quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Namens mijzelf en de gehele fractie van de regeringspartij van de Republyk Fryslan (in wording en in ballingschap)
Ja eh, je moet er wel wat voor doen hequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat tagje![]()
Waarom laten ze 't bij jou wel staan en bij mij niet
Ging meer per ongeluk, was ook m'n DPS rechten en een deel van de crewfora kwijtquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, je moet er wel wat voor doen he
Kop op, meid. Je bent ook niet easely pleased. Wel teased?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat tagje![]()
Waarom laten ze 't bij jou wel staan en bij mij niet
Ik ook 1 of 2quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ging meer per ongeluk, was ook m'n DPS rechten en een deel van de crewfora kwijt
Squeezed, sneezed, allez.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kop op, meid. Je bent ook niet easely pleased. Wel teased?
Ik ben even vergeten waarmee ik je kan chanteren.quote:
Ik denk dat wij dat allebei graag uit de openbaarheid willen houdenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waarmee ik je kan chanteren.
Wat was dat van laatst ook alweer, wat je graag uit de openbaarheid wilt houden?
In dat geval is het maar goed dat ik het vergeten ben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat allebei graag uit de openbaarheid willen houden
Zowaar heb het zwaar te pakken van jou publiekelijke biechtstoelgangetje gaan zo kwiek en adrem als hem dit dit durft te vragende ontkenningsfase voorbij aan reputatie schade verzekerd zelf is risico in schat trend settende bijdehandte tante pollewop wippen of niet?quote:
Ja is goed, bij jou of bij mij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zowaar heb het zwaar te pakken van jou publiekelijke biechtstoelgangetje gaan zo kwiek en adrem als hem dit dit durft te vragende ontkenningsfase voorbij aan reputatie schade verzekerd zelf is risico in schat tend bijdehandte tante pollewop wippen of niet?
Dat tagje heb ik net gemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Good thangWas bij mij ook, behalve dat tagje
Ik DM Yv wel ff
ik eet eerst ffquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor huge zeker? Maar toen ik mod werd verdween mijn spellchecker tagje
Ik weet nu in ieder geval hoe ik topics sluitquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Feli man.
Meteen de mod met de beste ontgroening dit jaar wss.
Ik had gewoon uitgelogd, wat een ongein.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval hoe ik topics sluit
Welk jaar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles wijn staan
Ik moest wel mijn gamesessie 'voor een kwartiertje' onderbrekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gewoon uitgelogd, wat een ongein.
quote:
Wen er maar aan, het verschilt zich op het zicht niet heel erg veel van de normale gang van zaken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik moest wel mijn gamesessie 'voor een kwartiertje' onderbreken
Ok had gedacht jij al voorzien van fuckingmachine die permanente behoefte aan meer kan voorzien maar mazzel niet denk ik bezoek kom doen maar niet ver gaande 1e keer beetje kennen verkenende communicatie is fundatie die veelbelovend zal moeten begin wil afmaken taak die mij wachtnachtploeg vent ik gewend te blijven gaan tot niet meer kan staan hopelijk genoeg tot gauw vrijvrouw willigheid kent geen tijd van je leven beloofd etc etc.quote:
Gratis muisarmpje erbijquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval hoe ik topics sluit
Ja precies, helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ok had gedacht jij al voorzien van fuckingmachine die permanente behoefte aan meer kan voorzien maar mazzel niet denk ik bezoek kom doen maar niet ver gaande 1e keer beetje kennen verkenende communicatie is fundatie die veelbelovend zal moeten begin wil afmaken taak die mij wachtnachtploeg vent ik gewend te blijven gaan tot niet meer kan staan hopelijk genoeg tot gauw vrijvrouw willigheid kent geen tijd van je leven beloofd etc etc.
Ik zag je editquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had iets prestigieuzers verwacht.
Nu snap ik wel waarom Deadprez is afgewezen, die zit er na 3 muisklikken extra al door.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik speel Diablo, dit is een eitje
Bij zowel de s als z kwam er een kriebeltje onder dus dan weet ik het ook niet meer hoewel ik doorgaans erg m'n best doe redelijk begrijpbaar en correct Nederlands te schrijven dat is oud zeer van me omdat ik altijd veel problemen had met correcte spelling en daarvoor erg veel remedial teaching heb gevolgd en volgens mij is het nu allemaal wel redelijk volgbaar en als dat niet zo is hoor ik dat vaak van deadprez of andere users die me dat vertellen en vaak voel ik me dan een beetje naar.quote:
Je bent zelf een periode.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
GEFELICITEERD HUGE! ZEER TROTS OP JE!
EN NIET ALLEEN OMDAT DAARDOOR DE LINKSE OVERNAME VAN DEADPREZ AFGEWEND IS
MAAK ER EEN MOOIE PERIODE VAN
Geeft niet, is normaal bij allochtonenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij zowel de s als z kwam er een kriebeltje onder dus dan weet ik het ook niet meer hoewel ik doorgaans erg m'n best doe redelijk begrijpbaar en correct Nederlands te schrijven dat is oud zeer van me omdat ik altijd veel problemen had met correcte spelling en daarvoor erg veel remedial teaching heb gevolgd en volgens mij is het nu allemaal wel redelijk volgbaar en als dat niet zo is hoor ik dat vaak van deadprez of andere users die me dat vertellen en vaak voel ik me dan een beetje naar.
Waarom moet ik nu aan die ene Sinterklaasaflevering bij Debiteuren Crediteuren van Jiskefet denken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, je moet er wel wat voor doen he
Ook onder het randje Josquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan die ene Sinterklaasaflevering bij Debiteuren Crediteuren van Jiskefet denken?
Geen weerwoord, sorry.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, is normaal bij allochtonen
Gewoon leven op prana, doet Jasmuheen ook. Je hebt alleen wat water nodig eigenlijk.quote:
Ik heb gehoord dat de voorraad slotjes sinds vanmiddag op is en de nieuwe zending pas over drie en een halve week te verwachten is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
Blijft deze SC nu gewoon voor altijd trouwens?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de voorraad slotjes sinds vanmiddag op is en de nieuwe zending pas over drie en een halve week te verwachten is.
Wie goed doet ontmoet bloedmooie niet te vermijden dames in ondergoed gestoken doorschijnen verdwijnen alle remmen gaan losbolbeffende braniebek geef maar adres waar clash of flesh moedwillig express zal moeten gaan plaatsvinden in zinnige toekomende tijd veilig vrijen hebben aan mij besteed is efficiënt moment voor elkaar klaar staan komende tijd van geiligheid niet kan wachten nachten gebruiken krachten charismatisch samenzijn your place is mine so sooner better know where to go plz?quote:
Mooi dat soort mensen met dat soort waanbeelden terwijl er dagelijks honderdduizenden mensen in Afrika het tegendeel bewijzen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gewoon leven op prana, doet Jasmuheen ook. Je hebt alleen wat water nodig eigenlijk.![]()
Ik heb het ooit geprobeerd, hield het vijf weken vol zonder eten. Tsja, het vlees is zwak.![]()
Wellicht kan ik het in de nabije toekomst langer volhouden, een jaar of zo.
Dus je voorkeur voor jong geldt niet enkel voor meisjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wijn uit het jaar 2017 is pas lekker.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wijn uit het jaar 2017 is pas lekker.
Ga jij nog eens slapen ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wie goed doet ontmoet bloedmooie niet te vermijden dames in ondergoed gestoken doorschijnen verdwijnen alle remmen gaan losbolbeffende braniebek geef maar adres waar clash of flesh moedwillig express zal moeten gaan plaatsvinden in zinnige toekomende tijd veilig vrijen hebben aan mij besteed is efficiënt moment voor elkaar klaar staan komende tijd van geiligheid niet kan wachten nachten gebruiken krachten charismatisch samenzijn your place is mine so sooner better know where to go plz?
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus je voorkeur voor jong geldt niet enkel voor meisjes.
Dit idd. Tering zeg.quote:
Anno 2014 kan je ook wel verder komen dan Johan Cruijf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.![]()
Filosofen anno 2014: Johan Cruijff
Filosofen anno -400: Socrates
Dan ga ik liever voor Socrates.
Volgens mij ben je niet zo op de hoogte van wat er geschreven en gepubliceerd wordt binnen de academische filosofie tegenwoordig. Of je vond dit een leuk grapje, dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.![]()
Filosofen anno 2014: Johan Cruijff
Filosofen anno -400: Socrates
Dan ga ik liever voor Socrates.
Heb gedaan vanmorgen wakker werd met goede moedwillig saboteren klaas Vaak doe ik niet was 8 dagen wakker wauwelend over wat eigenlijk niet heb weer pep dus maak borst maar nat voor verbale ejaculatie facial verlangde naar repliek waar van gediend is sta je te wachten periodiek herladen niet versmaden hersenspagetti bolonaise mayonaise maak je niet dik tevredenheid kent geen tijd wanneer kan.quote:
Ik ben gequoot voor Deadprez ! Nee, heb genoeg geslapen was 4u of zo en was weer wakker tot wekker niet heb afgaat als vergiet kop is dat niet dus doorgaan met torpederen heren die niet voorziet aan wat dan ook ellendebende ruimende griet niet te missen is raken niet uitgepraat.quote:
Ben ontroostbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deadprez heeft waarschijnelijk een enorme depressie nu. Na 2 weken uitsloven geen resultaat.
Ja jij wel hequote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
De eerste note van de nieuwe mod maakte veel goed tho.
ahaha kkjellyquote:
Ik 113 nu, mooi getal wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb 49 notes, niets erbij volgens mij.
Kutuser zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel notes, wat doe je daarvoor, srs
he wat leuk ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
Haha pussyquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |