Mja dat is idd wat minderquote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij neemt wel zijn werk mee naar huis he.
Nog beter is het als jij eens een baan zoekt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als jij eens naar school gaat.
Kijken kan geen kwaadquote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tenzij je into wat vuistslagen bent zou ik hem idd niet op je bank willen hebben
Als er een de handen uit de mouwen steekt, is hij het wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bekijk het positief: het is een Marokkaan met werk!
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te lullen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog beter is het als jij eens een baan zoekt.
Dus datquote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet haar schuld dat er weinig werk is voor hysterische vrouwen van middelbare leeftijd met meer eisen dan kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ook Koos.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want anders had ik wel een post van mijzelf gequote.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te lullen?
Zelfs in het nachtleven van Amsterdam was hij nog regelmatig aan het werk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als er een de handen uit de mouwen steekt, is hij het wel.
Spreek jij jezelf dan altijd aan met jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te lullen?
Ja, doorbijtertje hoor, of was dat weer een andere allochtoon?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zelfs in het nachtleven van Amsterdam was hij nog regelmatig aan het werk.
Vrije dag.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat de meeste mensen in dit topic eens zouden moeten gaan werken
Aan het wachten op een ander dus tijd over.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat de meeste mensen in dit topic eens zouden moeten gaan werken
Kijk je uit voor je handtas ?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Ouder1 het volgende:
Wel, sorry jongens.. Ik heb een afspraak met een geweldige Marokkaanse vrouw en twee super Marokkaanse kleine jongetjes om samen te gaan picknicken en ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten (couscous staat op de planning) dus ik kan niet veel langer hier rondhangen.
Hou je handtas goed bij je. Vooral met die twee jongetjes weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Ouder1 het volgende:
Wel, sorry jongens.. Ik heb een afspraak met een geweldige Marokkaanse vrouw en twee super Marokkaanse kleine jongetjes om samen te gaan picknicken en ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten (couscous staat op de planning) dus ik kan niet veel langer hier rondhangen.
Daar mag die oudste mee spelen hoor.. Die jongste is nog te klein (paar maanden oud).quote:Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hou je handtas goed bij je. Vooral met die twee jongetjes weet je het maar nooit.
En jij, wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dat roep je altijd. Je hebt altijd wel een "excuus" waarom je 24/7 hier zit. Wat een giller.
Best triest eigenlijk. Verdien je minder en kan je ook nog eens niet Fok!ken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Niet onder werktijd kunnen FOK!ken![]()
We staan niet allemaal aan de lopende band.
kan die alvast leren waar ie m het best vasthoudquote:Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar mag die oudste mee spelen hoor.. Die jongste is nog te klein (paar maanden oud).
Onder werktijd FOK!ken is op dat moment ook 'niet werken'.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En jij, wat is jouw excuus?
Waar het mij meer om gaat is dat mensen hier aan de lopende band in dit topic reageren en op dat moment zelf dus niet werken, terwijl ze tegelijkertijd opmerkingen zitten te maken over dat anderen niet werken.
Precies. Recht van de elite.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Werk is geen bezigheidstherapie. Als jij je werk niet afkrijgt, dan is dat jouw probleem. Dan ga je maar overwerken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onder werktijd FOK!ken is op dat moment ook 'niet werken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |