misdrijf is een misdrijf, of het nou op internet gebeurt of op straat.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.
Was het niet zo dat de allochtone bevolking bijna niet in staat is om te zwemmen? Dat ze bijna niet op les gaan en geen diploma halen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als alle argumenten op zijn kunnen we altijd natuurlijk nog het good old "maar zij doen het ook" erin gooien. Die zal ik onthouden bij topics over jattende bankiers en nieuwe Benno l's.
Nee. Zegt me niks. Wat zou het mij moeten zeggen?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hint: zegt het getal 4.9 jou wat?
En dat is natuurlijk ook de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat die zelfs met inburgeringscursussen dat rif-volk het Nederlands nog niet kunnen leren..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd, zeker als je ouders nog amper de taal spreken en je derhalve de eerste vier jaar praktisch alleen met een buitenlandse taal in aanraking komt.
Gezellig in Haren, Albert Heijntje plunderen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Hey maar jongens, de jeugd is minder crimineel aan het worden. Tijd voor een feestje.
Ik zal de volgende keer de sarcasme vlag erbij gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er werkelijk zo over denken.
Het is Mutant01 maar hoor, niet de koning. Sjees.quote:Ik reageer hier op wat gezegd wordt en zie, zeker wanneer het gros zich al tegen 1 user keert, het nut niet in van zo'n extra opmerking waar je bij wijze van grap eigenlijk toch een mede-user belachelijk maakt om zo zijn geloofwaardigheid omlaag te brengen.
Was het wel zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
Was het niet zo dat de allochtone bevolking bijna niet in staat is om te zwemmen? Dat ze bijna niet op les gaan en geen diploma halen?
Jij begrijpt 'm.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Word Nederland weer gewoon van ons. Ons hardwerkende Nederlanders. En word Nederland weer een sprookje zoals in de Efteling.
Zeg het 'm Ouder, zeg het 'm!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook de schuld van het grote boze Christelijke Westen. Dat die zelfs met inburgeringscursussen dat rif-volk het Nederlands nog niet kunnen leren..
Als er alleen hardwerkende Nederlanders in Nederland zijn heb je ook geen achterstandswijken. Doh.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom je alleen Heatwavejes en Richestoreragjes tegen. Overal. En verzuurde Ouder1 - mennekes, wonende in een achterstandswijk.
Ik weet dat je mij steunt in de strijd tegen labiele rechtse figuren. Ooit streed ik tegen jou, maar ik realiseer mij dondersgoed dat je de minst labiele bent van de rechtse figuren.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de sarcasme vlag erbij gebruiken.
[..]
Het is Mutant01 maar hoor, niet de koning. Sjees.
[HINT: dit is ook een grapje]
Goed nieuws dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:26 schreef tong80 het volgende:
Het aantal allochtone jongeren dat als verdachte werd genoteerd daalt, maar minder snel dan het aantal verdachte autochtone jongeren.
Vertel dat maar in Tuindorp Buikslootquote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als er alleen hardwerkende Nederlanders in Nederland zijn heb je ook geen achterstandswijken. Doh.
Het is een vermenigvuldigingsfactor. Volgende hint: relatieve misdaadvertegenwoordiging naar afkomst.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Zegt me niks. Wat zou het mij moeten zeggen?
Aha. Nu begrijp ik waarom Ouder zo boos is. Alle banen ingepikt door Marokkanen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als er alleen hardwerkende Nederlanders in Nederland zijn heb je ook geen achterstandswijken. Doh.
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel dat maar in Tuindorp Buiksloot
Ik hou maar altijd het motto 'if you can't beat them, join them' aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij steunt in de strijd tegen labiele rechtse figuren. Ooit streed ik tegen jou, maar ik realiseer mij dondersgoed dat je de minst labiele bent van de rechtse figuren.
Pfff die Marokkanen altijdquote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha. Nu begrijp ik waarom Ouder zo boos is. Alle banen ingepikt door Marokkanen.
Ho ho, Ouder1 is d'r baan kwijtgeraakt door Polen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha. Nu begrijp ik waarom Ouder zo boos is. Alle banen ingepikt door Marokkanen.
Labiel nog wel. Vent we zitten je gewoon een beetje op de kast te jagen en je hapt uitermate makkelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij steunt in de strijd tegen labiele rechtse figuren. Ooit streed ik tegen jou, maar ik realiseer mij dondersgoed dat je de minst labiele bent van de rechtse figuren.
De vraag is nu wie wie voor de gek houdt. Dat jij die vraag niet aan jezelf stelt...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Labiel nog wel. Vent we zitten je gewoon een beetje op de kast te jagen en je hapt uitermate makkelijk
Dat is toch één pot nat?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, Ouder1 is d'r baan kwijtgeraakt door Polen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |