Ik krijg er tegenwoordig ook nooit meer bij, behalve die van vandaag dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
kusje op je boos jatoch aahhah ;$quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja sorry was beetje boos spijt me zal niet meer doen oke?
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :squote:Op zaterdag 6 september 2014 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kusje op je boos jatoch aahhah ;$
Not even jokin'quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Nou, ik ga de pijn van niet verkozen worden tot mod maar wegzuipen.
nee is illegaal sorry ;squote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :s
Ben je in de pubertijd aangekomen Guus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :s
viel spassquote:
Met je nieuwe klasgenoten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee is illegaal sorry ;s
Jaar of 3 geleden, ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je in de pubertijd aangekomen Guus?
lekker in de soosquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Met je nieuwe klasgenoten?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Mooie grijze rook heeft mijn voorkeur, beetje blauwe schijn is ook goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt er al witte rook uit de pijp?
Mooi grijs is niet lelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooie grijze rook heeft mijn voorkeur, beetje blauwe schijn is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |