Ik krijg er tegenwoordig ook nooit meer bij, behalve die van vandaag dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
kusje op je boos jatoch aahhah ;$quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja sorry was beetje boos spijt me zal niet meer doen oke?
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :squote:Op zaterdag 6 september 2014 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kusje op je boos jatoch aahhah ;$
Not even jokin'quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Nou, ik ga de pijn van niet verkozen worden tot mod maar wegzuipen.
nee is illegaal sorry ;squote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :s
Ben je in de pubertijd aangekomen Guus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :s
viel spassquote:
Met je nieuwe klasgenoten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee is illegaal sorry ;s
Jaar of 3 geleden, ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je in de pubertijd aangekomen Guus?
lekker in de soosquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Met je nieuwe klasgenoten?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Mooie grijze rook heeft mijn voorkeur, beetje blauwe schijn is ook goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt er al witte rook uit de pijp?
Mooi grijs is niet lelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooie grijze rook heeft mijn voorkeur, beetje blauwe schijn is ook goed.
Vette Zware Van Nelle rook, vluchtige Drum rook, bedompte 3/4 rook.quote:
Waar hersenen zitten kan geen haar groeien natuurlijk.quote:
Ik krijg weer trek in een peukquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vette Zware Van Nelle rook, vluchtige Drum rook, bedompte 3/4 rook.
Rook kan best mooi zijn.
Nobele sport, ik ben d'r wel handig mee, eveneens als met zo'n "waterval".quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kringetjes blazen heb ik helaas nooit geleerd
Kan hier niet om lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jee, een online hersenbloeding. Ik bel een ambulance voor je.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jee, een online hersenbloeding. Ik bel een ambulance voor je.
je zei nog dat m'n sollicitatie prima wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt er al witte rook uit de pijp?
Ik was zo'n kettingroker die alleen maar zenuwachtig aan zijn sigaret kon trekken zodat hij weer een nieuw haaltje kon nemen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nobele sport, ik ben d'r wel handig mee, eveneens als met zo'n "waterval".
Ik vond het gewoon een no-brainer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nu vertrouw ik het echt niet meer, weer een symptoom afgestreept.
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zei nog dat m'n sollicitatie prima was![]()
Kijk nu spreken we weer met duidelijke taal tegen elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een no-brainer.
oh maar je hebt wel enige vorm van invloed neem ik aan? of helemaal nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me nergens mee bemoei. Ik vind het leuk om te lezen en wat mij betreft kunnen er wel 10 mensen mod worden, maar verder. Ik vind het allemaal prima.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh maar je hebt wel enige vorm van invloed neem ik aan? of helemaal niet
Die van mij was gewoon pure bagger joh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
dat zeg je gewoon omdat je niet gekozen bentquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon pure bagger joh.
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon pure bagger joh.
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.
Nee, maar dat soort dingen moet je me ook helemaal niet toevertrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijk
Altijd al geweten dat je bang was voor een alfamannetje in het modteam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.
Ik heb een fles vlierbessensap van Luna e Terra staan. En aardbeien-sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
onder m'n sollicitatie stond m'n volledige naam, kon je die wel zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar dat soort dingen moet je me ook helemaal niet toevertrouwen natuurlijk.
Dan zou ik even moet kijken, dat weet ik echt niet meer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
onder m'n sollicitatie stond m'n volledige naam, kon je die wel zien?
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat___quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijk
Al zou ik eventuele moeders en of zusjes graag ontmoeten, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mevrouw Drebin ingelicht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zou ik eventuele moeders en of zusjes graag ontmoeten, maar dat terzijde.
Enkel Jezus is alfa maar dat leer je wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je bang was voor een alfamannetje in het modteam.
was alleen voor leeftijd en middelbare schoolniveauquote:
tr gemachtquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zou ik eventuele moeders en of zusjes graag ontmoeten, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Enkel Jezus is alfa maar dat leer je wel.
Een half keertjequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ehm Huge, hoeveel keer heb je onder Yvonnes bureau gezeten voor dit baantje?
Zijn er ook mensen die geen drugs gebruiken hier dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Hugecooll is toch die drugsgebruiker?
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die geen drugs gebruiken hier dan?
Ja, ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hmm okequote:
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm okeNiks mis mee, maar kan me herinneren dat die veel in die drugstopics poste. Zie hem iig niet vaak in KLB of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anabolen werken niet voor je beenspieren toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je voor die ectoarmpjes al anabolen nodig hebt...
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
getraindt niggerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij zo getraind vindt dan
Niet helemaal eerlijk though maar ieder z'n meug.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij zo getraind vindt dan
Weet ik hetquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anabolen werken niet voor je beenspieren toch?
Huh?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk though maar ieder z'n meug.
sorry...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O sorry, wist niet dat je moslim was.
Wat is 4FMP?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HeyJij postte best vaak mee in dat 4FMP topic toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |