Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.quote:
lel fagetquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan niks meer verzinnen.
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.
Verdriet aan het wegdrinken, had je toch gelezenquote:
Alleen als het ook een grapje is natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebben
Dat kan ook gewoon met FOK! aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging z'n verdriet verdrinken.
Het raakte me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebben
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdriet aan het wegdrinken, had je toch gelezen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met FOK! aan.
Jij fokt in de kroeg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
woensdag 27 juni 2012 @ 20:23quote:
Terwijl Hugecool slotjes uitdeelt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Down the road, not across the street.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.
wat is dat uberhauptquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom ondersteunt FOK! eigenlijk geen webm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |