SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door G.R.S. op 05-09-2014 18:08:23 ]
blufquote:
wtf is dit ahhaahaah,,,GAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Hier footage van woensdagavond.
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90 voor zich heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
dont hold me back brehquote:
Ja precies :-Dquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
Drinky man je lijkt op Sergi Constance![]()
die blokjes...nergens voor nodig
AIVD?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja precies :-D
Maar hij had wel een legite reden
Hij mag als moslim niet herkenbaar in beeld?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja precies :-D
Maar hij had wel een legite reden
vind mezelf meer een Joe Jonas (nohomo). blokjes liever wel, teveel wazige mensen op fokquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
Drinky man je lijkt op Sergi Constance![]()
die blokjes...nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90's voor zich heeft![]()
Hey Drinky ben je crimineel ofzo dat je niet herkenbaar mag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90's voor zich heeft![]()
Heb nu ander kapsel alweerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
We hebben dezelfde kapsel en baard Drinky.
Volgende keer misschien dit meenemen voor Drinky?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Lolquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kaolo ranzige eten..
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan El Aviva
1x [Kapsalon] Kapsalon groot extra vlees, Knoflook ¤ 7,00
1x [Drankjes] Cola ¤ 1,50
1x [Turkse pizza's] Turkse pizza met döner, Knoflook ¤ 4,50
so sophisticated, much hipquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn single woman's vrijdagavondmaal bestond altijd uit crackers met duo penotti of nutella en een glas wijn
das toch ook een glas?quote:
Wat drink je zoal, pinot, malbec, presecco, cava?quote:
stel de vraag iets eenvoudiger.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat drink je zoal, pinot, malbec, presecco, cava?
Mwehehe.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
Turkse pizza doner en kapsalon. Godver.
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn single woman's vrijdagavondmaal bestond altijd uit crackers met duo penotti of nutella en een glas wijn
dat is hip en vrouwelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijn. Vriendin van me ook altijd avondeten kop bouillon met stokbrood lol. Roemeense weeskinderen krijgen nog beter te eten.
Tja vrouwen mogen iets minder calorietjes. Dus ben je al een beetje te uitgebreid gaan lunchen met de meiden of was het ontbijt iets groter dan dat ene beschuitje met die leuke vent, dan zal je toch even wat ascetischer diner moeten nuttigenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijn. Vriendin van me ook altijd avondeten kop bouillon met stokbrood lol. Roemeense weeskinderen krijgen nog beter te eten.
boek je nog resultaat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dat filmpje heeft me wel echt zieke motivatie gegeven om de gym te slopen. Echt ziekelijk, mijn handen jeuken. Fuck Ronnie Coleman, fuck Zyzz, fuck Jeff. Ray, Drinky en No1 zijn het.
Zijn jullie nog natty?
Goed bezig mannen!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
thx brehquote:
Hoe groot mogen ze zijn? Hi ha ho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allejezus, wat een snelheidquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe groot mogen ze zijn? Hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo roldedebolder ik.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Ripped motherfucker die Drinky, gewoon een en al blokjes.
Etha ik durf te wedden dat jij veel zieker uitziet dan die gasten! Shredded cunt alles..quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik en JB gebruikten het net als voorspel.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik en JB gebruikten het net als voorspel.
Dude ik ben een kaolo endo. Afgelopen voorjaar voor het eerst mijn abs gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha ik durf te wedden dat jij veel zieker uitziet dan die gasten! Shredded cunt alles..
hetzelfde*quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
We hebben dezelfde kapsel en baard Drinky.
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]Drinky lijkt op een knul uit mijn gym
Montelly plsquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
quote:
quote:
HALLO MSMESSY, WAT DOE JE UIT DE HOOGTE DAN!?quote:
Lompehork 4 modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou em echt niet meer omhoog kunnen krijgen dan.
why would you ride the swings if you've already been to Disneyland?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Als je niks wil doen dan zou ik FHF of BNW mod worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Tering die quote
Tevens zou ik niet voor FA-schap gaan, dan moet ook nog echt dingen doen enzo.
Ga niet danquote:
kan niet maken, vrienden allesquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je niks wil doen dan zou ik FHF of BNW mod worden.
[..]
Ga niet dan
CRE of MLN anders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je niks wil doen dan zou ik FHF of BNW mod worden.
jou had ik wel gewifed, maar je wilt nietquote:
U zegt!? Dat jouw woordenboek beperkter is dan de mijne kan ik niet helpen hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
HALLO MSMESSY, WAT DOE JE UIT DE HOOGTE DAN!?
Wie is dat en wie is die gast?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel geld, status alles en dan zon kneus als vriend
kate upton en john doequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is dat en wie is die gast?
Leg even uit dan, verlicht onsquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
U zegt!? Dat jouw woordenboek beperkter is dan de mijne kan ik niet helpen hoor
Als je later nog wat wil maken van je leven is het beter een schone lei te hebben vriend. Welke OCD heb jij het over?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Eerste wat ik zou doen als ik mod was is klokov een (positieve) note geven zodat zn OCD weer opspeelt.
Ben ik asceet omdat ik aesthetic ben of niet? Ik ben een beetje in de war.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, verlicht ons. Ja daar weten asceten alles van
ja bill gates had ook geen notes hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je later nog wat wil maken van je leven is het beter een schone lei te hebben vriend. Welke OCD heb jij het over?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben ik asceet omdat ik aesthetic ben of niet? Ik ben een beetje in de war.
MsMessy is het waar wat ze allemaal zeiden in de andere topic?quote:
Welk topic en wat? Want er word nogal eens wat over me geroepen op Fok!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
MsMessy is het waar was ze allemaal zeiden in de andere topic?
nee kan ik niet makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welk topic en wat? Want er word nogal eens wat over me geroepen op Fok!
Sickening, ik zal hem even een mailtje sturen. Kan je zijn emailadres dmen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja bill gates had ook geen notes hier
Swingers-/cuck(h)old-topic in KPDquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kom maar, give me your best shot boy!
Weet niet, ik durf nooit zo goed in KPD te kijken. Dacht dat jij en Weissman daar wel van waren. Jullie hebben open relatie toch? Mag je ook vrienden van hem daten en hij vriendinnen of alleen onbekenden? Zijn mensen die je op FOK! kent ook onbekenden of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]Is er een verzameling van die beta's?
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat drink je zoal, pinot, malbec, presecco, cava?
Een glas wijn al sophisticated?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt?! Dat ik een open relatie heb, heeft echt niets te maken met al die bullshit als parenclubs, partnerruil, cuckold, swingen en weet ik het wat voor nasty stuff nog meer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet, ik durf nooit zo goed in KPD te kijken. Dacht dat jij en Weissman daar wel van waren. Jullie hebben open relatie toch? Mag je ook vrienden van hem daten en hij vriendinnen of alleen onbekenden? Zijn mensen die je op FOK! kent ook onbekenden of niet?
Nederlands, Engels, Swahili? Genre, fictie, non-fictie enz.?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vrienden, ik ben in een literaire bui laatste weken. Lezen dit dat. Wat zijn must reads voor jullie en bevelen jullie me aan?
Donald Duckquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vrienden, ik ben in een literaire bui laatste weken. Lezen dit dat. Wat zijn must reads voor jullie en bevelen jullie me aan?
Psycho - Robert Bloch, 1000x beter dan film van Hitchcock...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Alcohol kan je lichaam niet omzetten in iets anders dan verbrandingsmateriaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Een glas wijn al sophisticated?
[..]ik heb echt dagen gehad toen
, hele zaterdag leven op een reep milka oid en dan 's avonds drinken. Denk dat ik qua kcal's nog wel normaal rond 1800 uitkwam ook. Gewoon balansen toch, een reep milka = geen avondeten
Welke genres?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Robert Ludlum - Covert One seriesquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Martin Bossenbroek - De Boerenoorlogquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
De Bijbel - weet wat je afwijst en niet aanneemt als jouw enige waarheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
GoT-boeken zijn lastig door te komen, zou afraden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke genres?
Ik zou de boeken van Khaled Hosseini wel aanraden, leek me in eerste instantie totaal niets maar uiteindelijk 100% meegevallen, interessant, goed geschreven en best meeslepend. Wel emotioneel dus weet niet of dat je ding is
Anders de Game of Thrones boeken
Awesome is een slimme jongen, lukt hem welquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
GoT-boeken zijn lastig door te komen, zou afraden.
Misschien te simpel maar Stephen King boeken vind ik lekker weglezen, geen gezeik alleen verhaal.
Fire at the Gatesquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Nederlands of Engels, prefereer eigenlijk Engels. Beetje taalgains maken en zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Swahili? Genre, fictie, non-fictie enz.?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Psycho - Robert Bloch, 1000x beter dan film van Hitchcock...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Robert Ludlum - Covert One series
David Baldacci - John Puller series. In november komt z'n derde boek uit![]()
Woohhhhh!
Nu bezig met Brad Thor - Scot Harvath series
Thanks allen. Noted.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Martin Bossenbroek - De Boerenoorlog
ben daar zelf momenteel in bezig
Oja, genre. Naja, ik ben best veel psychologische, selfhelpshit aan het lezen, alleen daar moet ik 's avonds ook echt mee kappen, want dan ga ik motivated as fuck naar bed. Dus voornamelijk fictie. Mag ook goede geschiedenis zijn, biografieeen etc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke genres?
Ik zou de boeken van Khaled Hosseini wel aanraden, leek me in eerste instantie totaal niets maar uiteindelijk 100% meegevallen, interessant, goed geschreven en best meeslepend. Wel emotioneel dus weet niet of dat je ding is
Anders de Game of Thrones boeken
Daarom.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awesome is een slimme jongen, lukt hem wel
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, dus die van mij is niet noted? Nou, dan zoek je de volgende keer je eigen dope tracks ook maar.
Hey McNulty
Thanks brah. Maak lijstje van jullie shit en dan knal ik het allemaal op mn ereader.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Fire at the Gates
Dracula
Dr.Jeckyll & Mr.Hyde
Mocht je wat zwaarder spul zoeken, zou ik eens gaan kijken naar wat Russische schrijvers.
Fuck jou...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef Klokov het volgende:
Boeken voor de studie is al meer dan genoeg
Tis dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of ik ben te boers, kan natuurlijk ook.
In dat geval: Act like a lady, think like a manquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, genre. Naja, ik ben best veel psychologische, selfhelpshit aan het lezen, alleen daar moet ik 's avonds ook echt mee kappen, want dan ga ik motivated as fuck naar bed. Dus voornamelijk fictie. Mag ook goede geschiedenis zijn, biografieeen etc.
Heb zelf momenteel American Gods van Neil Gaiman op mijn nachtkastje liggen. Lees zelf alleen maar in het engels.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Nederlands of Engels, prefereer eigenlijk Engels. Beetje taalgains maken en zo.
http://www.bol.com/nl/p/h(...)081001004007577654-9quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Zelfde als met Jan Wolkers, om te kijken leuk maar ben wel klaar met zinnen met >8 bijvoeglijke naamwoorden.quote:
Gelezen?quote:
Sowieso iets van nietzsche of freudquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Warm van geworden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, alle drie de boekenWilde weten hoe het zou eindigen met Anastacia en Mr. Grey
Geen Kant? Machiavelli dan misschien? Of Sun Tzu?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sowieso iets van nietzsche of freud
Uhuhquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, alle drie de boekenWilde weten hoe het zou eindigen met Anastacia en Mr. Grey
Ben niet zo van de SM maar ik denk dat elk meisje warm wordt van een type Christian Grey. De manier hoe hij werd beschreven deed je fantasie wel op hol slaan.quote:
De vraag is of Crip kan lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou een moslima a la Crip "Fifty Shades of Grey" mogen lezen?
De vraag is of Crip mag lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is of Crip kan lezen
hnnnnngquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Nieuwe lievelingsauto.
Wat ziet er er geweldig uit en klinkt ó zo lekker.
Goed voedsel brah. Boks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
lolquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Ripped motherfucker die Drinky, gewoon een en al blokjes.
Jij en yuri zijn endolicious.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude ik ben een kaolo endo. Afgelopen voorjaar voor het eerst mijn abs gezien.
Welke picca's had je gedropt dan? Wrom mis ik dit.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe groot mogen ze zijn? Hi ha ho.Trollbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen mod en FA. Snap dat nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Tering die quote
Tevens zou ik niet voor FA-schap gaan, dan moet ook nog echt dingen doen enzo.De banden binnnen zijn stam moeten sterk blijven.quote:Fuck is dit. Alles wat jij vandaag post kan ik niet zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel geld, status alles en dan zon kneus als vriendhaha jy zij wurdenboek haha skktjequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
U zegt!? Dat jouw woordenboek beperkter is dan de mijne kan ik niet helpen hoorDat je het braafste jongetje van fok wil zijn die zowat in tranen uitbarst als hij voor eerst in de hoek moet staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je later nog wat wil maken van je leven is het beter een schone lei te hebben vriend. Welke OCD heb jij het over?Paas link in dm.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
MsMessy is het waar wat ze allemaal zeiden in de andere topic?Komt etha wanneer hij GoT leest wel eens bij je langs om te vragen hoe de moeilijke woordjes uitgesproken moeten worden?quote:Grootste baas uit de bijbel is Samson. Eckte eckte weten waarom.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
De Bijbel - weet wat je afwijst en niet aanneemt als jouw enige waarheid.Watser?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, dus die van mij is niet noted? Nou, dan zoek je de volgende keer je eigen dope tracks ook maar.
Hey McNultyA short history of nearly everthing - Bill Bryson.Dat boek is nog toffer dan een DBZ-fusion tussen Pac en Bigie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, genre. Naja, ik ben best veel psychologische, selfhelpshit aan het lezen, alleen daar moet ik 's avonds ook echt mee kappen, want dan ga ik motivated as fuck naar bed. Dus voornamelijk fictie. Mag ook goede geschiedenis zijn, biografieeen etc.Werd je nat toen je het las?quote:Euj viespeuk!quote:
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Oh Sergei Lukyanenko is ook wel een interessante hedendaagse Russische schrijver.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mocht je wat zwaarder spul zoeken, zou ik eens gaan kijken naar wat Russische schrijvers.
Dat matte heeft wel wat imo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuaaark, is net zo'n hot wheels auto. Alleen jammer van de matte kleur.
Gewoon optiefen met die rotzooi. Gejengel aan de kop 's ochtends.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed verhaal man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon optiefen met die rotzooi. Gejengel aan de kop 's ochtends.
Kerken zijn al erg maar is net alsof zij puur gingen voor wat ergers, kutvolk.
Lekker kort ookquote:
Sinds wanneer mogen moslim vrouwen leren lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
heey ik ook, beetje aan de randquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Ik woon in Laniakea. Wisten jullie niet he? Skklz
het zit diep hequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moslim vrouwen leren lezen en schrijven
reddit zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Kan mijn notificatie niet checkenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Drie woorden satellietschotelquote:
Familie-pakket shoarmaquote:
Voorvocht in de pittigequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klaarkomen in de knoflooksaus.
Nee man, jij als #manslut zijnde wel zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
Yuri heb je wel eens gecamd met een meisje met hoofddoek?
Welk leger is dat?quote:
No mane. Flabber.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
reddit zeker?
http://www.vox.com/2014/9(...)r-laniakea-milky-way
Nee man, gelovige chicks geven alleen maar gezeik. Not even once.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee man, jij als #manslut zijnde wel zeker?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Opzich gevaarlijk spel want Yuri is de enige GYM-er die m'n echte naam weet
duweisstquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee man, gelovige chicks geven alleen maar gezeik. Not even once.
http://www.geenstijl.nl/quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welk leger is dat?
[..]
No mane. Flabber.
Nee, Ray ook, maar die is tofquote:
Vanaf boek 2 wordt het anders. Boek 3 is een compleet ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, over GoT. Heb eerste boek gelezen en vind dat idd heel dope, echter heb ik moeite met shit lezen waar ik de serie al van gezien heb dus kom die shit niet meer door denk ik.
Nice score!quote:
Haha, wat een stomme lul.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef McNulty het volgende:
Damn, en toen was het game-over. SMH.
Ja goos, blijf lekker vinden!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Luister je nog altijd naar The Drop en K&A?
Meestal via internet omdat ik niks meer met die pleuris itunes apple shit te maken wil hebben.quote:
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meestal via internet omdat ik niks meer met die pleuris itunes apple shit te maken wil hebben.
sickquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef McNulty het volgende:
Damn, en toen was het game-over. SMH.
Bewegelijk eten, mwah ik sla even over denk ik. Al zullen de macro's wel fantastisch zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms moet je ook gewoon lekker genieten jongens!
https://www.facebook.com/(...)10811&type=2&theater
Insecten hebben wel een gruwelijke protonhoeveelheid tov bodymass. Ergens rond de 70 a 90% ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms moet je ook gewoon lekker genieten jongens!
https://www.facebook.com/(...)10811&type=2&theater
Dm dit soort poep maar naar Cor. Okeej!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:41 schreef MsMessy het volgende:
http://bodybuilder-sex.tumblr.com/
Ideetje voor een nieuwe gymchick
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we alquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dm dit soort poep maar naar Cor. Okeej!
Yeah mane. Ze zeggen dat wij insecten over een x aantal jaar als vaste maaltijd zullen hebben, puur doordat er een voedsel of vleestekort zal aankomen, en er zijn zo fucking veel insecten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Insecten hebben wel een gruwelijke protonhoeveelheid tov bodymass. Ergens rond de 70 a 90% ofzo.
Misschien vinden ze het gewoon leuk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
Maar vrouwen die geëmancipeerd hetzelfde doen is
Best, moeten ze ook geheel zelf weten, maar ik zal het nooit mooi vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het gewoon leuk?
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Best, moeten ze ook geheel zelf weten, maar ik zal het nooit mooi vinden.
Extreem Bevredigend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goed bezig mannen!
En elke reden is legit als je onherkenbaar wil blijven.
Curlen in het squatrekHoe voelt dat nu?
heyquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:32 schreef no1uknow het volgende:
(Nogmaals) het is echt ziek om die Ray gewoon 210 kg te zien deadliften en dan nog doodleuk een paar shurgs tussendoor te zien doen, hoo kee fok
AAS BB vrouwen zijn focking lelijk, zeker als ze ook nog van die neptieten hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we al![]()
Ik vind het echt gruwelijk lelijk. Gespierde mannen met laag vetpercentage =Maar vrouwen die geëmancipeerd hetzelfde doen is
nee ik lijk er niet eens opquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
hey sander, ben jij dat links?
Zieke stack vriend. Welke festival ga je pompen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
Gym slopen voor de festival
[ afbeelding ]
roidrage sjonnies en dan leker nnar decibelesque festivals gaan zeker lekker molly poppen ja toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo breh, gwn allemaal jonge pussys peulen straks, gaat JB ook mee?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Heb net ook nog even pre-festival borst-tri's gepompt. Godverdomme.
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook altijd een lange broek aan in de gym. Anders vraagt iedereen wat je voor je benen doet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?
Gewoon grijze nike jogging, vind korte broeken niet uitzien in de gym, verrekte tokkies GTFOquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:26 schreef Montelly het volgende:
Zeer herkenbaar, overkomt mij ook altijd. Dan is er weer zon loopse teefje die het nodig moet uitleggen hoe ik verschillende oefeningen moet doen.
Wat zal jouw slaapkamer gemeurd hebben vanochtendquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
En dan word je altijd wakker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:26 schreef Montelly het volgende:
Zeer herkenbaar, overkomt mij ook altijd. Dan is er weer zon loopse teefje die het nodig moet uitleggen hoe ik verschillende oefeningen moet doen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:53 schreef JaqenHghar het volgende:
Zou me echt helemaal de tering zweten, helemaal in een joggingbroek.![]()
Korte broek tokkie hahahaPreutse onzekere mannetjes GTFO bedoel je.
LOLquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon grijze nike jogging, vind korte broeken niet uitzien in de gym, verrekte tokkies GTFO
Warme lucht, jajaquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
LOL
Ik moest denken aan die LOI reclame
http://reclamegemist.tv/loi-sportschool-commercial-2010
Bones LOL. Check die chicken legs van die eerste kale![]()
Maar euhm, ik zou me ook kapotzweten in een lange broek. Voel nou die warme lucht al die blijft hangen daarin![]()
Maar ieder zn ding
omdat ik in het NFL topic heb gepost en Google weet dat deze reeks om mij, en mij alleen draait.quote:
Nou, verrekt zegquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
omdat ik in het NFL topic heb gepost en Google weet dat deze reeks om mij, en mij alleen draait.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
omdat ik in het NFL topic heb gepost en Google weet dat deze reeks om mij, en mij alleen draait.
nvmquote:
was goeden post manquote:
laat hem, dichterbij dan dit komt ie nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Dima, wellicht moet je niet iedereen een slet noemen.
aandachtshoer dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
exilevilify_
ze kon het niet laten om te stoppen met posten
quote:Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
Niks moet ooit vanuit Engels naar Nederlands vertaald worden
Al die mongolen klappen verkeerd in je laatste filmpjequote:
Lol dat is van die piramidespel troep. Of verkoop jij ook en is dit een manier om te promoten?quote:Op zondag 7 september 2014 05:07 schreef ZetaOS het volgende:
Vaag Blikje Gevonden (ongebruikt/vol) in de Gym.
Morgen maar eens proberen
Hahha waarheid, daarom ben ik altijd sceptisch als ik een bil zie met holle rug.quote:
Leuk kinderpartijtje. Micky Mouse Club?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk kinderpartijtje. Micky Mouse Club?
Wauw, silhouetten van mensen die klappen op matige remixes van pop muziek.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Jan is echt een bedrieger en een aandachtshoer. Hij ging gewoon een beetje slapen.
Echt hé, maffe vent. Hij is een projectmanager of zo. Het zou je collega maar zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die gast kun je toch niet meer normaal aankijken als hem kent.
Begon goed, totdat ie over hormonen en naalden begonquote:Op zondag 7 september 2014 13:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys https://decorrespondent.n(...)27114558252-b1701a76
Wil je als vrouw ook gewoon even kolven in de daarvoor bestemde ruimte ligt hij daar in een hoekie te geilen...quote:Op zondag 7 september 2014 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé, maffe vent. Hij is een projectmanager of zo. Het zou je collega maar zijn.
Goed stuk. Zou eigenlijk iedereen die naar de sportschool gaat en maar wat aanklooit moeten lezen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys https://decorrespondent.n(...)27114558252-b1701a76
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |