813 keer op 'Invoeren' duwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat die het voor elkaar krijgt
Is dit een gimmick?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Ik had ook een frustratie . Wou snel posten maar kon niet. Tekst geplakt in txt document en toen geherstart want dacht ook dat het aan mij lag want FOK! is onfeilbaar.. Toevallig kwam ik daarna gelijk weer online zodat ik dacht dat het geholpen had. Totdat ik las dat jullie dat probleem ook hadden. Hoe vaak komt dat voor? Heb het onder alle 3 accounts (6jr) nooit meegemaakt. Had FOMO maar is nu gerustgesteld. Laten we bidden broeders. En God smeken om connectiebehoud. Halleluja! Geprezen zij Hem.
Ja alle amerikaanse films hebben een happy ending toch.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
813 keer op 'Invoeren' duwen.
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Ik had ook een frustratie . Wou snel posten maar kon niet. Tekst geplakt in txt document en toen geherstart want dacht ook dat het aan mij lag want FOK! is onfeilbaar.. Toevallig kwam ik daarna gelijk weer online zodat ik dacht dat het geholpen had. Totdat ik las dat jullie dat probleem ook hadden. Hoe vaak komt dat voor? Heb het onder alle 3 accounts (6jr) nooit meegemaakt. Had FOMO maar is nu gerustgesteld. Laten we bidden broeders. En God smeken om connectiebehoud. Halleluja! Geprezen zij Hem.
Volgens mij is ie al meer dan een week wakkerquote:
Vanmorgen en nu. In de tussentijd neem ik aan dat er weinig veranderd is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zit jij hier al de hele dag?!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wou dat dit in het echt ook bestond.
Ik snap niet zo goed waarom iemand dat zou willen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al meer dan een week wakker
Slaapt hij ooit dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker non-stop FOK!ken, ja toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand dat zou willen.
Nee, alleen als het uit Thailand komt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alle amerikaanse films hebben een happy ending toch.
Nog even en hij is doodquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ik vond mezelf met nachtbagger al rebels.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |