Een betere versie van de gif.quote:
Hooguit blowen met Trollsciencequote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tenminste, misschien dat hij avondje uit is.
>implying this is my first accountquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
woensdag 27 juni 2012 @ 20:23
maandag 7 september 2009 @ 19:52
>lel newfag
lijkt me nix voor hemquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tenminste, misschien dat hij avondje uit is.
btw, I'm a girl. xxquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
>implying this is my first account
Waarvanquote:
duurt zeker langerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een betere versie van de gif.
lelquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef eend112 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik shake nog na.
[/quote
Waarvan
je zei dat je 18 bent/wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
>implying this is my first account
Fok deed het niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef eend112 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik shake nog na.
[/quote
Waarvan
Echt iedere keer moet ik hier weer om lachenquote:
sharpie in pooperquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fok deed het niet.
4chan gekeken
Gehandicapte met schoen op d'r hoofd.
Fok doet het weer.
haramquote:Op zondag 7 september 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zeg zoveel dingen op FOK!
Ga je ook wel eens chimis hosselenquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fok deed het niet.
4chan gekeken
Gehandicapte met schoen op d'r hoofd.
Fok doet het weer.
Afgelopen jaar één keer gedaan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens chimis hosselen
Hey schatjequote:
Was wel meteen raakquote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Afgelopen jaar één keer gedaan.
Dan kan ik niet boos blijven natuurlijk.quote:
>btw I'm a grill guys XDXDXDquote:
Enquote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe vaak gepoogdquote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
mind=blownquote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
zou het geen mindfuck zijn dat dead alsnog mod is?
Ja, in HD en laadt en speelt perfect af, itt een gif.quote:
Hoeveel mindfucks beleef jij gemiddeld op een dag?quote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
zou het geen mindfuck zijn dat dead alsnog mod is?
te weinigquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeveel mindfucks beleef jij gemiddeld op een dag?
Ietsje danquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mag het iets trager? Een versnelling?
Af en toe slotje om bij te lezenquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dus je zit er al behaaglijk bijquote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze had lekker gekookt vanavond.
Beviel goed toen FOK! wat trager was zeker?quote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt iedere keer moet ik hier weer om lachen
Je moeder?quote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze had lekker gekookt vanavond.
Werkt ze Maccie?quote:Op zondag 7 september 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan het eten.
broodje ome willem?quote:Op zondag 7 september 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan het eten.
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les die jij geeft in modden aan allen die begrijpen wat er bij komt kijken dus ik let goed op. Heb nog steeds ambitie naar simulaire positie want hou van mannen met macht die hebben kracht te hanteren zoiets . Hoe ben jij troonbezitter met scepter zwaaiend geworden want kan goede tip wel gebruiken voor het aan mij geschonken aangeboren talent voor leiderschap te laten bloeien en groeien en verbreden powerband benutten voor kutten en trutten ongesteld kunnen worden elk moment genietend greinzend gelukkig als klein kind alles laten waaien dat verfraaid alfanurieke horizont verbreden leden establishment leaving my dust only thronepretendendent.Taking a bow for now, wat bent U een fijn publiek, dank u voor aandacht geschonken tot gauw als je er weer ingestonken bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al meer dan een week wakker
Meanwhilequote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les die jij geeft in modden aan allen die begrijpen wat er bij komt kijken dus ik let goed op. Heb nog steeds ambitie naar simulaire positie want hou van mannen met macht die hebben kracht te hanteren zoiets . Hoe ben jij troonbezitter met scepter zwaaiend geworden want kan goede tip wel gebruiken voor het aan mij geschonken aangeboren talent voor leiderschap te laten bloeien en groeien en verbreden powerband benutten voor kutten en trutten ongesteld kunnen worden elk moment genietend greinzend gelukkig als klein kind alles laten waaien dat verfraaid alfanurieke horizont verbreden leden establishment leaving my dust only thronepretendendent.Taking a bow for now, wat bent U een fijn publiek, dank u voor aandacht geschonken tot gauw als je er weer ingestonken bent.
ja jaaa kutverhaalquote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les die jij geeft in modden aan allen die begrijpen wat er bij komt kijken dus ik let goed op. Heb nog steeds ambitie naar simulaire positie want hou van mannen met macht die hebben kracht te hanteren zoiets . Hoe ben jij troonbezitter met scepter zwaaiend geworden want kan goede tip wel gebruiken voor het aan mij geschonken aangeboren talent voor leiderschap te laten bloeien en groeien en verbreden powerband benutten voor kutten en trutten ongesteld kunnen worden elk moment genietend greinzend gelukkig als klein kind alles laten waaien dat verfraaid alfanurieke horizont verbreden leden establishment leaving my dust only thronepretendendent.Taking a bow for now, wat bent U een fijn publiek, dank u voor aandacht geschonken tot gauw als je er weer ingestonken bent.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
Nee, heb gisteren na 8 dagen het kopje 4 u. laten hange. Ben nu weer helemaal bij de les
Ik kan het niet eens lezenquote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
quote:
GESMOLTENquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n benen voelen als Jelly als ik jou zie :$
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doetquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n benen voelen als Jelly als ik jou zie :$
Even gewoon heerlijk slapen heeft een mens nodig hoor. Niet een paar uurtjes tussendoor, maar gewoon alles laten uitwerken en gaan liggen. Nuchter slapen tot je wakker wordt.quote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En lekker tongen als de klok middernacht slaatquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het enige goede aan oud en nieuw zijn de oliebollen.
vies manquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het enige goede aan oud en nieuw zijn de oliebollen.
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stomquote:
Nieuwe mods moet je natuurlijk vierenquote:
familiefeest?quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En lekker tongen als de klok middernacht slaat
Dan lag het niet aan mij.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stom
Is het nog van belang wat ik wil of watquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doet
negatiefquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het nog van belang wat ik wil of wat
Supergirl heb ik al. Geef je zusje en we hebben een dealquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doet
Als je moest kiezen zou je toch wel voor Eend gaan toch?quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kan me vinden in de maccie of de wolvenschuurquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stom
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met stieffamilie mag het gewoon
Solliciterenquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Weet iemand hoe je spellingchecker wordt op FOK!?
Oké maar dan wil ik wel Vera erbijquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Supergirl heb ik al. Geef je zusje en we hebben een deal
heb net een mondje vol kots gehadquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kwam nog een toepasselijk gifje tegen m.b.t. de downtime:
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Ik deed heel vrolijk vanmiddag, maar daar werd jij ook niet blij van...quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.
Als er een wordt gezocht staat dat in MEDquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Weet iemand hoe je spellingchecker wordt op FOK!?
Pik minder diep stoppen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb net een mondje vol kots gehad
quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je moest kiezen zou je toch wel voor Eend gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |