Misschien bedoel ik iemand anders.quote:
zo breed ben je idd nie5yquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Anabool genoemd worden als je natural ben.
Met iedere keer dat je jezelf verdedigd neemt de geloofwaardigheid af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Anabool genoemd worden als je natural ben.
ruiken ook echt ranzigquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Varkens zijn toch maar smerige dieren
Tuurlijk ben ik niet extreem breed. Ik ben aestheticquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zo breed ben je idd nie5y
wel duckfaced
Ik heb zelfs nog nooit geblowdquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik iemand anders... maar ik weet het bijna 100% zeker. Want zeg eens eerlijk, je bent best bekend met drugs enzo toch?
hhuh huhhhquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet extreem breed. Ik ben aesthetic
Hmm.. dan ben jij het nietquote:
Beter dan fantaseren in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
wel leuk, praten over het lichaam van BT
Ben je al nat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
No worriesquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. dan ben jij het nietAls diegene mij te binnen schiet zal ik het melden.
excuus.
natje ervan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Kopje thee drinken dan maar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik begin shitfaced te worden trouwens
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter dan fantaseren in ieder geval.
quote:
quote:
ja...ik hou echt van vlees hoor..maar meer kalf , lam , rund..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen vlees meer. Af en toe een visje.
Ik eet enkel kibbeling en lekkerbek. Geen haute cuisine plox.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja...ik hou echt van vlees hoor..maar meer kalf , lam , rund..
maar schwein..nee..
is garnaal vis dan?
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij is de enige die nu nat is BT
Premature ejaculatie is een bitch.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij is de enige die nu nat is BT
vingervingervis ken je diequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet enkel kibbeling en lekkerbek. Geen haute cuisine plox.
ligt eraan in welke situatiequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Premature ejaculatie is een bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ligt eraan in welke situatieWe hebben het over ongecontroleerd vroegtijdig klaarkomen en jij komt met naakte mannen op de proppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Het had mij sterk verbaasd eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gecondoleerd trouwens. Ik dacht echt dat jij mod ging worden.
zeker varkensvleesje gegetenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.
Klik er nou maar op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We hebben het over ongecontroleerd vroegtijdig klaarkomen en jij komt met naakte mannen op de proppen?
Wat.
Echt classyquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.
Marathon Mixquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeker varkensvleesje gegeten
geeft pukkels..
trouwens anabolen ook
neequote:
Hij komt al behoorlijk kapot overquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee
ik ga ff drankje pakken
moet mijn geest voor vanavond kapot maken
[..]
ligt eraan in welke situatieDYEL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Nee toen ik er op klikte dacht ik dat je foto van mij zag. Want we hadden het over mijn lichaam. Maar je zag een blote reet van iemand anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat wou je nou precies duidelijk maken?
jawelquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hou je niet van grieks hi ha ho
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik klikte dit aan omdat ik signalen kreeg over het blote lichaam van blauw tijgertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
[..]
ligt eraan in welke situatieIk keek in dat topic en damn wat voelde ik me gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek in dat topic en damn wat voelde ik me gay.
...watquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een anus als een rotonde of niet?
Kk dat was Idd gayquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek in dat topic en damn wat voelde ik me gay.
ook zo teleurgesteld dat dp het niet is gewordenquote:
Heeft hij je ook gepijpt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik dan wel weer van.
Neequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ook zo teleurgesteld dat dp het niet is geworden
je hebt de ontgroening gemist manquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee![]()
Als hij het echt graag had gewild vind ik het wel sneu voor hem..
leuk zoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij komt al behoorlijk kapot over
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar ben je al langer dan vanavond alleen mee bezig dacht ik zo.
Oh shit, vertel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je hebt de ontgroening gemist man
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik pas er altijd mee op want als mijn vrouw ze ziet... Dan is het idee dat Frank toch wel onder de zwaartekracht te lijden heeft gehad niet ver weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dirty toch :squote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik vind je een beetje vies sry
Maar waarom zou ik foto's van jouw lichaam willen zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee toen ik er op klikte dacht ik dat je foto van mij zag. Want we hadden het over mijn lichaam. Maar je zag een blote reet van iemand anders.nvm
was echt niet normaalquote:
hahaha..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was echt niet normaaleen uur nonstop bagger en op het laatst moest opa ingrijpen.
HC was aan het "andere dingen aan het doen'' (gamen) dus hij was fokking sloom met het sluiten van topics
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was echt niet normaaleen uur nonstop bagger en op het laatst moest opa ingrijpen.
HC was aan het "andere dingen aan het doen'' (gamen) dus hij was fokking sloom met het sluiten van topics
Ze kan toch wel koken mag ik hopen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.
Niet geweldig maar beter dan ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze kan toch wel koken mag ik hopen?
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geweldig maar beter dan ik.
kut is dit...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geweldig maar beter dan ik.
je had trouwens wel gelijk dat het iemand zou worden waarvan niemand het verwachttequote:
Nou nee, niet echt. Beide niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.
Ik stap nooit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?
gaat het?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kut is dit...
je kan dus alleen fatsoenlijk eten in een restauti
Intellectuelen verzamelen zich in KLB dezer dagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?
Dan resteert nog maar één doorslaggevend aspect en mag je jezelf als gezegend beschouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Beide niet.
Ander gespuis ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Intellectuelen verzamelen zich in KLB dezer dagen.
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik pas er altijd mee op want als mijn vrouw ze ziet... Dan is het idee dat Frank toch wel onder de zwaartekracht te lijden heeft gehad niet ver weg.
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |