60 generaties Rif-inteelt begint er in te hakken.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommigen zitten na 80 jaar nog steeds in de luiers.
Het hele topic zit vol met valse beweringen van Richestorerags, Heatwave en Ouder1. De drie grootste trollen van NWS.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Waarom dergelijke sarcasatische opmerkingen? Waar in dit topic wordt zoiets dan beweerd?
Labiel nog welquote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over jou. Zo zie je maar weer hoe labiel je begint te worden kerel.
Het topic moet natuurlijk wel een beetje blijven lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Waarom dergelijke sarcasatische opmerkingen? Waar in dit topic wordt zoiets dan beweerd?
En dan missen we nog iemand waarvan ik de naam niet ga noemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou toch de kers op de taart zijn, Ceberut die hier komt stropoppen
Wacht maar tot je zelf de 80 bent gepasseerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
60 generaties Rif-inteelt begint er in te hakken.
Wat heb je nog in petto om dat te vieren Scorpie? Met alleen popcorn kom je er niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou toch de kers op de taart zijn, Ceberut die hier komt stropoppen
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zei ik dat, is toch logisch. Geen woord van gelogen.
He who shall not be mentioned...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan missen we nog iemand waarvan ik de naam niet ga noemen.
Ik kan er niets anders van maken. Je komt met verdachtmakingen, leugens en vervolgens interpreteer je posts op een zodanig kromme manier dat je ook nog eens denkt dat ik het over jou heb. Fijne dag verder, jammer dat je zo met de staart tussen de benen het topic verlaat. Volgende keer niet direct beginnen met leugens - dan kan er misschien nog een leuke inhoudelijke discussie gevoerd worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Labiel nog wel.
Weet je, blijf lekker in je rol, we spreken elkaar vast wel weer, fijne dag :0.
Met dit soort achterlijke 'grappige' opmerkingen bewijs je alleen dat wel degelijk een punt heeft wanneer hij tegen bepaalde reacties ingaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik wil godverdomme ook een kleurtje met bijbehorende bontkraag, slissend accent en spuugneigingen als ik op straat loop.
Dan heb ik er heel wat decennia zonder luiers op zitten.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf de 80 bent gepasseerd.
Een klein fapje.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heb je nog in petto om dat te vieren Scorpie? Met alleen popcorn kom je er niet.
Ik zie het als een eer dat jij me als een trol ziet.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het hele topic zit vol met valse beweringen van Richestorerags, Heatwave en Ouder1. De drie grootste trollen van NWS.
Ik doe mee. Maar sluit mezelf wel even op in de badkamer dan, anders wordt het me te intiem allemaal.quote:
Jongen, groei wat humor. Mutant01 kan er toch ook om lachen, die snapt heus wel dat ik dat niet zo bedoel. Normaliter hakt hij wel op me in hoor, dat zie je hem nu toch ook niet doen? Doe eens wat relaxter ofzo met zijn allen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Met dit soort achterlijke 'grappige' opmerkingen bewijs je alleen dat wel degelijk een punt heeft wanneer hij tegen bepaalde reacties ingaat.
Je hebt gelijk. De fietsende Marokkaan is een onderbelicht doch essentieel onderdeel van onze maatschappij. Het spijt me.quote:Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig. In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Hint: zegt het getal 4.9 jou wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Met dit soort achterlijke 'grappige' opmerkingen bewijs je alleen dat wel degelijk een punt heeft wanneer hij tegen bepaalde reacties ingaat.
Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig. In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Dat is ook gewoon zo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Ze scoren steeds betere op opleiding/taal e.d. Is dat iets?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Godver, die moet ik onthouden zodat ik de lachers op m'n hand heb tijdens verjaardagen van familie.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.
Mwah, je kunt in de lunchpauze best wat spullen jatten bij Kruidvat en AH.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |