Ik eet enkel kibbeling en lekkerbek. Geen haute cuisine plox.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja...ik hou echt van vlees hoor..maar meer kalf , lam , rund..
maar schwein..nee..
is garnaal vis dan?
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij is de enige die nu nat is BT
Premature ejaculatie is een bitch.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij is de enige die nu nat is BT
vingervingervis ken je diequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet enkel kibbeling en lekkerbek. Geen haute cuisine plox.
ligt eraan in welke situatiequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Premature ejaculatie is een bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ligt eraan in welke situatieWe hebben het over ongecontroleerd vroegtijdig klaarkomen en jij komt met naakte mannen op de proppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Het had mij sterk verbaasd eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gecondoleerd trouwens. Ik dacht echt dat jij mod ging worden.
zeker varkensvleesje gegetenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.
Klik er nou maar op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We hebben het over ongecontroleerd vroegtijdig klaarkomen en jij komt met naakte mannen op de proppen?
Wat.
Echt classyquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.
Marathon Mixquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeker varkensvleesje gegeten
geeft pukkels..
trouwens anabolen ook
neequote:
Hij komt al behoorlijk kapot overquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee
ik ga ff drankje pakken
moet mijn geest voor vanavond kapot maken
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ligt eraan in welke situatieDYEL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Nee toen ik er op klikte dacht ik dat je foto van mij zag. Want we hadden het over mijn lichaam. Maar je zag een blote reet van iemand anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat wou je nou precies duidelijk maken?
jawelquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hou je niet van grieks hi ha ho
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik klikte dit aan omdat ik signalen kreeg over het blote lichaam van blauw tijgertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |