Waar hersenen zitten kan geen haar groeien natuurlijk.quote:
Ik krijg weer trek in een peukquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vette Zware Van Nelle rook, vluchtige Drum rook, bedompte 3/4 rook.
Rook kan best mooi zijn.
Nobele sport, ik ben d'r wel handig mee, eveneens als met zo'n "waterval".quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kringetjes blazen heb ik helaas nooit geleerd
Kan hier niet om lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jee, een online hersenbloeding. Ik bel een ambulance voor je.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jee, een online hersenbloeding. Ik bel een ambulance voor je.
je zei nog dat m'n sollicitatie prima wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt er al witte rook uit de pijp?
Ik was zo'n kettingroker die alleen maar zenuwachtig aan zijn sigaret kon trekken zodat hij weer een nieuw haaltje kon nemen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nobele sport, ik ben d'r wel handig mee, eveneens als met zo'n "waterval".
Ik vond het gewoon een no-brainer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nu vertrouw ik het echt niet meer, weer een symptoom afgestreept.
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zei nog dat m'n sollicitatie prima was![]()
Kijk nu spreken we weer met duidelijke taal tegen elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een no-brainer.
oh maar je hebt wel enige vorm van invloed neem ik aan? of helemaal nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me nergens mee bemoei. Ik vind het leuk om te lezen en wat mij betreft kunnen er wel 10 mensen mod worden, maar verder. Ik vind het allemaal prima.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh maar je hebt wel enige vorm van invloed neem ik aan? of helemaal niet
Die van mij was gewoon pure bagger joh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
dat zeg je gewoon omdat je niet gekozen bentquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon pure bagger joh.
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon pure bagger joh.
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.
Nee, maar dat soort dingen moet je me ook helemaal niet toevertrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijk
Altijd al geweten dat je bang was voor een alfamannetje in het modteam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.
Ik heb een fles vlierbessensap van Luna e Terra staan. En aardbeien-sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Nou, ik ga de pijn van niet verkozen worden tot mod maar wegzuipen.
onder m'n sollicitatie stond m'n volledige naam, kon je die wel zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar dat soort dingen moet je me ook helemaal niet toevertrouwen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |