Wapens weer op pompen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef janrad het volgende:
Ik ga toch echt de reviews even afwachten voor ik Destiny aanschaf, ben nu met Metro Redux bezig en bevalt me wel. Ik weet alleen niet hoe ik sommige wapens met luchtdruk aan de gang kan houden. Wat doe je als er geen druk meer is ? Of ben ik nou een Noob met mijn vraag ?
Ja iedereen verwachtte wel dat jij hem zou halen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Net bij MyCom de game besteld. Van wat ik er tot nu toe van gezien heb gaat deze game me niet teleurstellen. Alleen morgen nog even PS+ kopen en dan ook beginnen met Destiny
Vind je een aardige gast hoor (ken je alleen van fok maar goedquote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja iedereen verwachtte wel dat jij hem zou halen.
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelenquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind je een aardige gast hoor (ken je alleen van fok maar goed), maar doe nou niet alsof je me kent en precies weet hoe ik ben
![]()
Woei.quote:Beste Typisch,
De status van je bestelling met ordernummer is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Je bestelling wordt verstuurd naar het volgende adres:
Ordergegevens
Productnaam
Aantal
Prijs
Totaal
PlayStation 4 500GB Destiny bundel
1
399,99
399,99
Bezorgkosten
1,99
Totaal
401,98
Okquote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelenZit je maar te dollen.
Volgende maandag koop ik hem van je ja?
Begin met The Last of Usquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Woei.
Waar kan ik een lijstje vinden van games die ik gelijk kan spelen op mijn PS4? Afgelopen 2 generaties voornamelijk op de Xbox gespeeld, dus heb het allemaal niet zo heel erg gevolgd.
haha maar weetje. Ik ga ook al die ps4 games die ik uitgespeeld heb verkopen of ruilen. Met m'n xbox 360 spellen heb ik een stuk of 20 games die ik nergens meer kwijt kan raken waaronder de Gears trilogie.quote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou nee hoorMetro Redux is echt de enige game die ik na lange tijd weer snel verkocht had
Destiny gaat zeker niet weg hoor als die me goed bevalt
Net als TLOU. Die gaat echt never nooit weg hier.
Zal vooral Destiny worden voorlopig. Pik die game tegen die tijd wel op uit de budget bakken, ja. Één van de weinige exclusives van de PS3 waar ik van baalde dat die niet op de 360 kwam.quote:
mis je niks aanquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal vooral Destiny worden voorlopig. Pik die game tegen die tijd wel op uit de budget bakken, ja. Één van de weinige exclusives van de PS3 waar ik van baalde dat die niet op de 360 kwam.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
De echte toppers kan ik wel van jou lenen toch?
Ik wil juist deze generatie wel mijn games houden, maar ik koop om die reden ook echt alleen maar de topgames waarvan ik weet dat ik ze lang zal spelenquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha maar weetje. Ik ga ook al die ps4 games die ik uitgespeeld heb verkopen of ruilen. Met m'n xbox 360 spellen heb ik een stuk of 20 games die ik nergens meer kwijt kan raken waaronder de Gears trilogie.
Wil niet weer zo'n grote collectie waar ik niks aan heb.
Doe is even normaal zegquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal vooral Destiny worden voorlopig. Pik die game tegen die tijd wel op uit de budget bakken, ja. Één van de weinige exclusives van de PS3 waar ik van baalde dat die niet op de 360 kwam.
Kan hem nu ook wel voor de volle mep kopen, maar dat is ook zo'n game die ik in één keer uit wil spelen en dat gaat niet gebeuren met Destiny in de buurt.quote:
gebeurd niet, en zo wel is destiny tegen die tijd in de budgetbak.quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga je huilen als psn de stekker eruit trekt. kan je al die games NEVER meer spelen. haha
oh las dat je +50 games in je library had. Dacht allemaal digitaalquote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Jimbo het volgende:
En sowieso, koop 90% gewoon op disk. Maar dit was goedkoperer + dan hoef ik niet op te staan om disks te wisselen dalijk met Fifa 15 en Destiny
ja, maar t meeste zijn PS Plus titels, en dan nog wel wat gekocht. Zoals Lego en injustice.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh las dat je +50 games in je library had. Dacht allemaal digitaal
Helemaal niet eigenlijk. Het is echt heel andersquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm die multiplayer gameplay movie maakt me toch aan het twijfelen.
6 vs 6 op een minimap met one shot one kill stuff, ik ben al niet echt van de CoD gameplay maar dit lijkt er wel veel op.
nja hij unlocked op usa tijden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je nou in de US store de game koopt.. Kan je dan op je EU account meteen spelen?
Fuck dat maar danquote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja hij unlocked op usa tijden.
maar kan wel met mn eu acc spelen
Er zijn maar 2 games die je direct gratis kan spelen als je voor het eerst PS+ hebt. Dat en een gratis Zen Pinball kast.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Woei.
Waar kan ik een lijstje vinden van games die ik gelijk kan spelen op mijn PS4? Als in, gratis bij een PSN+ abo bijvoorbeeld.
Afgelopen 2 generaties voornamelijk op de Xbox gespeeld, dus heb het allemaal niet zo heel erg gevolgd.
nja 80% is van ps+ he, dus niet gekocht. en speel veel dan ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speel je ze uberhaupt wel? Tering 50 games in 1 jaar kopen. sicke backlog heb je dan pfff
Waarom ? Nu heb je voor 69eur je ghost edition maar dan zonder de meuk die je 1x bekijkt en dan de kast in gooit.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fuck dat maar dan
Anders had ik mijn Ghost gewoon geretourneerd
Ja, welke zijn dat en waar kan ik die vinden dan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 games die je direct gratis kan spelen als je voor het eerst PS+ hebt. Dat en een gratis Zen Pinball kast.
Als ik moet wachten dan wacht ik wel tot hij hier aankomt.. Ik wil vanaaf gewoon spelen hequote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom ? Nu heb je voor 69eur je ghost edition maar dan zonder de meuk die je 1x bekijkt en dan de kast in gooit.
moet je alleen tot morgen 10:00 wachten,dat wel. Maar das me die +- 30 eur (op limited edition) minder wel waard
Velocityquote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, welke zijn dat en waar kan ik die vinden dan?
Te vinden in de PSN Store. Eventueel ook via Search. Maandelijkse nieuwe ganes:quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
voetbalmanager vergeet DC Universe Online, Warframe, War Thunder en Blacklight Retribution.quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus eigenlijkquote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Verbodsbord het volgende:
En de free to play games op PSN, van die shooters en shit.
Oja, die microtransactie hengelgamesquote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
voetbalmanager vergeet DC Universe Online, Warframe, War Thunder en Blacklight Retribution.
Allen gratis, wel of geen Plus.
[..]
Dit dus eigenlijk
Pfoe geen idee, metro 2033 ooit gespeeld op PC. Volgens mij is daar een knop voor.quote:
quote:hold the Reload button, and use the Secondary Fire button to charge the air canister.
maar wie weet komt ie wel morgen pas aan ?quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik moet wachten dan wacht ik wel tot hij hier aankomt.. Ik wil vanaaf gewoon spelen he
En te gierig voor NL store
die sportfriends game lijkt me wel hard maar heb een extra controller nodig.quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Velocityen 1 of andere gare sportsgame waar ik nog niemand in deze reeks over gehoord heb, omdat waarschijnlijk niemand de moeite heeft genomen die überhaupt te downloaden.
En je gratis zen pinball kast uiteraard.
Allemaal in je psn shop te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |