Ho ho, Ouder1 is niet gek en heeft geen medicatie hé. Kom op Ouder1, ik heb geld op je ingezet, doe eens je best ofzo. Pak die Mutant01 eens aan!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als je gewoon je pilletjes inneemt voortaan.
Juistem! Meer van dit!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eng? Wel nee. Lachwekkend, zielig of hooguit irritant die Mutant.
En dat zeg jij ?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eng? Wel nee. Lachwekkend, zielig of hooguit irritant die Mutant.
Volgens mij is het beter als jij eens naar school gaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als je gewoon je pilletjes inneemt voortaan.
Oh no you didn't!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als jij eens naar school gaat.
Gezien mijn posthistorie had je beter op mij kunnen inzetten. Mijn rendement is veel hoger. Ik heb twee users overleefd (letterlijk) en still standing. Als je Aaahikwordgek en 3voud aankan, dan kan je de wereld aan. Nog los van de X-Rays en dergelijke.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, Ouder1 is niet gek en heeft geen medicatie hé. Kom op Ouder1, ik heb geld op je ingezet, doe eens je best ofzo. Pak die Mutant01 eens aan!
[..]
Juistem! Meer van dit!
En toch mislukt alles in het leven. Maar dat is altijd de schuld van de anderquote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, dat is Ouder1. Die weet genoeg. Van alles. En iedereen.
Grappig dit. Als je er eentje op straat ziet lopen steek je snel overquote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als jij eens naar school gaat.
Ah.. Je bent een IS aanhanger? Gedreven door het grote boze Christelijke Westen zeker? Wat hebben die nu weer gedaan om jou zo ver te drijven?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En toch mislukt alles in het leven. Maar dat is altijd de schuld van de ander
Eén Mutant? Geen idee hoe die er uit ziet. Jij wel? Post eens een pic.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig dit. Als je er eentje op straat ziet lopen steek je snel over
Ja kutzooi, ik ga maar cash-in doen en overlopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien mijn posthistorie had je beter op mij kunnen inzetten. Mijn rendement is veel hoger. Ik heb twee users overleefd (letterlijk) en still standing. Als je Aaahikwordgek en 3voud aankan, dan kan je de wereld aan. Nog los van de X-Rays en dergelijke.
Kom ik help je even op weg:quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eén Mutant? Geen idee hoe die er uit ziet. Jij wel? Post eens een pic.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Slowchat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef trucker3 het volgende:
Dit topic kan wel gesloten worden want dit gaat nergens meer over. Waar is Specularium als je hem nodig hebt?
Gaat me niet helpen denk ik... Daar lopen er zo veel van op straat. En ik maar piekeren.. Welke is nu Mutant zodat ik de straat over kan steken als ik hem zie... Probleem, probleem, probleem..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom ik help je even op weg:
[ afbeelding ]
Dit is Mutant01
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dank je. Die herken ik wel. Ik zal de straat over steken als ik je tegen kom.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier sta ik. Links he, voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |