Misschien bedoel ik iemand anders.quote:
zo breed ben je idd nie5yquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Anabool genoemd worden als je natural ben.
Met iedere keer dat je jezelf verdedigd neemt de geloofwaardigheid af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Anabool genoemd worden als je natural ben.
ruiken ook echt ranzigquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Varkens zijn toch maar smerige dieren
Tuurlijk ben ik niet extreem breed. Ik ben aestheticquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zo breed ben je idd nie5y
wel duckfaced
Ik heb zelfs nog nooit geblowdquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik iemand anders... maar ik weet het bijna 100% zeker. Want zeg eens eerlijk, je bent best bekend met drugs enzo toch?
hhuh huhhhquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet extreem breed. Ik ben aesthetic
Hmm.. dan ben jij het nietquote:
Beter dan fantaseren in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
wel leuk, praten over het lichaam van BT
Ben je al nat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
No worriesquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. dan ben jij het nietAls diegene mij te binnen schiet zal ik het melden.
excuus.
natje ervan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Kopje thee drinken dan maar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik begin shitfaced te worden trouwens
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter dan fantaseren in ieder geval.
quote:
quote:
ja...ik hou echt van vlees hoor..maar meer kalf , lam , rund..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen vlees meer. Af en toe een visje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |