denken dat een skoda gelijk staat aan een audiquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou ik niet pikken als ik ChevyCaprice was.
Bij Frank's vrouw is het gevoel een 3 jarige te neuken in ieder geval uitgesloten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.En niet zo onzeker he
Rood wijntje en een sigaar en je bent weer het heertje.
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij Frank's vrouw is het gevoel een 3 jarige te neuken in ieder geval uitgesloten.
Omdat Frank al 30 jaar getrouwd is en je daarvoor in ieder geval boven de 30 moet zijn.quote:
Ik vond je laatst op de meet ook een beetje down...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft niet direct m'n interesse meer.
Dat heeft iets uit te staan met chromosomen maar begrijpen doe ik het niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vond je laatst op de meet ook een beetje down...
Dat waren de eerste paar delen wss.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
snelste topic ooit in deze reeks?
Zal wel iets zijn uit een Danielle Steele roman, want ik ben niet knap nocht rijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan resteert nog maar één doorslaggevend aspect en mag je jezelf als gezegend beschouwen.
Hehe, wat ben je ook een leuke en vermakelijk gozerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.En niet zo onzeker he
Rood wijntje en een sigaar en je bent weer het heertje.
Si.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speelt jullie FOK! ook on-/offline flipperkast trouwens?
bij iedereen, kijk eens naar de nieuwe topicsquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speelt jullie FOK! ook on-/offline flipperkast trouwens?
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bij iedereen, kijk eens naar de nieuwe topics
Ik ging Monopoly stalken op Facebook, ik had niets te doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet handelen.
Ik was maar even uitgeweken naar voetbalzone.
nu doet mijn quoteknop het wel weerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! op het moment bijzonder traag?
Hier doet ie het ook weer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nu doet mijn quoteknop het wel weer
Ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alles werkt weer zo te zien.
Maar dalijk valt het wss weer uit
Hahaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn internet lag![]()
Had al de stekker van het kastje (om het te resetten) eruit getrokken
Alsof andere sites er toe doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha
Daarom altijd eerst andere sites checken en als die het ook hebben pas de stekker eruit trekken.
Niet op voetbalzone.nl willen lezen dat El Deportivo Mundo heeft geschreven dat de overstap van Xabi Alonso niet louter sportief was omdat hij vreemd zou gaan met een Spaanse zangeres en daarom van zijn vrouw moest stoppen met vreemdgaan of samen met haar ergens ver weg gaan liggen ballenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof andere sites er toe doen.
Ik lees liever R&P.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet op voetbalzone.nl willen lezen dat El Deportivo Mundo heeft geschreven dat de overstap van Xabi Alonso niet louter sportief was omdat hij vreemd zou gaan met een Spaanse zangeres en daarom van zijn vrouw moest stoppen met vreemdgaan of samen met haar ergens ver weg gaan liggen ballen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doet je beseffen hoe normaal je bent.
FOK! is de enige site die ertoe doet, ja?!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
/r/relationships is ook wel sappig
Ik zat net nog /b te kijken en kwam uit op een thread waarin een duidelijk gehandicapt meisje met een schoen op d'r hoofd voor de webcam zat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
/r/relationships is ook wel sappig
4chan en twee sigaretten gerookt. Jij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Wat hebben jullie ondertussen gedaan>?
Op voetbalzone gelezen dat El Deportivo Mundo heeft geschreven dat de overstap van Xabi Alonso van Real naar Bayern niet louter sportief was omdat hij vreemd zou gaan met een Spaanse zangeres en daarom van zijn vrouw moest stoppen met vreemdgaan of samen met haar ergens ver weg gaan liggen ballen met die zangeres, hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Afgetrokken op ijsmeis.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
United 93 aan het kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
/b/ zeker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
4chan en twee sigaretten gerookt. Jij?
Ik kreeg anders wel een keer een emogif van jou toen ik klaagde over kaaspizza in /b/quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zat net nog /b te kijken en kwam uit op een thread waarin een duidelijk gehandicapt meisje met een schoen op d'r hoofd voor de webcam zat.
Ik heb m'n portie 4chan wel weer even gehad.
Veel f5'enquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
4chan en twee sigaretten gerookt. Jij?
Ik deed toen een beetje stoer denk ik. Dat doe ik meestal namelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kreeg anders wel een keer een emogif van jou toen ik klaagde over kaaspizza in /b/
Sprak zij nonchalant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O, is dat nog steeds een ding?
Jullie zitten samen op 4chan als FOK! down is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kreeg anders wel een keer een emogif van jou toen ik klaagde over kaaspizza in /b/
/b/ is voor tieners, snap echt niet wat je daar als 34-jarige te zoeken hebt. Ga dan tenminste nog naar /pol/ ofzoquote:
Heb je al een date geregeld? Of is het meer dames keuren/swipen en doorquote:
Nee, ik kick daar wel op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat ik te cool doe
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op de boerderij is men zulke hardheid niet gewend natuurlijk.
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat ik te cool doe
Nee, voederbietel brengt daar zijn tijd eenzaam en alleen doorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jullie zitten samen op 4chan als FOK! down is?
Niet van anderen, van voederbietel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen
Ze gaan nu het vliegtuig kapenquote:
Ik had anders het gevoel dat de NSA meekeek.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, voederbietel brengt daar zijn tijd eenzaam en alleen door
Snap ik wel, die is 'speciaal'quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet van anderen, van voederbietel.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap ik wel, die is 'speciaal'
Zou dit niet pikken als ik voederbietel was.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap ik wel, die is 'speciaal'
FOK! is gewoon weer normale snelheid hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, wat chatten jullie snel met een langzaam FOK!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou dit niet pikken als ik voederbietel was.
Ouderen hebben wel vaker het gevoel dat alles om hen heen iets te snel gaatquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FOK! is gewoon weer normale snelheid hoor.
Controleer die kabel nog maar eens want alles loopt weer op rolletjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ouderen hebben wel vaker het gevoel dat alles om hen heen iets te snel gaat
Mannen die jeetje zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hij doet het weer inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Controleer die kabel nog maar eens want alles loopt weer op rolletjes.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FOK! is gewoon weer normale snelheid hoor.
Komt goed hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze gaan nu het vliegtuig kapen
813 keer op 'Invoeren' duwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat die het voor elkaar krijgt
Is dit een gimmick?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Ik had ook een frustratie . Wou snel posten maar kon niet. Tekst geplakt in txt document en toen geherstart want dacht ook dat het aan mij lag want FOK! is onfeilbaar.. Toevallig kwam ik daarna gelijk weer online zodat ik dacht dat het geholpen had. Totdat ik las dat jullie dat probleem ook hadden. Hoe vaak komt dat voor? Heb het onder alle 3 accounts (6jr) nooit meegemaakt. Had FOMO maar is nu gerustgesteld. Laten we bidden broeders. En God smeken om connectiebehoud. Halleluja! Geprezen zij Hem.
Ja alle amerikaanse films hebben een happy ending toch.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
813 keer op 'Invoeren' duwen.
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Ik had ook een frustratie . Wou snel posten maar kon niet. Tekst geplakt in txt document en toen geherstart want dacht ook dat het aan mij lag want FOK! is onfeilbaar.. Toevallig kwam ik daarna gelijk weer online zodat ik dacht dat het geholpen had. Totdat ik las dat jullie dat probleem ook hadden. Hoe vaak komt dat voor? Heb het onder alle 3 accounts (6jr) nooit meegemaakt. Had FOMO maar is nu gerustgesteld. Laten we bidden broeders. En God smeken om connectiebehoud. Halleluja! Geprezen zij Hem.
Volgens mij is ie al meer dan een week wakkerquote:
Vanmorgen en nu. In de tussentijd neem ik aan dat er weinig veranderd is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zit jij hier al de hele dag?!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wou dat dit in het echt ook bestond.
Ik snap niet zo goed waarom iemand dat zou willen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al meer dan een week wakker
Slaapt hij ooit dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker non-stop FOK!ken, ja toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand dat zou willen.
Nee, alleen als het uit Thailand komt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alle amerikaanse films hebben een happy ending toch.
Nog even en hij is doodquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ik vond mezelf met nachtbagger al rebels.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je bepaalde drugs inneemt gaat dat vanzelf, maar zo ver ik weet is dat bijzonder slecht voor je. Na een dag niet slapen draai je al half door.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je bepaalde drugs inneemt gaat dat vanzelf, maar zo ver ik weet is dat bijzonder slecht voor je. Na een dag niet slapen draai je al half door.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je bepaalde drugs inneemt gaat dat vanzelf, maar zo ver ik weet is dat bijzonder slecht voor je. Na een dag niet slapen draai je al half door.
I'm for real to be had.quote:
Doen japanners dat ook niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee, alleen als het uit Thailand komt.
nooit geen drugs gebruikt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
neem gewoon wat crackquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..kan niet meer dronken worden
ik herken het verband niet meerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter te laat dan te vroeg in dit verband.
Psychedelische drugs heb ik wel gedaan. Maar niet de zooi waar je drie dagen van wakker bleef.quote:
Lees het morgen nog maar eens terug.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik herken het verband niet meer
Amen, broquote:
je kijkt teveel drugs inc.quote:
quote:
Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?quote:
>normaalquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je kijkt teveel drugs inc.
crack is veroudert..
normale mensen zijn 4 dagen wakker van de meth
ja..quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Psychedelische drugs heb ik wel gedaan. Maar niet de zooi waar je drie dagen van wakker bleef.
u avin a giggle m8quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?
Dit.quote:
moet ik teveel lezen zoveel boeit t me niet echtquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lees het morgen nog maar eens terug.
rechtsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een rechtse user met als afkorting SP, daar gaat het al mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadp.. is datquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een rechtse user met als afkorting SP, daar gaat het al mis.
Hoezo?quote:
Ik kan niks meer verzinnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
instructions unclear, penis stuck
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.quote:
lel fagetquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan niks meer verzinnen.
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.
Verdriet aan het wegdrinken, had je toch gelezenquote:
Alleen als het ook een grapje is natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebben
Dat kan ook gewoon met FOK! aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging z'n verdriet verdrinken.
Het raakte me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebben
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdriet aan het wegdrinken, had je toch gelezen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met FOK! aan.
Jij fokt in de kroeg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
woensdag 27 juni 2012 @ 20:23quote:
Terwijl Hugecool slotjes uitdeelt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Down the road, not across the street.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.
wat is dat uberhauptquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom ondersteunt FOK! eigenlijk geen webm?
Een betere versie van de gif.quote:
Hooguit blowen met Trollsciencequote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tenminste, misschien dat hij avondje uit is.
>implying this is my first accountquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
woensdag 27 juni 2012 @ 20:23
maandag 7 september 2009 @ 19:52
>lel newfag
lijkt me nix voor hemquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tenminste, misschien dat hij avondje uit is.
btw, I'm a girl. xxquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
>implying this is my first account
Waarvanquote:
duurt zeker langerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een betere versie van de gif.
lelquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef eend112 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik shake nog na.
[/quote
Waarvan
je zei dat je 18 bent/wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
>implying this is my first account
Fok deed het niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef eend112 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik shake nog na.
[/quote
Waarvan
Echt iedere keer moet ik hier weer om lachenquote:
sharpie in pooperquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fok deed het niet.
4chan gekeken
Gehandicapte met schoen op d'r hoofd.
Fok doet het weer.
haramquote:Op zondag 7 september 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zeg zoveel dingen op FOK!
Ga je ook wel eens chimis hosselenquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fok deed het niet.
4chan gekeken
Gehandicapte met schoen op d'r hoofd.
Fok doet het weer.
Afgelopen jaar één keer gedaan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens chimis hosselen
Hey schatjequote:
Was wel meteen raakquote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Afgelopen jaar één keer gedaan.
Dan kan ik niet boos blijven natuurlijk.quote:
>btw I'm a grill guys XDXDXDquote:
Enquote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe vaak gepoogdquote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
mind=blownquote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
zou het geen mindfuck zijn dat dead alsnog mod is?
Ja, in HD en laadt en speelt perfect af, itt een gif.quote:
Hoeveel mindfucks beleef jij gemiddeld op een dag?quote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
zou het geen mindfuck zijn dat dead alsnog mod is?
te weinigquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeveel mindfucks beleef jij gemiddeld op een dag?
Ietsje danquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mag het iets trager? Een versnelling?
Af en toe slotje om bij te lezenquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dus je zit er al behaaglijk bijquote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze had lekker gekookt vanavond.
Beviel goed toen FOK! wat trager was zeker?quote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt iedere keer moet ik hier weer om lachen
Je moeder?quote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze had lekker gekookt vanavond.
Werkt ze Maccie?quote:Op zondag 7 september 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan het eten.
broodje ome willem?quote:Op zondag 7 september 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan het eten.
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les die jij geeft in modden aan allen die begrijpen wat er bij komt kijken dus ik let goed op. Heb nog steeds ambitie naar simulaire positie want hou van mannen met macht die hebben kracht te hanteren zoiets . Hoe ben jij troonbezitter met scepter zwaaiend geworden want kan goede tip wel gebruiken voor het aan mij geschonken aangeboren talent voor leiderschap te laten bloeien en groeien en verbreden powerband benutten voor kutten en trutten ongesteld kunnen worden elk moment genietend greinzend gelukkig als klein kind alles laten waaien dat verfraaid alfanurieke horizont verbreden leden establishment leaving my dust only thronepretendendent.Taking a bow for now, wat bent U een fijn publiek, dank u voor aandacht geschonken tot gauw als je er weer ingestonken bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meanwhilequote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les die jij geeft in modden aan allen die begrijpen wat er bij komt kijken dus ik let goed op. Heb nog steeds ambitie naar simulaire positie want hou van mannen met macht die hebben kracht te hanteren zoiets . Hoe ben jij troonbezitter met scepter zwaaiend geworden want kan goede tip wel gebruiken voor het aan mij geschonken aangeboren talent voor leiderschap te laten bloeien en groeien en verbreden powerband benutten voor kutten en trutten ongesteld kunnen worden elk moment genietend greinzend gelukkig als klein kind alles laten waaien dat verfraaid alfanurieke horizont verbreden leden establishment leaving my dust only thronepretendendent.Taking a bow for now, wat bent U een fijn publiek, dank u voor aandacht geschonken tot gauw als je er weer ingestonken bent.
ja jaaa kutverhaalquote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les die jij geeft in modden aan allen die begrijpen wat er bij komt kijken dus ik let goed op. Heb nog steeds ambitie naar simulaire positie want hou van mannen met macht die hebben kracht te hanteren zoiets . Hoe ben jij troonbezitter met scepter zwaaiend geworden want kan goede tip wel gebruiken voor het aan mij geschonken aangeboren talent voor leiderschap te laten bloeien en groeien en verbreden powerband benutten voor kutten en trutten ongesteld kunnen worden elk moment genietend greinzend gelukkig als klein kind alles laten waaien dat verfraaid alfanurieke horizont verbreden leden establishment leaving my dust only thronepretendendent.Taking a bow for now, wat bent U een fijn publiek, dank u voor aandacht geschonken tot gauw als je er weer ingestonken bent.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les
Ik kan het niet eens lezenquote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
quote:
GESMOLTENquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n benen voelen als Jelly als ik jou zie :$
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doetquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n benen voelen als Jelly als ik jou zie :$
Even gewoon heerlijk slapen heeft een mens nodig hoor. Niet een paar uurtjes tussendoor, maar gewoon alles laten uitwerken en gaan liggen. Nuchter slapen tot je wakker wordt.quote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En lekker tongen als de klok middernacht slaatquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het enige goede aan oud en nieuw zijn de oliebollen.
vies manquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het enige goede aan oud en nieuw zijn de oliebollen.
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stomquote:
Nieuwe mods moet je natuurlijk vierenquote:
familiefeest?quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En lekker tongen als de klok middernacht slaat
Dan lag het niet aan mij.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stom
Is het nog van belang wat ik wil of watquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doet
negatiefquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het nog van belang wat ik wil of wat
Supergirl heb ik al. Geef je zusje en we hebben een dealquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doet
Als je moest kiezen zou je toch wel voor Eend gaan toch?quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kan me vinden in de maccie of de wolvenschuurquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stom
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met stieffamilie mag het gewoon
Solliciterenquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Weet iemand hoe je spellingchecker wordt op FOK!?
Oké maar dan wil ik wel Vera erbijquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Supergirl heb ik al. Geef je zusje en we hebben een deal
heb net een mondje vol kots gehadquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kwam nog een toepasselijk gifje tegen m.b.t. de downtime:
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Ik deed heel vrolijk vanmiddag, maar daar werd jij ook niet blij van...quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.
Als er een wordt gezocht staat dat in MEDquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Weet iemand hoe je spellingchecker wordt op FOK!?
Pik minder diep stoppen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb net een mondje vol kots gehad
quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je moest kiezen zou je toch wel voor Eend gaan toch?
Houses is geen vrouw van feesten en partijen. Al dat gehos. Allemaal inhaken mensen! Nee als klaagbaak cabaret wordt haakt ze afquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |