AAS BB vrouwen zijn focking lelijk, zeker als ze ook nog van die neptieten hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we al![]()
Ik vind het echt gruwelijk lelijk. Gespierde mannen met laag vetpercentage =Maar vrouwen die geëmancipeerd hetzelfde doen is
nee ik lijk er niet eens opquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
hey sander, ben jij dat links?
Zieke stack vriend. Welke festival ga je pompen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
Gym slopen voor de festival
[ afbeelding ]
roidrage sjonnies en dan leker nnar decibelesque festivals gaan zeker lekker molly poppen ja toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo breh, gwn allemaal jonge pussys peulen straks, gaat JB ook mee?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Heb net ook nog even pre-festival borst-tri's gepompt. Godverdomme.
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook altijd een lange broek aan in de gym. Anders vraagt iedereen wat je voor je benen doet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?
Gewoon grijze nike jogging, vind korte broeken niet uitzien in de gym, verrekte tokkies GTFOquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:26 schreef Montelly het volgende:
Zeer herkenbaar, overkomt mij ook altijd. Dan is er weer zon loopse teefje die het nodig moet uitleggen hoe ik verschillende oefeningen moet doen.
Wat zal jouw slaapkamer gemeurd hebben vanochtendquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kaolo ranzige eten..
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan El Aviva
1x [Kapsalon] Kapsalon groot extra vlees, Knoflook ¤ 7,00
1x [Drankjes] Cola ¤ 1,50
1x [Turkse pizza's] Turkse pizza met döner, Knoflook ¤ 4,50
En dan word je altijd wakker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:26 schreef Montelly het volgende:
Zeer herkenbaar, overkomt mij ook altijd. Dan is er weer zon loopse teefje die het nodig moet uitleggen hoe ik verschillende oefeningen moet doen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:53 schreef JaqenHghar het volgende:
Zou me echt helemaal de tering zweten, helemaal in een joggingbroek.![]()
Korte broek tokkie hahahaPreutse onzekere mannetjes GTFO bedoel je.
LOLquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon grijze nike jogging, vind korte broeken niet uitzien in de gym, verrekte tokkies GTFO
Warme lucht, jajaquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
LOL
Ik moest denken aan die LOI reclame
http://reclamegemist.tv/loi-sportschool-commercial-2010
Bones LOL. Check die chicken legs van die eerste kale![]()
Maar euhm, ik zou me ook kapotzweten in een lange broek. Voel nou die warme lucht al die blijft hangen daarin![]()
Maar ieder zn ding
omdat ik in het NFL topic heb gepost en Google weet dat deze reeks om mij, en mij alleen draait.quote:
Nou, verrekt zegquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
omdat ik in het NFL topic heb gepost en Google weet dat deze reeks om mij, en mij alleen draait.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
omdat ik in het NFL topic heb gepost en Google weet dat deze reeks om mij, en mij alleen draait.
nvmquote:
was goeden post manquote:
laat hem, dichterbij dan dit komt ie nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Dima, wellicht moet je niet iedereen een slet noemen.
aandachtshoer dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
exilevilify_
ze kon het niet laten om te stoppen met posten
quote:Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
Niks moet ooit vanuit Engels naar Nederlands vertaald worden
Al die mongolen klappen verkeerd in je laatste filmpjequote:
Lol dat is van die piramidespel troep. Of verkoop jij ook en is dit een manier om te promoten?quote:Op zondag 7 september 2014 05:07 schreef ZetaOS het volgende:
Vaag Blikje Gevonden (ongebruikt/vol) in de Gym.
Morgen maar eens proberen
Hahha waarheid, daarom ben ik altijd sceptisch als ik een bil zie met holle rug.quote:
Leuk kinderpartijtje. Micky Mouse Club?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk kinderpartijtje. Micky Mouse Club?
Wauw, silhouetten van mensen die klappen op matige remixes van pop muziek.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Jan is echt een bedrieger en een aandachtshoer. Hij ging gewoon een beetje slapen.
Echt hé, maffe vent. Hij is een projectmanager of zo. Het zou je collega maar zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die gast kun je toch niet meer normaal aankijken als hem kent.
Begon goed, totdat ie over hormonen en naalden begonquote:Op zondag 7 september 2014 13:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys https://decorrespondent.n(...)27114558252-b1701a76
Wil je als vrouw ook gewoon even kolven in de daarvoor bestemde ruimte ligt hij daar in een hoekie te geilen...quote:Op zondag 7 september 2014 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé, maffe vent. Hij is een projectmanager of zo. Het zou je collega maar zijn.
Goed stuk. Zou eigenlijk iedereen die naar de sportschool gaat en maar wat aanklooit moeten lezen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys https://decorrespondent.n(...)27114558252-b1701a76
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |