boek je nog resultaat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dat filmpje heeft me wel echt zieke motivatie gegeven om de gym te slopen. Echt ziekelijk, mijn handen jeuken. Fuck Ronnie Coleman, fuck Zyzz, fuck Jeff. Ray, Drinky en No1 zijn het.
Zijn jullie nog natty?
Goed bezig mannen!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Hier footage van woensdagavond.
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90's voor zich heeft![]()
thx brehquote:
Hoe groot mogen ze zijn? Hi ha ho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allejezus, wat een snelheidquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe groot mogen ze zijn? Hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo roldedebolder ik.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Ripped motherfucker die Drinky, gewoon een en al blokjes.
Etha ik durf te wedden dat jij veel zieker uitziet dan die gasten! Shredded cunt alles..quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik en JB gebruikten het net als voorspel.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik en JB gebruikten het net als voorspel.
Dude ik ben een kaolo endo. Afgelopen voorjaar voor het eerst mijn abs gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha ik durf te wedden dat jij veel zieker uitziet dan die gasten! Shredded cunt alles..
hetzelfde*quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
We hebben dezelfde kapsel en baard Drinky.
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]Drinky lijkt op een knul uit mijn gym
Montelly plsquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kaolo ranzige eten..
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan El Aviva
1x [Kapsalon] Kapsalon groot extra vlees, Knoflook ¤ 7,00
1x [Drankjes] Cola ¤ 1,50
1x [Turkse pizza's] Turkse pizza met döner, Knoflook ¤ 4,50
quote:
quote:
HALLO MSMESSY, WAT DOE JE UIT DE HOOGTE DAN!?quote:
Lompehork 4 modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou em echt niet meer omhoog kunnen krijgen dan.
why would you ride the swings if you've already been to Disneyland?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Als je niks wil doen dan zou ik FHF of BNW mod worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Tering die quote
Tevens zou ik niet voor FA-schap gaan, dan moet ook nog echt dingen doen enzo.
Ga niet danquote:
kan niet maken, vrienden allesquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je niks wil doen dan zou ik FHF of BNW mod worden.
[..]
Ga niet dan
CRE of MLN anders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je niks wil doen dan zou ik FHF of BNW mod worden.
jou had ik wel gewifed, maar je wilt nietquote:
U zegt!? Dat jouw woordenboek beperkter is dan de mijne kan ik niet helpen hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
HALLO MSMESSY, WAT DOE JE UIT DE HOOGTE DAN!?
Wie is dat en wie is die gast?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel geld, status alles en dan zon kneus als vriend
kate upton en john doequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is dat en wie is die gast?
Leg even uit dan, verlicht onsquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
U zegt!? Dat jouw woordenboek beperkter is dan de mijne kan ik niet helpen hoor
Als je later nog wat wil maken van je leven is het beter een schone lei te hebben vriend. Welke OCD heb jij het over?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Eerste wat ik zou doen als ik mod was is klokov een (positieve) note geven zodat zn OCD weer opspeelt.
Ben ik asceet omdat ik aesthetic ben of niet? Ik ben een beetje in de war.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, verlicht ons. Ja daar weten asceten alles van
ja bill gates had ook geen notes hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je later nog wat wil maken van je leven is het beter een schone lei te hebben vriend. Welke OCD heb jij het over?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben ik asceet omdat ik aesthetic ben of niet? Ik ben een beetje in de war.
MsMessy is het waar wat ze allemaal zeiden in de andere topic?quote:
Welk topic en wat? Want er word nogal eens wat over me geroepen op Fok!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
MsMessy is het waar was ze allemaal zeiden in de andere topic?
nee kan ik niet makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welk topic en wat? Want er word nogal eens wat over me geroepen op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |