4chan en twee sigaretten gerookt. Jij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Wat hebben jullie ondertussen gedaan>?
Op voetbalzone gelezen dat El Deportivo Mundo heeft geschreven dat de overstap van Xabi Alonso van Real naar Bayern niet louter sportief was omdat hij vreemd zou gaan met een Spaanse zangeres en daarom van zijn vrouw moest stoppen met vreemdgaan of samen met haar ergens ver weg gaan liggen ballen met die zangeres, hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Afgetrokken op ijsmeis.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
United 93 aan het kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
/b/ zeker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
4chan en twee sigaretten gerookt. Jij?
Ik kreeg anders wel een keer een emogif van jou toen ik klaagde over kaaspizza in /b/quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zat net nog /b te kijken en kwam uit op een thread waarin een duidelijk gehandicapt meisje met een schoen op d'r hoofd voor de webcam zat.
Ik heb m'n portie 4chan wel weer even gehad.
Veel f5'enquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
4chan en twee sigaretten gerookt. Jij?
Ik deed toen een beetje stoer denk ik. Dat doe ik meestal namelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kreeg anders wel een keer een emogif van jou toen ik klaagde over kaaspizza in /b/
Sprak zij nonchalant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O, is dat nog steeds een ding?
Jullie zitten samen op 4chan als FOK! down is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kreeg anders wel een keer een emogif van jou toen ik klaagde over kaaspizza in /b/
/b/ is voor tieners, snap echt niet wat je daar als 34-jarige te zoeken hebt. Ga dan tenminste nog naar /pol/ ofzoquote:
Heb je al een date geregeld? Of is het meer dames keuren/swipen en doorquote:
Nee, ik kick daar wel op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat ik te cool doe
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op de boerderij is men zulke hardheid niet gewend natuurlijk.
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat ik te cool doe
Nee, voederbietel brengt daar zijn tijd eenzaam en alleen doorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jullie zitten samen op 4chan als FOK! down is?
Niet van anderen, van voederbietel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |