Valt mee dan. Meeste users in deze reeks hebben ook extra vrienden nodig om die game te spelenquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef n8n het volgende:
[..]
die sportfriends game lijkt me wel hard maar heb een extra controller nodig.
het is tijd dat ze de hunter zn special eens boosten, die 3 kogels zijn ook echt dik kutquote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef Disker91 het volgende:
http://www.bungie.net/7_U(...)/News/News?aid=12125
Patch notes Destiny. Mijn 2 favo Warlock abilities zijn generfd (Nova Bomb en Vortex grenade )
Assault rifles zijn nu wel zwakker gelukkig.
Nah. In MP altijd wel gegarandeerd 3 kills met dat ding. Super accuraat, en je kan er mee snipen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is tijd dat ze de hunter zn special eens boosten, die 3 kogels zijn ook echt dik kut
Hunter heeft een speciale subclass met blades toch? Lijkt me ook wel tof.quote:Op maandag 8 september 2014 21:11 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens Titans met zwaarden zijn badass
In de US Store gekochte Destiny unlocked pas wanneer het in de VS 0:00 is.quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik moet wachten dan wacht ik wel tot hij hier aankomt.. Ik wil vanaaf gewoon spelen he
En te gierig voor NL store
Hoe heb je dat nog niet gedaan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Goffetomme goffetomme?!
quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar SchuldVanImmers is niet echt een geschikte naam om lang te gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Jimbo het volgende:
Zucht nog 13 uur en 3 minuten voor ik ook spelen mag
Typisch sony weer dit.quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Goffetomme goffetomme?!
Je zou ze eens in je handen moeten hebben. Zuurpruim..quote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
te groot, te dik, te vet en te bezweet
nee bedankt, doe mij maar mooiequote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Je zou ze eens in je handen moeten hebben. Zuurpruim..
Wrm?quote:Op maandag 8 september 2014 22:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Morgen de Gamemania even bellen dat ze m'n Destiny Limited Edition mogen houden, hoop dat ze niet moeilijk gaan doen over het terugbetalen van m'n aanbetaling.
Had oorspronkelijk een Ghost edition besteld bij Game Mania, maar die konden ze niet leveren. Die is dus omgezet naar een limited edition. Wilde die niet annuleren todat ik zeker wist dat ik een Ghost edition kon krijgen, en die krijg ik morgen van Bart Smit binnen.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar SchuldVanImmers is niet echt een geschikte naam om lang te gebruiken.
Oh ja, was ik vergeten dat verhaal, dacht dat je het spel niet meer wilde spelenquote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had oorspronkelijk een Ghost edition besteld bij Game Mania, maar die konden ze niet leveren. Die is dus omgezet naar een limited edition. Wilde die niet annuleren todat ik zeker wist dat ik een Ghost edition kon krijgen, en die krijg ik morgen van Bart Smit binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |