Insecten hebben wel een gruwelijke protonhoeveelheid tov bodymass. Ergens rond de 70 a 90% ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms moet je ook gewoon lekker genieten jongens!
https://www.facebook.com/(...)10811&type=2&theater
Dm dit soort poep maar naar Cor. Okeej!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:41 schreef MsMessy het volgende:
http://bodybuilder-sex.tumblr.com/
Ideetje voor een nieuwe gymchick
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we alquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dm dit soort poep maar naar Cor. Okeej!
Yeah mane. Ze zeggen dat wij insecten over een x aantal jaar als vaste maaltijd zullen hebben, puur doordat er een voedsel of vleestekort zal aankomen, en er zijn zo fucking veel insecten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Insecten hebben wel een gruwelijke protonhoeveelheid tov bodymass. Ergens rond de 70 a 90% ofzo.
Misschien vinden ze het gewoon leuk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
Maar vrouwen die geėmancipeerd hetzelfde doen is
Best, moeten ze ook geheel zelf weten, maar ik zal het nooit mooi vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het gewoon leuk?
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Best, moeten ze ook geheel zelf weten, maar ik zal het nooit mooi vinden.
Extreem Bevredigend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goed bezig mannen!
En elke reden is legit als je onherkenbaar wil blijven.
Curlen in het squatrekHoe voelt dat nu?
heyquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:32 schreef no1uknow het volgende:
(Nogmaals) het is echt ziek om die Ray gewoon 210 kg te zien deadliften en dan nog doodleuk een paar shurgs tussendoor te zien doen, hoo kee fok
AAS BB vrouwen zijn focking lelijk, zeker als ze ook nog van die neptieten hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we al![]()
Ik vind het echt gruwelijk lelijk. Gespierde mannen met laag vetpercentage =Maar vrouwen die geėmancipeerd hetzelfde doen is
nee ik lijk er niet eens opquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
hey sander, ben jij dat links?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |