813 keer op 'Invoeren' duwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat die het voor elkaar krijgt
Is dit een gimmick?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Ik had ook een frustratie . Wou snel posten maar kon niet. Tekst geplakt in txt document en toen geherstart want dacht ook dat het aan mij lag want FOK! is onfeilbaar.. Toevallig kwam ik daarna gelijk weer online zodat ik dacht dat het geholpen had. Totdat ik las dat jullie dat probleem ook hadden. Hoe vaak komt dat voor? Heb het onder alle 3 accounts (6jr) nooit meegemaakt. Had FOMO maar is nu gerustgesteld. Laten we bidden broeders. En God smeken om connectiebehoud. Halleluja! Geprezen zij Hem.
Ja alle amerikaanse films hebben een happy ending toch.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
813 keer op 'Invoeren' duwen.
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Ik had ook een frustratie . Wou snel posten maar kon niet. Tekst geplakt in txt document en toen geherstart want dacht ook dat het aan mij lag want FOK! is onfeilbaar.. Toevallig kwam ik daarna gelijk weer online zodat ik dacht dat het geholpen had. Totdat ik las dat jullie dat probleem ook hadden. Hoe vaak komt dat voor? Heb het onder alle 3 accounts (6jr) nooit meegemaakt. Had FOMO maar is nu gerustgesteld. Laten we bidden broeders. En God smeken om connectiebehoud. Halleluja! Geprezen zij Hem.
Volgens mij is ie al meer dan een week wakkerquote:
Vanmorgen en nu. In de tussentijd neem ik aan dat er weinig veranderd is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zit jij hier al de hele dag?!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wou dat dit in het echt ook bestond.
Ik snap niet zo goed waarom iemand dat zou willen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al meer dan een week wakker
Slaapt hij ooit dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker non-stop FOK!ken, ja toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand dat zou willen.
Nee, alleen als het uit Thailand komt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alle amerikaanse films hebben een happy ending toch.
Nog even en hij is doodquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ik vond mezelf met nachtbagger al rebels.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je bepaalde drugs inneemt gaat dat vanzelf, maar zo ver ik weet is dat bijzonder slecht voor je. Na een dag niet slapen draai je al half door.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je bepaalde drugs inneemt gaat dat vanzelf, maar zo ver ik weet is dat bijzonder slecht voor je. Na een dag niet slapen draai je al half door.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je bepaalde drugs inneemt gaat dat vanzelf, maar zo ver ik weet is dat bijzonder slecht voor je. Na een dag niet slapen draai je al half door.
I'm for real to be had.quote:
Doen japanners dat ook niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee, alleen als het uit Thailand komt.
nooit geen drugs gebruikt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
neem gewoon wat crackquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..kan niet meer dronken worden
ik herken het verband niet meerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter te laat dan te vroeg in dit verband.
Psychedelische drugs heb ik wel gedaan. Maar niet de zooi waar je drie dagen van wakker bleef.quote:
Lees het morgen nog maar eens terug.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik herken het verband niet meer
Amen, broquote:
je kijkt teveel drugs inc.quote:
quote:
Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?quote:
>normaalquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je kijkt teveel drugs inc.
crack is veroudert..
normale mensen zijn 4 dagen wakker van de meth
ja..quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Psychedelische drugs heb ik wel gedaan. Maar niet de zooi waar je drie dagen van wakker bleef.
u avin a giggle m8quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?
Dit.quote:
moet ik teveel lezen zoveel boeit t me niet echtquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lees het morgen nog maar eens terug.
rechtsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een rechtse user met als afkorting SP, daar gaat het al mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadp.. is datquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een rechtse user met als afkorting SP, daar gaat het al mis.
Hoezo?quote:
Ik kan niks meer verzinnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
instructions unclear, penis stuck
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.quote:
lel fagetquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan niks meer verzinnen.
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.
Verdriet aan het wegdrinken, had je toch gelezenquote:
Alleen als het ook een grapje is natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebben
Dat kan ook gewoon met FOK! aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging z'n verdriet verdrinken.
Het raakte me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een grapje kon hebben
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdriet aan het wegdrinken, had je toch gelezen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met FOK! aan.
Jij fokt in de kroeg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
woensdag 27 juni 2012 @ 20:23quote:
Terwijl Hugecool slotjes uitdeelt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Down the road, not across the street.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas terug, maar ik vind het niet vriendelijk van je dat je me een bejaarde noemt. Gewoon even tussendoor.
wat is dat uberhauptquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom ondersteunt FOK! eigenlijk geen webm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |