Oh Sergei Lukyanenko is ook wel een interessante hedendaagse Russische schrijver.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mocht je wat zwaarder spul zoeken, zou ik eens gaan kijken naar wat Russische schrijvers.
Dat matte heeft wel wat imo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuaaark, is net zo'n hot wheels auto. Alleen jammer van de matte kleur.
Gewoon optiefen met die rotzooi. Gejengel aan de kop 's ochtends.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou een moslima a la Crip "Fifty Shades of Grey" mogen lezen?
Goed verhaal man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon optiefen met die rotzooi. Gejengel aan de kop 's ochtends.
Kerken zijn al erg maar is net alsof zij puur gingen voor wat ergers, kutvolk.
Lekker kort ookquote:
Sinds wanneer mogen moslim vrouwen leren lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou een moslima a la Crip "Fifty Shades of Grey" mogen lezen?
heey ik ook, beetje aan de randquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Ik woon in Laniakea. Wisten jullie niet he? Skklz
het zit diep hequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moslim vrouwen leren lezen en schrijven
reddit zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Kan mijn notificatie niet checkenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Drie woorden satellietschotelquote:
Familie-pakket shoarmaquote:
Voorvocht in de pittigequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klaarkomen in de knoflooksaus.
Nee man, jij als #manslut zijnde wel zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
Yuri heb je wel eens gecamd met een meisje met hoofddoek?
Welk leger is dat?quote:
No mane. Flabber.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
reddit zeker?
http://www.vox.com/2014/9(...)r-laniakea-milky-way
Nee man, gelovige chicks geven alleen maar gezeik. Not even once.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee man, jij als #manslut zijnde wel zeker?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Opzich gevaarlijk spel want Yuri is de enige GYM-er die m'n echte naam weet
duweisstquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee man, gelovige chicks geven alleen maar gezeik. Not even once.
http://www.geenstijl.nl/quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welk leger is dat?
[..]
No mane. Flabber.
Nee, Ray ook, maar die is tofquote:
Vanaf boek 2 wordt het anders. Boek 3 is een compleet ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, over GoT. Heb eerste boek gelezen en vind dat idd heel dope, echter heb ik moeite met shit lezen waar ik de serie al van gezien heb dus kom die shit niet meer door denk ik.
Nice score!quote:
Haha, wat een stomme lul.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef McNulty het volgende:
Damn, en toen was het game-over. SMH.
Ja goos, blijf lekker vinden!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Luister je nog altijd naar The Drop en K&A?
Meestal via internet omdat ik niks meer met die pleuris itunes apple shit te maken wil hebben.quote:
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meestal via internet omdat ik niks meer met die pleuris itunes apple shit te maken wil hebben.
sickquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef McNulty het volgende:
Damn, en toen was het game-over. SMH.
Bewegelijk eten, mwah ik sla even over denk ik. Al zullen de macro's wel fantastisch zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms moet je ook gewoon lekker genieten jongens!
https://www.facebook.com/(...)10811&type=2&theater
Insecten hebben wel een gruwelijke protonhoeveelheid tov bodymass. Ergens rond de 70 a 90% ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms moet je ook gewoon lekker genieten jongens!
https://www.facebook.com/(...)10811&type=2&theater
Dm dit soort poep maar naar Cor. Okeej!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:41 schreef MsMessy het volgende:
http://bodybuilder-sex.tumblr.com/
Ideetje voor een nieuwe gymchick
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we alquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dm dit soort poep maar naar Cor. Okeej!
Yeah mane. Ze zeggen dat wij insecten over een x aantal jaar als vaste maaltijd zullen hebben, puur doordat er een voedsel of vleestekort zal aankomen, en er zijn zo fucking veel insecten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Insecten hebben wel een gruwelijke protonhoeveelheid tov bodymass. Ergens rond de 70 a 90% ofzo.
Misschien vinden ze het gewoon leuk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
Maar vrouwen die geëmancipeerd hetzelfde doen is
Best, moeten ze ook geheel zelf weten, maar ik zal het nooit mooi vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het gewoon leuk?
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Best, moeten ze ook geheel zelf weten, maar ik zal het nooit mooi vinden.
Extreem Bevredigend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goed bezig mannen!
En elke reden is legit als je onherkenbaar wil blijven.
Curlen in het squatrekHoe voelt dat nu?
heyquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:32 schreef no1uknow het volgende:
(Nogmaals) het is echt ziek om die Ray gewoon 210 kg te zien deadliften en dan nog doodleuk een paar shurgs tussendoor te zien doen, hoo kee fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |