Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Dat is ook gewoon zo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Ze scoren steeds betere op opleiding/taal e.d. Is dat iets?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Neemt het alweer toe, dat aandeel van allochtonen in deze cijfers? Als het gaat om criminaliteit en uitkeringen scoren ze altijd goed. Vraag me af of ze ook nog eens goed gaan scoren als het gaat om positieve zaken, zoals werken en je gedragen.
Godver, die moet ik onthouden zodat ik de lachers op m'n hand heb tijdens verjaardagen van familie.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.
Mwah, je kunt in de lunchpauze best wat spullen jatten bij Kruidvat en AH.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd om te werken als je wat moet stelen. Dat is lastig te combineren.
Iets ja. Vraag is natuurlijk hoeveel beter en of dat t.o.v. het vorige meetmoment een prestatie is.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze scoren steeds betere op opleiding/taal e.d. Is dat iets?
Vermakelijk hè. Ik geniet er zelf ook wel van. Houdt me van de straat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef hpeopjes het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe muttie weer over de rooie gaat.
Nou... bij Marokkanen toch zeker wel een meerderheid hoor!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
In dit soort topics lijkt echter vaak de gedachte te overheersen dat bijna elke allochtoon of in ieder geval moslim of Marokkaan met een bontkraag, slissend accent en spuugneigingen op straat loopt.
Oh jij bent altijd die 'grappige' oom op verjaardagen die kutmoppen tapt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Godver, die moet ik onthouden zodat ik de lachers op m'n hand heb tijdens verjaardagen van familie.
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.quote:Verder bestaat het vermoeden dat allochtone jongeren zich minder bezighouden met cybercrime, terwijl de criminaliteit door autochtone jongeren zich wel steeds vaker afspeelt op het internet. De pakkans bij cybercrime is mogelijk kleiner, waardoor autochtone jongeren vaker dan allochtonen de dans ontspringen.
En ook dat is gewoon zo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Net zoals jij alle Telegraaflezers wegzet als Tokkies. Hypocriet.
Volgens het artikel daalt het werkelijke aantal.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
Een terugkerend gegeven idd. Zijn er ook topics waar hij dat niet doet eigenlijk?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef hpeopjes het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe muttie weer over de rooie gaat.
Inkoppertje, ik wist dat je dat zou schrijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En ook dat is gewoon zo natuurlijk.
Vermaarde auto-exporteurs, bovendien.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, die is laatst doodgegaan dus ik ben alvast een beetje aan het rondkijken of ik een oeuvre kan opbouwen met net zulke hilarische grappen om z'n rol over te nemen. Someone's gotta do it.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh jij bent altijd die 'grappige' oom op verjaardagen die kutmoppen tapt.
Volgens mij aardig wat beter ja - en of dat al of niet een prestatie is lijkt me een subjectief gegeven. Ik weet niet wat jij een prestatie vindt. Nog los van het feit dat het andere positieve element is dat het aantal verdachten over de gehele linie daalt - ook bij allochtonen. Zie je dat laatste niet als positief?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets ja. Vraag is natuurlijk hoeveel beter en of dat t.o.v. het vorige meetmoment een prestatie is.
Dat is niet zo vreemd. Voor dat soort misdaden moet je wel over tenminste énige intelligentie beschikken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
In programma's als oplichting, undercover etc..zijn het inderdaad voornamelijk autochtonen die in beeld komen.
Laatst een gast die zijn eigen dochter besteelde![]()
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....
Stelen daarentegen!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.
Iedereen met een Limburgs accent.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.
Dat is niet zo heel vreemd, zeker als je ouders nog amper de taal spreken en je derhalve de eerste vier jaar praktisch alleen met een buitenlandse taal in aanraking komt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vreemd dat als je ergens geboren bent je de taal spreekt. Hoewel dat straattuig dat niet accentloos kan. Daarentegen ken ik genoeg mensen die hier zijn komen wonen en nagenoeg perfect Nederlands praten. Vreemd....
Ah jawel: Mutant. In zijn bekrompen beleving is er geen allochtoon of moslim die iets fout doet en als ze al iets doen wat niet helemaal in de haak is, dan is dat de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat kan je die arme sloebers dan niet kwalijk nemen vindt hij. Dat zijn geen daders maar slachtoffers.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef KreKkeR het volgende:
Volgens mij ontkent niemand de misdragingen van bepaald tuig.
Toch blij dat ik aan je verwachtingen heb weten te voldoen dan. De volgende keer zal ik me proberen te overtreffen. Beloofd.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Inkoppertje, ik wist dat je dat zou schrijven.
Executeren die lui. Zo`n zachte Gquote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Marokkanen die met een Limburgs accent praten zouden ze inderdaad per direct het land uit moeten schoppen.
Dat is ook subjectief, maar je zult het met me eens zijn dat er een verschil is tussen een situatie waarin het onmogelijk slechter kon en een situatie waarin het nauwelijks nog beter kon. En alles wat daar tussen zit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij aardig wat beter ja - en of dat al of niet een prestatie is lijkt me een subjectief gegeven. Ik weet niet wat jij een prestatie vindt. Nog los van het feit dat het andere positieve element is dat het aantal verdachten over de gehele linie daalt - ook bij allochtonen. Zie je dat laatste niet als positief?
Diefstal/misdaad/misdrijf een beetje goedpraten kneusquote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon te dom om een computer te gebruiken.
Daar zijn ze dan al dichtbij. Hoef je niet zo ver te schoppen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iedereen met een Limburgs accent.
Hoe schreven ze 'beter' dan eerst? 'Betterre'?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze weer van elkaar stelen en kan ik gewoon weer m'n fiets buiten laten staan. Vind ik nou een goede oplossing.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan al dichtbij. Hoef je niet zo ver te schoppen.
Soberzo zouden Groningen en Limburg een soort opvang voor ze moeten worden.
Daar is geen werk dus hoeven ze ook niet te doen alsof ze het willen en in limburg kunnen ze gewoon weer in de bergen heuvels gaan wonen in een grot.
Belgische Marokkanen daarentegen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Racisme zorgt ervoor dat ze niet aan een baan komen. Aangezien ze ook recht hebben op een iPhone zorgen ze op een andere manier voor het geld. Ik kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Deadre het volgende:
[..]
Diefstal/misdaad/misdrijf een beetje goedpraten kneus
Alsof ze een fiets stelenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze weer van elkaar stelen en kan ik gewoon weer m'n fiets buiten laten staan. Vind ik nou een goede oplossing.
En ik weer naar buiten zonder voor hoer uitgescholden te wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze weer van elkaar stelen en kan ik gewoon weer m'n fiets buiten laten staan. Vind ik nou een goede oplossing.
En een besneden harde l.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Executeren die lui. Zo`n zachte G
Intelligentie beschikken om alleenstaande vrouwen en of je geliefde te bedonderen voor tienduizenden euro'squote:Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd. Voor dat soort misdaden moet je wel over tenminste énige intelligentie beschikken.
Of je je wil beperken tot de feiten. Oh, wacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Hey maar jongens, de jeugd is minder crimineel aan het worden. Tijd voor een feestje.
'Besteelde'..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Laatst een gast in het programma opgelicht die zijn eigen dochter besteelde![]()
Word Nederland weer gewoon van ons. Ons hardwerkende Nederlanders. En word Nederland weer een sprookje zoals in de Efteling.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En ik weer naar buiten zonder voor hoer uitgescholden te worden
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Racisme zorgt ervoor dat ze niet aan een baan komen. Aangezien ze ook recht hebben op een iPhone zorgen ze op een andere manier voor het geld. Ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Genoeg mensen die er werkelijk zo over denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, groei wat humor. Mutant01 kan er toch ook om lachen, die snapt heus wel dat ik dat niet zo bedoel. Normaliter hakt hij wel op me in hoor, dat zie je hem nu toch ook niet doen? Doe eens wat relaxter ofzo met zijn allen.
[..]
Je hebt 'laag' en je hebt 'intelligent'. Dat zijn toch echt twee heel verschillende zaken, die prima samengaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Deadre het volgende:
[..]
Intelligentie beschikken om alleenstaande vrouwen en of je geliefde te bedonderen voor tienduizenden euro'sals het niet nog lager kan, je eigen kinderen bestelen
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Deadre het volgende:
[..]
Intelligentie beschikken om alleenstaande vrouwen en of je geliefde te bedonderen voor tienduizenden euro'sals het niet nog lager kan, je eigen kinderen bestelen
Kom je alleen Heatwavejes en Richestoreragjes tegen. Overal. En verzuurde Ouder1 - mennekes, wonende in een achterstandswijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Word Nederland weer gewoon van ons. Ons hardwerkende Nederlanders. En word Nederland weer een sprookje zoals in de Efteling.
Nou inderdaad, haha, ik snap wel niet zo iemand niet aan een baan kan komen lol.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
'Besteelde'..Maar ik begreep dat je Nederlands eerder nog slechter was?
Zeg jij lol hardop?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou inderdaad, haha, ik snap wel niet zo iemand niet aan een baan kan komen lol.
Wij zijn toch ook vrienden onder elkaar?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er werkelijk zo over denken.
Wanneer vrienden onder elkaar zulke grappen maken is het een ander verhaal. Je bent dan namelijk vaak beter bekend met de intentie. Wanneer vreemden dergelijke opmerkingen maken heb je geen idee wat erachter zit. Zeker niet aangezien er ook nog genoeg mensen zijn die hun haat jegens groepen vaak vermommen in de vorm van een grappige opmerking. En al helemaal niet wanneer juist sprake is van een discussie over een dergelijk onderwerp.
Ik reageer hier op wat gezegd wordt en zie, zeker wanneer het gros zich al tegen 1 user keert, het nut niet in van zo'n extra opmerking waar je bij wijze van grap eigenlijk toch een mede-user belachelijk maakt om zo zijn geloofwaardigheid omlaag te brengen.
Is Koeltoer.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Deadre het volgende:
[..]
misdrijf is een misdrijf, of het nou op internet gebeurt of op straat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.
Was het niet zo dat de allochtone bevolking bijna niet in staat is om te zwemmen? Dat ze bijna niet op les gaan en geen diploma halen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.
Nee. Zegt me niks. Wat zou het mij moeten zeggen?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hint: zegt het getal 4.9 jou wat?
En dat is natuurlijk ook de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat die zelfs met inburgeringscursussen dat rif-volk het Nederlands nog niet kunnen leren..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd, zeker als je ouders nog amper de taal spreken en je derhalve de eerste vier jaar praktisch alleen met een buitenlandse taal in aanraking komt.
Gezellig in Haren, Albert Heijntje plunderen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Hey maar jongens, de jeugd is minder crimineel aan het worden. Tijd voor een feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |