quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Namens mijzelf en de gehele fractie van de regeringspartij van de Republyk Fryslan (in wording en in ballingschap)
Ja eh, je moet er wel wat voor doen hequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat tagje![]()
Waarom laten ze 't bij jou wel staan en bij mij niet
Ging meer per ongeluk, was ook m'n DPS rechten en een deel van de crewfora kwijtquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, je moet er wel wat voor doen he
Kop op, meid. Je bent ook niet easely pleased. Wel teased?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat tagje![]()
Waarom laten ze 't bij jou wel staan en bij mij niet
Ik ook 1 of 2quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ging meer per ongeluk, was ook m'n DPS rechten en een deel van de crewfora kwijt
Squeezed, sneezed, allez.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kop op, meid. Je bent ook niet easely pleased. Wel teased?
Ik ben even vergeten waarmee ik je kan chanteren.quote:
Ik denk dat wij dat allebei graag uit de openbaarheid willen houdenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waarmee ik je kan chanteren.
Wat was dat van laatst ook alweer, wat je graag uit de openbaarheid wilt houden?
In dat geval is het maar goed dat ik het vergeten ben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat allebei graag uit de openbaarheid willen houden
Zowaar heb het zwaar te pakken van jou publiekelijke biechtstoelgangetje gaan zo kwiek en adrem als hem dit dit durft te vragende ontkenningsfase voorbij aan reputatie schade verzekerd zelf is risico in schat trend settende bijdehandte tante pollewop wippen of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |