nu doet mijn quoteknop het wel weerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! op het moment bijzonder traag?
Hier doet ie het ook weer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nu doet mijn quoteknop het wel weer
Ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alles werkt weer zo te zien.
Maar dalijk valt het wss weer uit
Hahaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn internet lag![]()
Had al de stekker van het kastje (om het te resetten) eruit getrokken
Alsof andere sites er toe doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha
Daarom altijd eerst andere sites checken en als die het ook hebben pas de stekker eruit trekken.
Niet op voetbalzone.nl willen lezen dat El Deportivo Mundo heeft geschreven dat de overstap van Xabi Alonso niet louter sportief was omdat hij vreemd zou gaan met een Spaanse zangeres en daarom van zijn vrouw moest stoppen met vreemdgaan of samen met haar ergens ver weg gaan liggen ballenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof andere sites er toe doen.
Ik lees liever R&P.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet op voetbalzone.nl willen lezen dat El Deportivo Mundo heeft geschreven dat de overstap van Xabi Alonso niet louter sportief was omdat hij vreemd zou gaan met een Spaanse zangeres en daarom van zijn vrouw moest stoppen met vreemdgaan of samen met haar ergens ver weg gaan liggen ballen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doet je beseffen hoe normaal je bent.
FOK! is de enige site die ertoe doet, ja?!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
/r/relationships is ook wel sappig
Ik zat net nog /b te kijken en kwam uit op een thread waarin een duidelijk gehandicapt meisje met een schoen op d'r hoofd voor de webcam zat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
/r/relationships is ook wel sappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |