Iets ja. Vraag is natuurlijk hoeveel beter en of dat t.o.v. het vorige meetmoment een prestatie is.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze scoren steeds betere op opleiding/taal e.d. Is dat iets?
Vermakelijk hè. Ik geniet er zelf ook wel van. Houdt me van de straat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef hpeopjes het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe muttie weer over de rooie gaat.
Nou... bij Marokkanen toch zeker wel een meerderheid hoor!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Oh jij bent altijd die 'grappige' oom op verjaardagen die kutmoppen tapt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Godver, die moet ik onthouden zodat ik de lachers op m'n hand heb tijdens verjaardagen van familie.
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.quote:Verder bestaat het vermoeden dat allochtone jongeren zich minder bezighouden met cybercrime, terwijl de criminaliteit door autochtone jongeren zich wel steeds vaker afspeelt op het internet. De pakkans bij cybercrime is mogelijk kleiner, waardoor autochtone jongeren vaker dan allochtonen de dans ontspringen.
En ook dat is gewoon zo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Net zoals jij alle Telegraaflezers wegzet als Tokkies. Hypocriet.
Volgens het artikel daalt het werkelijke aantal.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Een terugkerend gegeven idd. Zijn er ook topics waar hij dat niet doet eigenlijk?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef hpeopjes het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe muttie weer over de rooie gaat.
Inkoppertje, ik wist dat je dat zou schrijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En ook dat is gewoon zo natuurlijk.
Vermaarde auto-exporteurs, bovendien.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, die is laatst doodgegaan dus ik ben alvast een beetje aan het rondkijken of ik een oeuvre kan opbouwen met net zulke hilarische grappen om z'n rol over te nemen. Someone's gotta do it.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh jij bent altijd die 'grappige' oom op verjaardagen die kutmoppen tapt.
Volgens mij aardig wat beter ja - en of dat al of niet een prestatie is lijkt me een subjectief gegeven. Ik weet niet wat jij een prestatie vindt. Nog los van het feit dat het andere positieve element is dat het aantal verdachten over de gehele linie daalt - ook bij allochtonen. Zie je dat laatste niet als positief?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets ja. Vraag is natuurlijk hoeveel beter en of dat t.o.v. het vorige meetmoment een prestatie is.
Dat is niet zo vreemd. Voor dat soort misdaden moet je wel over tenminste énige intelligentie beschikken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.
Laatst een gast die zijn eigen dochter besteelde![]()
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....
Stelen daarentegen!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.
Iedereen met een Limburgs accent.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.
Dat is niet zo heel vreemd, zeker als je ouders nog amper de taal spreken en je derhalve de eerste vier jaar praktisch alleen met een buitenlandse taal in aanraking komt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....
Ah jawel: Mutant. In zijn bekrompen beleving is er geen allochtoon of moslim die iets fout doet en als ze al iets doen wat niet helemaal in de haak is, dan is dat de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat kan je die arme sloebers dan niet kwalijk nemen vindt hij. Dat zijn geen daders maar slachtoffers.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig.
Toch blij dat ik aan je verwachtingen heb weten te voldoen dan. De volgende keer zal ik me proberen te overtreffen. Beloofd.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Inkoppertje, ik wist dat je dat zou schrijven.
Executeren die lui. Zo`n zachte Gquote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.
Dat is ook subjectief, maar je zult het met me eens zijn dat er een verschil is tussen een situatie waarin het onmogelijk slechter kon en een situatie waarin het nauwelijks nog beter kon. En alles wat daar tussen zit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij aardig wat beter ja - en of dat al of niet een prestatie is lijkt me een subjectief gegeven. Ik weet niet wat jij een prestatie vindt. Nog los van het feit dat het andere positieve element is dat het aantal verdachten over de gehele linie daalt - ook bij allochtonen. Zie je dat laatste niet als positief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |