Wapens weer op pompen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef janrad het volgende:
Ik ga toch echt de reviews even afwachten voor ik Destiny aanschaf, ben nu met Metro Redux bezig en bevalt me wel. Ik weet alleen niet hoe ik sommige wapens met luchtdruk aan de gang kan houden. Wat doe je als er geen druk meer is ? Of ben ik nou een Noob met mijn vraag ?
Ja iedereen verwachtte wel dat jij hem zou halen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Net bij MyCom de game besteld. Van wat ik er tot nu toe van gezien heb gaat deze game me niet teleurstellen. Alleen morgen nog even PS+ kopen en dan ook beginnen met Destiny
Vind je een aardige gast hoor (ken je alleen van fok maar goedquote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja iedereen verwachtte wel dat jij hem zou halen.
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelenquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind je een aardige gast hoor (ken je alleen van fok maar goed), maar doe nou niet alsof je me kent en precies weet hoe ik ben
![]()
Woei.quote:Beste Typisch,
De status van je bestelling met ordernummer is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Je bestelling wordt verstuurd naar het volgende adres:
Ordergegevens
Productnaam
Aantal
Prijs
Totaal
PlayStation 4 500GB Destiny bundel
1
399,99
399,99
Bezorgkosten
1,99
Totaal
401,98
Okquote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelenZit je maar te dollen.
Volgende maandag koop ik hem van je ja?
Begin met The Last of Usquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Woei.
Waar kan ik een lijstje vinden van games die ik gelijk kan spelen op mijn PS4? Afgelopen 2 generaties voornamelijk op de Xbox gespeeld, dus heb het allemaal niet zo heel erg gevolgd.
haha maar weetje. Ik ga ook al die ps4 games die ik uitgespeeld heb verkopen of ruilen. Met m'n xbox 360 spellen heb ik een stuk of 20 games die ik nergens meer kwijt kan raken waaronder de Gears trilogie.quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou nee hoorMetro Redux is echt de enige game die ik na lange tijd weer snel verkocht had
Destiny gaat zeker niet weg hoor als die me goed bevalt
Net als TLOU. Die gaat echt never nooit weg hier.
Zal vooral Destiny worden voorlopig. Pik die game tegen die tijd wel op uit de budget bakken, ja. Één van de weinige exclusives van de PS3 waar ik van baalde dat die niet op de 360 kwam.quote:
mis je niks aanquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal vooral Destiny worden voorlopig. Pik die game tegen die tijd wel op uit de budget bakken, ja. Één van de weinige exclusives van de PS3 waar ik van baalde dat die niet op de 360 kwam.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
De echte toppers kan ik wel van jou lenen toch?
Ik wil juist deze generatie wel mijn games houden, maar ik koop om die reden ook echt alleen maar de topgames waarvan ik weet dat ik ze lang zal spelenquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha maar weetje. Ik ga ook al die ps4 games die ik uitgespeeld heb verkopen of ruilen. Met m'n xbox 360 spellen heb ik een stuk of 20 games die ik nergens meer kwijt kan raken waaronder de Gears trilogie.
Wil niet weer zo'n grote collectie waar ik niks aan heb.
Doe is even normaal zegquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal vooral Destiny worden voorlopig. Pik die game tegen die tijd wel op uit de budget bakken, ja. Één van de weinige exclusives van de PS3 waar ik van baalde dat die niet op de 360 kwam.
Kan hem nu ook wel voor de volle mep kopen, maar dat is ook zo'n game die ik in één keer uit wil spelen en dat gaat niet gebeuren met Destiny in de buurt.quote:
gebeurd niet, en zo wel is destiny tegen die tijd in de budgetbak.quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga je huilen als psn de stekker eruit trekt. kan je al die games NEVER meer spelen. haha
oh las dat je +50 games in je library had. Dacht allemaal digitaalquote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Jimbo het volgende:
En sowieso, koop 90% gewoon op disk. Maar dit was goedkoperer + dan hoef ik niet op te staan om disks te wisselen dalijk met Fifa 15 en Destiny
ja, maar t meeste zijn PS Plus titels, en dan nog wel wat gekocht. Zoals Lego en injustice.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh las dat je +50 games in je library had. Dacht allemaal digitaal
Helemaal niet eigenlijk. Het is echt heel andersquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm die multiplayer gameplay movie maakt me toch aan het twijfelen.
6 vs 6 op een minimap met one shot one kill stuff, ik ben al niet echt van de CoD gameplay maar dit lijkt er wel veel op.
nja hij unlocked op usa tijden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je nou in de US store de game koopt.. Kan je dan op je EU account meteen spelen?
Fuck dat maar danquote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja hij unlocked op usa tijden.
maar kan wel met mn eu acc spelen
Er zijn maar 2 games die je direct gratis kan spelen als je voor het eerst PS+ hebt. Dat en een gratis Zen Pinball kast.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Woei.
Waar kan ik een lijstje vinden van games die ik gelijk kan spelen op mijn PS4? Als in, gratis bij een PSN+ abo bijvoorbeeld.
Afgelopen 2 generaties voornamelijk op de Xbox gespeeld, dus heb het allemaal niet zo heel erg gevolgd.
nja 80% is van ps+ he, dus niet gekocht. en speel veel dan ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speel je ze uberhaupt wel? Tering 50 games in 1 jaar kopen. sicke backlog heb je dan pfff
Waarom ? Nu heb je voor 69eur je ghost edition maar dan zonder de meuk die je 1x bekijkt en dan de kast in gooit.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fuck dat maar dan
Anders had ik mijn Ghost gewoon geretourneerd
Ja, welke zijn dat en waar kan ik die vinden dan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 games die je direct gratis kan spelen als je voor het eerst PS+ hebt. Dat en een gratis Zen Pinball kast.
Als ik moet wachten dan wacht ik wel tot hij hier aankomt.. Ik wil vanaaf gewoon spelen hequote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom ? Nu heb je voor 69eur je ghost edition maar dan zonder de meuk die je 1x bekijkt en dan de kast in gooit.
moet je alleen tot morgen 10:00 wachten,dat wel. Maar das me die +- 30 eur (op limited edition) minder wel waard
Velocityquote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, welke zijn dat en waar kan ik die vinden dan?
Te vinden in de PSN Store. Eventueel ook via Search. Maandelijkse nieuwe ganes:quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
voetbalmanager vergeet DC Universe Online, Warframe, War Thunder en Blacklight Retribution.quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus eigenlijkquote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Verbodsbord het volgende:
En de free to play games op PSN, van die shooters en shit.
Oja, die microtransactie hengelgamesquote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
voetbalmanager vergeet DC Universe Online, Warframe, War Thunder en Blacklight Retribution.
Allen gratis, wel of geen Plus.
[..]
Dit dus eigenlijk
Pfoe geen idee, metro 2033 ooit gespeeld op PC. Volgens mij is daar een knop voor.quote:
quote:hold the Reload button, and use the Secondary Fire button to charge the air canister.
maar wie weet komt ie wel morgen pas aan ?quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik moet wachten dan wacht ik wel tot hij hier aankomt.. Ik wil vanaaf gewoon spelen he
En te gierig voor NL store
die sportfriends game lijkt me wel hard maar heb een extra controller nodig.quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Velocityen 1 of andere gare sportsgame waar ik nog niemand in deze reeks over gehoord heb, omdat waarschijnlijk niemand de moeite heeft genomen die überhaupt te downloaden.
En je gratis zen pinball kast uiteraard.
Allemaal in je psn shop te vinden
Valt mee dan. Meeste users in deze reeks hebben ook extra vrienden nodig om die game te spelenquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef n8n het volgende:
[..]
die sportfriends game lijkt me wel hard maar heb een extra controller nodig.
het is tijd dat ze de hunter zn special eens boosten, die 3 kogels zijn ook echt dik kutquote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef Disker91 het volgende:
http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
Patch notes Destiny. Mijn 2 favo Warlock abilities zijn generfd (Nova Bomb en Vortex grenade )
Assault rifles zijn nu wel zwakker gelukkig.
Nah. In MP altijd wel gegarandeerd 3 kills met dat ding. Super accuraat, en je kan er mee snipen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is tijd dat ze de hunter zn special eens boosten, die 3 kogels zijn ook echt dik kut
Hunter heeft een speciale subclass met blades toch? Lijkt me ook wel tof.quote:Op maandag 8 september 2014 21:11 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens Titans met zwaarden zijn badass
In de US Store gekochte Destiny unlocked pas wanneer het in de VS 0:00 is.quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik moet wachten dan wacht ik wel tot hij hier aankomt.. Ik wil vanaaf gewoon spelen he
En te gierig voor NL store
Hoe heb je dat nog niet gedaan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Goffetomme goffetomme?!
quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar SchuldVanImmers is niet echt een geschikte naam om lang te gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Jimbo het volgende:
Zucht nog 13 uur en 3 minuten voor ik ook spelen mag
Typisch sony weer dit.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Goffetomme goffetomme?!
Je zou ze eens in je handen moeten hebben. Zuurpruim..quote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
te groot, te dik, te vet en te bezweet
nee bedankt, doe mij maar mooiequote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Je zou ze eens in je handen moeten hebben. Zuurpruim..
Wrm?quote:Op maandag 8 september 2014 22:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Morgen de Gamemania even bellen dat ze m'n Destiny Limited Edition mogen houden, hoop dat ze niet moeilijk gaan doen over het terugbetalen van m'n aanbetaling.
Had oorspronkelijk een Ghost edition besteld bij Game Mania, maar die konden ze niet leveren. Die is dus omgezet naar een limited edition. Wilde die niet annuleren todat ik zeker wist dat ik een Ghost edition kon krijgen, en die krijg ik morgen van Bart Smit binnen.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar SchuldVanImmers is niet echt een geschikte naam om lang te gebruiken.
Oh ja, was ik vergeten dat verhaal, dacht dat je het spel niet meer wilde spelenquote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had oorspronkelijk een Ghost edition besteld bij Game Mania, maar die konden ze niet leveren. Die is dus omgezet naar een limited edition. Wilde die niet annuleren todat ik zeker wist dat ik een Ghost edition kon krijgen, en die krijg ik morgen van Bart Smit binnen.
Zeiken over grote tetten.quote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
te groot, te dik, te vet en te bezweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef RRuben het volgende:
[..]Overdrijven is ook een kunst natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja oke kloptquote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst natuurlijk.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef Cikx het volgende:
Vind het wel jammer dat ik niet samen met f0rsythia kan spelen.
Wel erg toevallig dat die persoon sinds die ene keer niet meer heeft gereageerdquote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef Cikx het volgende:
Vind het wel jammer dat ik niet samen met f0rsythia kan spelen.
via amazon is t goedkoper. Heb je 50dollar voor 50dollarquote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef Cikx het volgende:
Moet Offgamers er natuurlijk weer uitliggen, net als ik Playstation dollars moet kopen voor Destiny.
Edit: Hij doet het alweer.![]()
idd, door jou kan het nu niet backfiren.quote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
Sorry guys. Ik had het niet moeten verpesten voor jullie.
Credit card nodig toch?quote:Op maandag 8 september 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
via amazon is t goedkoper. Heb je 50dollar voor 50dollar
Volgens PSN profiles heb je er 26quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, maar t meeste zijn PS Plus titels, en dan nog wel wat gekocht. Zoals Lego en injustice.
Maar dan zit je er al snel aan
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst natuurlijk.Was te gast bij Jensen.quote:![]()
volgens MN library nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Volgens PSN profiles heb je er 26
Bij mij valt-ie pas vanmiddag in de bus. En ik moet werken, dus ik kan toch niet eerder spelen als vanavond. Heb er wel zin in!quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:58 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat een stel haters/afhakers ineens, had verwacht dat er meerdere mensen vanaf 0:00 aan het spelen waren
Zelfde hier, ik kan morgenavond pas spelen maar heb er wel onwijs veel zin in! Geen beta gespeeld dus is helemaal nieuw maar bungie heeft me nog nooit teleurgesteldquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Morri het volgende:
[..]
Bij mij valt-ie pas vanmiddag in de bus. En ik moet werken, dus ik kan toch niet eerder spelen als vanavond. Heb er wel zin in!
Wat je er ook mee kan als Fifa uit is. Spelers kopen / verkopen / handelen in alles /opstellingen bepalen / teams samenstellen / etc. Is wel makkelijk als je FUT gaat spelen en de eerste zaken al in kunt richten.quote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat kun je met die webapp pre-Fifa dan?
ja, dat wel.quote:
en om te switchen naar playstation zodat we samen kunnen spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, voor mij was het vooral een goed excuus om te beginnen aan de next-gen.![]()
Same.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Destiny besteld bij bol.com, als ik thuiskom van school ligt hij als het goed is thuis
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en om te switchen naar playstation zodat we samen kunnen spelen
Zelfde ervaring hier... Wat dat betreft kun je weinig klagen over Bol. Het zal best ergens anders een paar euro goedkoper zijn maar ze leveren wel. Fifa heb ik er ook staan voor later deze maand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Same.
Bestel altijd m'n spellen daar als ik ze op de dag van de release wil hebben , altijd netjes vroeg geleverd.
Al maakt dat voor mij geen reet uit nu .... ben aant ''werk''
Vroeg geleverd heeft bol.com alleen niks mee te makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Same.
Bestel altijd m'n spellen daar als ik ze op de dag van de release wil hebben , altijd netjes vroeg geleverd.
Al maakt dat voor mij geen reet uit nu .... ben aant ''werk''
Klopt wat je zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg geleverd heeft bol.com alleen niks mee te makenDat is aan de postnl. Maar net wanneer jouw huis in het rijtje zit waar ze moeten afleveren.
Idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde ervaring hier... Wat dat betreft kun je weinig klagen over Bol. Het zal best ergens anders een paar euro goedkoper zijn maar ze leveren wel. Fifa heb ik er ook staan voor later deze maand.
Klopt. In het proces komt CB Logistics ook nog om de hoek kijken maar daar heb ik sowieso 100% vertrouwen in. Die zijn altijd op tijd gezien bol.com een grote klant isquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg geleverd heeft bol.com alleen niks mee te makenDat is aan de postnl. Maar net wanneer jouw huis in het rijtje zit waar ze moeten afleveren.
Nee ik ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die totaal niks heeft met Destiny?
Dat GW is niet loot-based dus destiny sowieso > GW.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het kan absoluut niet tippen aan Garden Warfare
Gezellig, DM je PSN evenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk rond de zelfde tijd ready to go als jij. Samen knallen ditdat.
leuke deal welquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef Roces18 het volgende:
Zag net bij bart smit ps4 + destiny bundel + 30 dagen online pass - 399 euro.
Voor de gene die het allemaal nog niet hebbenScheelt je toch weer 60/70 euro.
Bij GW zijn muntjes je loot!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat GW is niet loot-based dus destiny sowieso > GW.
Not bad, jammer dat het de regular versie isquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Even als tip voor mensen die fifa 15 nog willen bestellen. Bij wehkamp voor 55 euro en met de code Happy gaat er 7,50 vanaf. Dus voor 47,50 fifa 15
W00t. Tot hoelaat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Even als tip voor mensen die fifa 15 nog willen bestellen. Bij wehkamp voor 55 euro en met de code Happy gaat er 7,50 vanaf. Dus voor 47,50 fifa 15
klinkt eerder als een f2p gamequote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bij GW zijn muntjes je loot!
Soort van...
Dan noem je het punten, is het dan ineens niet f2p?quote:
en je kan zeker ook muntjes kopen voor rl geld, om sneller te unlocken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dan noem je het punten, is het dan ineens niet f2p?
Met die muntjes koop je unlockables, gaat best vlot, prima en leuk systeem
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Not bad, jammer dat het de regular versie is
(En ik mag niet klagen, krijg dit jaar ultimate voor inkoopsprijs)
Ik denk deze week, happy actie is sowieso deze week. Maar weet niet of die 55 een tijdelijke actie isquote:
Ultimate edition is zonde van t geldquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Not bad, jammer dat het de regular versie is
(En ik mag niet klagen, krijg dit jaar ultimate voor inkoopsprijs)
Ik zag net ook een code van herfst2014 (20% korting) maar of die toepasbaar is op games weet ik niet.quote:
EEN PERsOONLIJKE KENNISquote:
voor 54.59 klaag ik daar niet over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ultimate edition is zonde van t geld
Helaas nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zag net ook een code van herfst2014 (20% korting) maar of die toepasbaar is op games weet ik niet.
Nee oké, dan is het nog wel te doen maar elke week een trieste gold pack. Doe dan 30 packs in een keer en 10 over 10 welenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor 54.59 klaag ik daar niet over.
anders kost de game me ook +-50, heb ik alleen geen extra packs.
De meeste welquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Altron het volgende:
Fuck , bedenk me net dat ik alleen nog maar een headsetje van m'n ps3 heb...
Hoop dat die ook werkt op de ps4 , nog niet getest.
Yes dat wel, maar gezien de snelheid waarmee je muntjes haalt is dat echt heel erg overbodig naar mijn mening.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en je kan zeker ook muntjes kopen voor rl geld, om sneller te unlocken?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef 7nightwing7 het volgende:
Installing destiny @ps4. 15.89 GB install file. Wat !!?? Ik breng hem terug. Dit pik ik niet.
Cool, vanavond even scoren dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik denk deze week, happy actie is sowieso deze week. Maar weet niet of die 55 een tijdelijke actie is
van wie kreeg je die dan en wat zei die gene?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe ik dit oplos? krijg chatgeluid dus via dat oortje die bij de ps4 zit.. maar wil dat geluid ook via m'n eigen koptelefoon hebben? kan niks vinden bij instellingen
poker, heb je dus 2 headsets aangesloten ofwat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe ik dit oplos? krijg chatgeluid dus via dat oortje die bij de ps4 zit.. maar wil dat geluid ook via m'n eigen koptelefoon hebben? kan niks vinden bij instellingen
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
poker, heb je dus 2 headsets aangesloten ofwat?
Geluidsinstellingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
Denk niet dat dat werkt man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:36 schreef Quantic het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik ben op zoek naar mensen om mee te spelen, geen van mijn vrienden heeft een PS4.
PSN: Lino_Ieluzzi
te kutquote:
nope, kan niks vinden op zowel internet niet als bij de instellingen nietquote:
Daarom zitten we hier ook..quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.
Haha, dat was ik vergeten ja, had dat net zo goed weg kunnen latenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.
Ik lees vooral ''most polished game ever'' op buitenlandse fora van mensen die nu spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Doet zijn ding, ik hoef geen andere iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe is die headset trouwens, of naja oortjes die bij de ps4 kwamen?
Vind het wel een fijner idee dan die kut headset van xbox 360quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet zijn ding, ik hoef geen andere iig.
Veel mensen vinden m niks hoor, maar ik en mijn maatjes gebruiken allemaal dat ding en we verstaan elkaar prima tijdens het gamen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het wel een fijner idee dan die kut headset van xbox 360
Dat is nooit geweest. Vanaf de PS2 kun je prima je PlayStation-consoles op z'n kant zetten. Gebruik wel de officiële stand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Is de console op zijn zij zetten nog steeds mogelijk slechter voor discs?
Dat kan niet, niet als je die andere op de TV hebt aangesloten. Lijkt mij ook logischquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens Destiny was op het NOS journaal![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Daar zitten maar een paar uurtjes tussenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Mijn LE komt tussen 9.30 en 22.30 binnen![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Mijn LE komt tussen 9.30 en 22.30 binnen![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef appelsjap het volgende:
Heuj mijn witte PS4 + Destiny is binnen!! Nu installeren en spelen
SHARE-knop ingedrukt houden, dan naar opties zoeken, staat daar tussen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
hoe stream je fullscreen? dus zonder dat onair en je ps plaatje rechts enzo?
dat zou ik ook veel liever zien jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee oké, dan is het nog wel te doen maar elke week een trieste gold pack. Doe dan 30 packs in een keer en 10 over 10 welen
Ja, wist dat niet bij 14 en liep daardoor 10 packs mis. Maarja normale gold packs zit toch nooit wat in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zou ik ook veel liever zien ja
Maarja, dat zoen ze niet he, nu moej e elke week inloggen
gaat morgen dan ook de FUT app open ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Morgen pas, XBox One kreeg m eerder.
Ik ben blij dat ik nog geen PS4 heb gekocht. Ik wil ook een wittequote:
vind t een mooi dingquote:
idd, niet dat je ooit wat vindquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, wist dat niet bij 14 en liep daardoor 10 packs mis. Maarja normale gold packs zit toch nooit wat in.
HAHAHAH geweldig ondertitel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:36 schreef Donderjagers het volgende:
Destiny PS4 clan
https://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626
quote:
hij staat open, dus ja. welquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Santello het volgende:
[..]
HAHAHAH geweldig ondertitel.
Kinders. Hoe join ik de FoK! clan?
EDIT: Wow! Dus ik klik op request to join en zit er automatisch in :S Dat moet toch niet de bedoeling zijn??
Zo zien we dus waarom je het niet leukvind... Je hersens zijn nog te jongquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Beta even gespeeld en ik snapte de hype niet. Best leuk en het schiet best lekker, maar niet meer dan dat.
Het kan absoluut niet tippen aan Garden Warfare
Morgen dus pas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Bolters het volgende:
Straks de FIFA15-demo maar even downloaden. Zin in! Hopelijk komt hij snel online
Ik lees juist vooral enthousiaste berichten op GAF.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoor en lees nog niet heel veel enthousiaste berichten
Serieus? (heb geen eerdere berichten gelezen). Las namelijk dat hij vandaag op Xbox One, PS4 en PC komt en vanaf morgen op de PS3 en 360?quote:
Nope, sinds gisteren op de One, vanaf morgen op PS4 enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Serieus? (heb geen eerdere berichten gelezen). Las namelijk dat hij vandaag op Xbox One, PS4 en PC komt en vanaf morgen op de PS3 en 360?
Ik ook. Ik ben benieuwd, nog een uurtje of drie en dan kan ik ook naar huis om het te proberen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees juist vooral enthousiaste berichten op GAF.
Ik ga vanaf een uur of 7 vanavond beginnen, twijfel nog tussen Titan en Warlock.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd, nog een uurtje of drie en dan kan ik ook naar huis om het te proberen.
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouwquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Cikx het volgende:
Zou lief zijn als iemand deze arme student een Sony Gold headset zou kunnen doneren.
Optie uitvinken als je start?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
hoe stream je fullscreen? dus zonder dat onair en je ps plaatje rechts enzo?
LE ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Het pakketje weegt bij mij 640 gram. Wel erg veel voor een game
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.htmlquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Evertjan het volgende:
zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.gamesync.nl/ als webshop?
Zit wel even te kijken ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
LE ofzo?
Post NL schiet eens op nou
Is de standaard versie inderdaad. Mijn LE weegt 960 gramquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zit wel even te kijken ja.
Blijkbaar krijg ik een Destiny Vanguard Armoury Edition. Dacht dat het gewoon een standaard versie was voor 59,99
Dit is de standaard versie, gebeurt vaker bij games dat de 1e lading wat extra’s hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zit wel even te kijken ja.
Blijkbaar krijg ik een Destiny Vanguard Armoury Edition. Dacht dat het gewoon een standaard versie was voor 59,99
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouw
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is de standaard versie inderdaad. Mijn LE weegt 960 gram
Ah ok bedanktquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is de standaard versie, gebeurt vaker bij games dat de 1e lading wat extra’s hebben.
nedgame is vaak lief.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Even een vraagje! Heeft iemand ervaring met Nedgame en defecte hardware terugsturen?
Ok moet nog steeds die gold headset terugsturenquote:
Over mijn defecte controller deden ze niet moeilijk, kreeg gelijk een nieuwe mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Even een vraagje! Heeft iemand ervaring met Nedgame en defecte hardware terugsturen?
Mwah, de meesten onderschatten Garden Warfare erg denk ik, puur vanwege het uiterlijk. Het is denk ik goed vergelijkbaar met bijv. Super Smash Brothers. Je kan snel meedoen, maar er zit veel meer diepgang in dan je van tevoren denkt of ziet als je het voor het eerst speelt. En dat maakt het zeer toegankelijk voor nieuwe spelers, wat denk ik een goede zaak is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo zien we dus waarom je het niet leukvind... Je hersens zijn nog te jong
thanks ziet er wel betrouwbaar uit. Snap alleen niet dat ze de games zo goedkoop aanbieden. andere webshops rekenen gewoon de volle mep voor nieuwe gamesquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.html
Of 100e als je het bij Zavvi besteld!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouw
Ok er zit geen winkel in de buurt dus ik moet het naar Nedgame opsturen en dan maar wachten tot ze antwoord geven.. Hou ik nooit zo vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over mijn defecte controller deden ze niet moeilijk, kreeg gelijk een nieuwe mee.
Maar mijn PS4 moest ik maar door Sony op laten halen, dat vind ik wel raar eigenlijk aangezien zij zelf ook een jaar garantie geven...
Denk dat Destiny meer een game voor de grote massa is door de manier waarop ze het gepromoot hebben. Je ziet zelfs dat het op het journaal komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, de meesten onderschatten Garden Warfare erg denk ik, puur vanwege het uiterlijk. Het is denk ik goed vergelijkbaar met bijv. Super Smash Brothers. Je kan snel meedoen, maar er zit veel meer diepgang in dan je van tevoren denkt of ziet als je het voor het eerst speelt. En dat maakt het zeer toegankelijk voor nieuwe spelers, wat denk ik een goede zaak is.
Overigens 26 jaartjes oud, maar natuurlijk jong van geest. En juist als je jong bent speel je Destiny denk ik, net als dat al mijn leerlingen FIFA/Call of Duty spelen. Destiny is een spel voor de grote massa en daar is niks mis mee. Ik hoor er lovende dingen over en veel gebitch, het zal uiteindelijk een kwestie van smaak zijn. En daarover valt niet te twisten natuurlijk
Precies, dat denk ik ook. Het is voor een groot deel natuurlijk ook marketing.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk dat Destiny meer een game voor de grote massa is door de manier waarop ze het gepromoot hebben. Je ziet zelfs dat het op het journaal komt.
Een Borderlands is ook niet echt voor de grote massa, maar toch lijkt het er wel een beetje op.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens 26 jaartjes oud, maar natuurlijk jong van geest. En juist als je jong bent speel je Destiny denk ik, net als dat al mijn leerlingen FIFA/Call of Duty spelen. Destiny is een spel voor de grote massa en daar is niks mis mee.
Topwinkel, altijd dag van release en scherpe prijzen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Evertjan het volgende:
zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.gamesync.nl/ als webshop?
of 70dollar via amazon (al kan je beter een andere shop nemen en vragen of ze het voor 26dollar en gift willen versturenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Of 100e als je het bij Zavvi besteld!
Ok, jammer! Dank je anywaysquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, sinds gisteren op de One, vanaf morgen op PS4 enzo.
hoeveel ben je aangekomen, papzakquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Friday12 het volgende:
Aangekomen![]()
Nu mijn Ghost Edition openmaken
Ditquote:
Zoveel KG als dat de Ghost Edition weegtquote:
Awoken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:10 schreef Cikx het volgende:
Ik zit met een intens dilemma: awoken of human warlock?
trololololololololololo ook?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog steeds geen PSN naam.Alles wat ik probeer is al bezet.
Waar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Destiny wordt best wel megaslecht ontvangen?
Huh?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Denk inderdaad dat ik voor een male awoken warlock ga eerst en dan voor een female human hunter.quote:
Achja ik heb in ieder geval de beta gespeeld, dus weet wat ik kan verwachten en vond het tof.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga maar na wat de meeste 16-jarigen spelen. Dat zijn niet indies of onbekende spellen, maar grote spellen met veel marketing erachter (FIFA, COD, Destiny, GTA) en League of Legends ofzo hoor ik regelmatig.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Gemiddeld bij metacritic een 4 ofzo.
quote:I thought release version would be different from beta, but i was wrong
'Dat is Typisch'quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog steeds geen PSN naam.Alles wat ik probeer is al bezet.
Had het ook toch wel iets enthousiaster verwacht qua reactiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Kan niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef j95 het volgende:
Weet iemand of je je psn naam kan veranderen?
Het is maar wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had het ook toch wel iets enthousiaster verwacht qua reacties
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef j95 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een nieuw account maken. Heb ooit mijn voor en achternaam als naam gedaan
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
User reviews moet je nooit vertrouwen daar.
[..]
Vond watch dogs zelf een hele leuke game als je van gta houdt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef Matedeor het volgende:
Voor de mensen die destiny al hebben, is het spel zo goed, dat ondanks dat science fiction normaal gesproken niet echt mijn ding is, ik hem toch moet halen?Kon de beta helaas dat weekend niet spelen. Ben eigenlijk hard toe aan een nieuwe game op de ps4, maar heb watch dogs ook maar niet gekocht vanwege de iets wat tegenvallende recensies. Anders wordt het wachten op driveclub, fifa15, far cry et cetera.
Juist!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.
Ga daar ook niet van uit hoor, begin sowieso een game en bepaal zelf wel hoe leuk hij is. Sommige ''geflopte'' games kunnen heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.
Wat ? DESTINY ??quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Joh de helft heeft de game niet eens gespeeld, alleen maar trollen voor aandacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Al die mensen die een 0 gevenverdiep je anders even in de game voordat je hem koopt.
aaah die geweldig betrouwbare user reviews die 30 minuten na de release al online staan..quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:36 schreef Altron het volgende:
[..]
aaah die geweldig betrouwbare user reviews die 30 minuten na de release al online staan..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Gta vind ik samen met Red Dead Redemption, Uncharted en FIFA (dat ik sowieso tussendoor altijd wel blijf doen) de mooiste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Even de reacties op destiny afwachten dan maar, maar als die niet lovend zijn gaan ik hem niet kopen denk ik. Ga ik kijken of ik watch dogs voordelig kan aankomen, genre licht mij toch wat meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vond watch dogs zelf een hele leuke game als je van gta houdt.
samequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Roypsv het volgende:
fijn man, bijna einde missie, connection lost
http://www.gamersnet.nl/n(...)reviews_van_destiny/quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja Metacritic kijk ik geeneens naar. Onbetrouwbare zooi daar.
Blijf het wel vreemd vinden dat de echte reviews er nog niet zijn. Game is toch overal uit nu of zit er nu nog steeds een embargo op?
Ach ik vertrouw er wel op hoor dat de game super is. Bungie is niet zomaar een bedrijf. Halo vond ik ook altijd wel tof
Het is een online spel, tot gisteren was er niemand online, zo gek is het dus niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat de echte reviews er nog niet zijn. Game is toch overal uit nu of zit er nu nog steeds een embargo op?
Ja moest er ineens aan denken. Je kan ook niet echt een review maken van zo'n game. Het is toch een soort van MMO en dan kan je niet binnen een dag al heel de game reviewen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een online spel, tot gisteren was er niemand online, zo gek is het dus niet.
Is gewoon een snellere dan wat je normaal krijgt in het beginquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Santello het volgende:
Ik heb een promotiecode ontvangen voor Destiny. Een of ander voertuig. De Sparrow. Is het wat?
is het net toevallig?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:04 schreef janrad het volgende:
Heb hem niet gehaald bij de Media markt, volgens het nieuws stonden de mensen ervoor in de rij, heb daar niets van gemerkt.
pak je oude biologie - chem boek. Achterin de woordenlisjt kan je veel leuks vinden wat met veel geluk nog NIEt gepakt is )bijna onmogelijk. t kostte me 15 woorden voor ik bij Pyrrolidone uit kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
De online-id moet alfanumerieke tekens bevatten, dat kunnen liggende streepjes en koppeltekens zijn, en moet tussen 3 en 16 karakters lang zijn. Het eerste teken moet een letter uit het alfabet zijn.
Wat is deze?
Hehehe, ja zoiets maar doen denk ik. Ringstaartmaki was ook al bezet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pak je oude biologie - chem boek. Achterin de woordenlisjt kan je veel leuks vinden wat met veel geluk nog NIEt gepakt is )bijna onmogelijk. t kostte me 15 woorden voor ik bij Pyrrolidone uit kwam![]()
Gisteren middag besteld en wordt straks gewoon thuis bezorgd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:11 schreef gniffie het volgende:
Ze hadden geen PS4 Destiny bundels bij de Bart Smit. Kut winkel
Toch fijn. aangezien je soms best ver weg moet op die dingen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is gewoon een snellere dan wat je normaal krijgt in het begin
Die Ghost ziet er vet uit maar moet 3.5 uur opladen
weer zo'n naaistreek van Sony...quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De zwarte bundel kun je bijna overal krijgen, maar de witte alleen bij de Game mania. Deze is echter al zo goed als uitverkocht.
Dat ding komt voor de kerst als een standalone product uit. Dus diegene die echt een witte willen hebben kunnen het dan ook aanschaffen. Sony hufters hiervoor noemen is overdreven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
weer zo'n naaistreek van Sony...Iedereen lekker maken met die witte PS4, iedereen ook zeer enthousiast want dat kreng ziet er supergeil uit, en dan dus zo limited op de markt gooien. Hufters.
Vorige week hier Diablo 3 besteld. Volgende dag binnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
thanks ziet er wel betrouwbaar uit. Snap alleen niet dat ze de games zo goedkoop aanbieden. andere webshops rekenen gewoon de volle mep voor nieuwe games
Is dat btw jouw eigen witte ps4? of gebruik je weer plaatjes van internet van iemand anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat ding komt voor de kerst als een standalone product uit. Dus diegene die echt een witte willen hebben kunnen het dan ook aanschaffen. Sony hufters hiervoor noemen is overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |