Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stomquote:
Nieuwe mods moet je natuurlijk vierenquote:
familiefeest?quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En lekker tongen als de klok middernacht slaat
Dan lag het niet aan mij.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stom
Is het nog van belang wat ik wil of watquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doet
negatiefquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het nog van belang wat ik wil of wat
Supergirl heb ik al. Geef je zusje en we hebben een dealquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zou supergirl krijgen en ik houses beetje jammer wat je nu weer doet
Als je moest kiezen zou je toch wel voor Eend gaan toch?quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kan me vinden in de maccie of de wolvenschuurquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh niks. Moet gewoon altijd lachen als iemand Maccie zegt. Klinkt zo stom
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met stieffamilie mag het gewoon
Solliciterenquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Weet iemand hoe je spellingchecker wordt op FOK!?
Oké maar dan wil ik wel Vera erbijquote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Supergirl heb ik al. Geef je zusje en we hebben een deal
heb net een mondje vol kots gehadquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kwam nog een toepasselijk gifje tegen m.b.t. de downtime:
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Ik deed heel vrolijk vanmiddag, maar daar werd jij ook niet blij van...quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.
Als er een wordt gezocht staat dat in MEDquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Weet iemand hoe je spellingchecker wordt op FOK!?
Pik minder diep stoppen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb net een mondje vol kots gehad
quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je moest kiezen zou je toch wel voor Eend gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |