quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wijn uit het jaar 2017 is pas lekker.
Ga jij nog eens slapen ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wie goed doet ontmoet bloedmooie niet te vermijden dames in ondergoed gestoken doorschijnen verdwijnen alle remmen gaan losbolbeffende braniebek geef maar adres waar clash of flesh moedwillig express zal moeten gaan plaatsvinden in zinnige toekomende tijd veilig vrijen hebben aan mij besteed is efficiënt moment voor elkaar klaar staan komende tijd van geiligheid niet kan wachten nachten gebruiken krachten charismatisch samenzijn your place is mine so sooner better know where to go plz?
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus je voorkeur voor jong geldt niet enkel voor meisjes.
Dit idd. Tering zeg.quote:
Anno 2014 kan je ook wel verder komen dan Johan Cruijf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.![]()
Filosofen anno 2014: Johan Cruijff
Filosofen anno -400: Socrates
Dan ga ik liever voor Socrates.
Volgens mij ben je niet zo op de hoogte van wat er geschreven en gepubliceerd wordt binnen de academische filosofie tegenwoordig. Of je vond dit een leuk grapje, dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.![]()
Filosofen anno 2014: Johan Cruijff
Filosofen anno -400: Socrates
Dan ga ik liever voor Socrates.
Heb gedaan vanmorgen wakker werd met goede moedwillig saboteren klaas Vaak doe ik niet was 8 dagen wakker wauwelend over wat eigenlijk niet heb weer pep dus maak borst maar nat voor verbale ejaculatie facial verlangde naar repliek waar van gediend is sta je te wachten periodiek herladen niet versmaden hersenspagetti bolonaise mayonaise maak je niet dik tevredenheid kent geen tijd wanneer kan.quote:
Ik ben gequoot voor Deadprez ! Nee, heb genoeg geslapen was 4u of zo en was weer wakker tot wekker niet heb afgaat als vergiet kop is dat niet dus doorgaan met torpederen heren die niet voorziet aan wat dan ook ellendebende ruimende griet niet te missen is raken niet uitgepraat.quote:
Ben ontroostbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deadprez heeft waarschijnelijk een enorme depressie nu. Na 2 weken uitsloven geen resultaat.
Ja jij wel hequote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
De eerste note van de nieuwe mod maakte veel goed tho.
ahaha kkjellyquote:
Ik 113 nu, mooi getal wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb 49 notes, niets erbij volgens mij.
Kutuser zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel notes, wat doe je daarvoor, srs
he wat leuk ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
Haha pussyquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |