was echt niet normaalquote:
hahaha..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was echt niet normaaleen uur nonstop bagger en op het laatst moest opa ingrijpen.
HC was aan het "andere dingen aan het doen'' (gamen) dus hij was fokking sloom met het sluiten van topics
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was echt niet normaaleen uur nonstop bagger en op het laatst moest opa ingrijpen.
HC was aan het "andere dingen aan het doen'' (gamen) dus hij was fokking sloom met het sluiten van topics
Ze kan toch wel koken mag ik hopen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.
Niet geweldig maar beter dan ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze kan toch wel koken mag ik hopen?
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geweldig maar beter dan ik.
kut is dit...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geweldig maar beter dan ik.
je had trouwens wel gelijk dat het iemand zou worden waarvan niemand het verwachttequote:
Nou nee, niet echt. Beide niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.
Ik stap nooit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?
gaat het?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kut is dit...
je kan dus alleen fatsoenlijk eten in een restauti
Intellectuelen verzamelen zich in KLB dezer dagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?
Dan resteert nog maar één doorslaggevend aspect en mag je jezelf als gezegend beschouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Beide niet.
Ander gespuis ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Intellectuelen verzamelen zich in KLB dezer dagen.
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik pas er altijd mee op want als mijn vrouw ze ziet... Dan is het idee dat Frank toch wel onder de zwaartekracht te lijden heeft gehad niet ver weg.
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |