eens je best ofzo. Pak die Mutant01 eens aan!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als je gewoon je pilletjes inneemt voortaan.
Juistem! Meer van dit!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eng? Wel nee. Lachwekkend, zielig of hooguit irritant die Mutant.
En dat zeg jij ?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eng? Wel nee. Lachwekkend, zielig of hooguit irritant die Mutant.
Volgens mij is het beter als jij eens naar school gaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als je gewoon je pilletjes inneemt voortaan.
Oh no you didn't!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als jij eens naar school gaat.
Gezien mijn posthistorie had je beter op mij kunnen inzetten. Mijn rendement is veel hoger. Ik heb twee users overleefd (letterlijk) en still standing. Als je Aaahikwordgek en 3voud aankan, dan kan je de wereld aan. Nog los van de X-Rays en dergelijke.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, Ouder1 is niet gek en heeft geen medicatie hé. Kom op Ouder1, ik heb geld op je ingezet, doe eens je best ofzo. Pak die Mutant01 eens aan!
[..]
Juistem! Meer van dit!
En toch mislukt alles in het leven. Maar dat is altijd de schuld van de anderquote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, dat is Ouder1. Die weet genoeg. Van alles. En iedereen.
Grappig dit. Als je er eentje op straat ziet lopen steek je snel overquote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ah.. Je bent een IS aanhanger? Gedreven door het grote boze Christelijke Westen zeker? Wat hebben die nu weer gedaan om jou zo ver te drijven?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En toch mislukt alles in het leven. Maar dat is altijd de schuld van de ander
Eén Mutant? Geen idee hoe die er uit ziet. Jij wel? Post eens een pic.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig dit. Als je er eentje op straat ziet lopen steek je snel over
Ja kutzooi, ik ga maar cash-in doen en overlopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien mijn posthistorie had je beter op mij kunnen inzetten. Mijn rendement is veel hoger. Ik heb twee users overleefd (letterlijk) en still standing. Als je Aaahikwordgek en 3voud aankan, dan kan je de wereld aan. Nog los van de X-Rays en dergelijke.
Kom ik help je even op weg:quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eén Mutant? Geen idee hoe die er uit ziet. Jij wel? Post eens een pic.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Slowchat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef trucker3 het volgende:
Dit topic kan wel gesloten worden want dit gaat nergens meer over. Waar is Specularium als je hem nodig hebt?
Gaat me niet helpen denk ik... Daar lopen er zo veel van op straat. En ik maar piekeren.. Welke is nu Mutant zodat ik de straat over kan steken als ik hem zie... Probleem, probleem, probleem..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom ik help je even op weg:
[ afbeelding ]
Dit is Mutant01
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dank je. Die herken ik wel. Ik zal de straat over steken als ik je tegen kom.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier sta ik. Links he, voor de duidelijkheid.
Mja dat is idd wat minderquote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij neemt wel zijn werk mee naar huis he.
Nog beter is het als jij eens een baan zoekt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kijken kan geen kwaadquote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tenzij je into wat vuistslagen bent zou ik hem idd niet op je bank willen hebben
Als er een de handen uit de mouwen steekt, is hij het wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bekijk het positief: het is een Marokkaan met werk!
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te lullen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog beter is het als jij eens een baan zoekt.
Dus datquote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet haar schuld dat er weinig werk is voor hysterische vrouwen van middelbare leeftijd met meer eisen dan kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ook Koos.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want anders had ik wel een post van mijzelf gequote.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te lullen?
Zelfs in het nachtleven van Amsterdam was hij nog regelmatig aan het werk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als er een de handen uit de mouwen steekt, is hij het wel.
Spreek jij jezelf dan altijd aan met jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te lullen?
Ja, doorbijtertje hoor, of was dat weer een andere allochtoon?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zelfs in het nachtleven van Amsterdam was hij nog regelmatig aan het werk.
Vrije dag.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat de meeste mensen in dit topic eens zouden moeten gaan werken
Aan het wachten op een ander dus tijd over.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat de meeste mensen in dit topic eens zouden moeten gaan werken
Kijk je uit voor je handtas ?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Ouder1 het volgende:
Wel, sorry jongens.. Ik heb een afspraak met een geweldige Marokkaanse vrouw en twee super Marokkaanse kleine jongetjes om samen te gaan picknicken en ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten (couscous staat op de planning) dus ik kan niet veel langer hier rondhangen.
Hou je handtas goed bij je. Vooral met die twee jongetjes weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Ouder1 het volgende:
Wel, sorry jongens.. Ik heb een afspraak met een geweldige Marokkaanse vrouw en twee super Marokkaanse kleine jongetjes om samen te gaan picknicken en ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten (couscous staat op de planning) dus ik kan niet veel langer hier rondhangen.
Daar mag die oudste mee spelen hoor.. Die jongste is nog te klein (paar maanden oud).quote:Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hou je handtas goed bij je. Vooral met die twee jongetjes weet je het maar nooit.
En jij, wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dat roep je altijd. Je hebt altijd wel een "excuus" waarom je 24/7 hier zit. Wat een giller.
Best triest eigenlijk. Verdien je minder en kan je ook nog eens niet Fok!ken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Niet onder werktijd kunnen FOK!ken![]()
We staan niet allemaal aan de lopende band.
kan die alvast leren waar ie m het best vasthoudquote:Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar mag die oudste mee spelen hoor.. Die jongste is nog te klein (paar maanden oud).
Onder werktijd FOK!ken is op dat moment ook 'niet werken'.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En jij, wat is jouw excuus?
Waar het mij meer om gaat is dat mensen hier aan de lopende band in dit topic reageren en op dat moment zelf dus niet werken, terwijl ze tegelijkertijd opmerkingen zitten te maken over dat anderen niet werken.
Precies. Recht van de elite.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Werk is geen bezigheidstherapie. Als jij je werk niet afkrijgt, dan is dat jouw probleem. Dan ga je maar overwerken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onder werktijd FOK!ken is op dat moment ook 'niet werken'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |