Sickening, ik zal hem even een mailtje sturen. Kan je zijn emailadres dmen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja bill gates had ook geen notes hier
Swingers-/cuck(h)old-topic in KPDquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kom maar, give me your best shot boy!
Weet niet, ik durf nooit zo goed in KPD te kijken. Dacht dat jij en Weissman daar wel van waren. Jullie hebben open relatie toch? Mag je ook vrienden van hem daten en hij vriendinnen of alleen onbekenden? Zijn mensen die je op FOK! kent ook onbekenden of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]Is er een verzameling van die beta's?
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat drink je zoal, pinot, malbec, presecco, cava?
Een glas wijn al sophisticated?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijn. Vriendin van me ook altijd avondeten kop bouillon met stokbrood lol. Roemeense weeskinderen krijgen nog beter te eten.
Echt?! Dat ik een open relatie heb, heeft echt niets te maken met al die bullshit als parenclubs, partnerruil, cuckold, swingen en weet ik het wat voor nasty stuff nog meer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet, ik durf nooit zo goed in KPD te kijken. Dacht dat jij en Weissman daar wel van waren. Jullie hebben open relatie toch? Mag je ook vrienden van hem daten en hij vriendinnen of alleen onbekenden? Zijn mensen die je op FOK! kent ook onbekenden of niet?
Nederlands, Engels, Swahili? Genre, fictie, non-fictie enz.?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vrienden, ik ben in een literaire bui laatste weken. Lezen dit dat. Wat zijn must reads voor jullie en bevelen jullie me aan?
Donald Duckquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Vrienden, ik ben in een literaire bui laatste weken. Lezen dit dat. Wat zijn must reads voor jullie en bevelen jullie me aan?
Psycho - Robert Bloch, 1000x beter dan film van Hitchcock...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Alcohol kan je lichaam niet omzetten in iets anders dan verbrandingsmateriaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Een glas wijn al sophisticated?
[..]ik heb echt dagen gehad toen
, hele zaterdag leven op een reep milka oid en dan 's avonds drinken. Denk dat ik qua kcal's nog wel normaal rond 1800 uitkwam ook. Gewoon balansen toch, een reep milka = geen avondeten
Welke genres?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Robert Ludlum - Covert One seriesquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Martin Bossenbroek - De Boerenoorlogquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
De Bijbel - weet wat je afwijst en niet aanneemt als jouw enige waarheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
GoT-boeken zijn lastig door te komen, zou afraden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke genres?
Ik zou de boeken van Khaled Hosseini wel aanraden, leek me in eerste instantie totaal niets maar uiteindelijk 100% meegevallen, interessant, goed geschreven en best meeslepend. Wel emotioneel dus weet niet of dat je ding is
Anders de Game of Thrones boeken
Awesome is een slimme jongen, lukt hem welquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
GoT-boeken zijn lastig door te komen, zou afraden.
Misschien te simpel maar Stephen King boeken vind ik lekker weglezen, geen gezeik alleen verhaal.
Fire at the Gatesquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Nederlands of Engels, prefereer eigenlijk Engels. Beetje taalgains maken en zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Swahili? Genre, fictie, non-fictie enz.?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Psycho - Robert Bloch, 1000x beter dan film van Hitchcock...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Robert Ludlum - Covert One series
David Baldacci - John Puller series. In november komt z'n derde boek uit![]()
Woohhhhh!
Nu bezig met Brad Thor - Scot Harvath series
Thanks allen. Noted.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Martin Bossenbroek - De Boerenoorlog
ben daar zelf momenteel in bezig
Oja, genre. Naja, ik ben best veel psychologische, selfhelpshit aan het lezen, alleen daar moet ik 's avonds ook echt mee kappen, want dan ga ik motivated as fuck naar bed. Dus voornamelijk fictie. Mag ook goede geschiedenis zijn, biografieeen etc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke genres?
Ik zou de boeken van Khaled Hosseini wel aanraden, leek me in eerste instantie totaal niets maar uiteindelijk 100% meegevallen, interessant, goed geschreven en best meeslepend. Wel emotioneel dus weet niet of dat je ding is
Anders de Game of Thrones boeken
Daarom.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awesome is een slimme jongen, lukt hem wel
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, dus die van mij is niet noted? Nou, dan zoek je de volgende keer je eigen dope tracks ook maar.
Hey McNulty
Thanks brah. Maak lijstje van jullie shit en dan knal ik het allemaal op mn ereader.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Fire at the Gates
Dracula
Dr.Jeckyll & Mr.Hyde
Mocht je wat zwaarder spul zoeken, zou ik eens gaan kijken naar wat Russische schrijvers.
Fuck jou...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef Klokov het volgende:
Boeken voor de studie is al meer dan genoeg
Tis dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of ik ben te boers, kan natuurlijk ook.
In dat geval: Act like a lady, think like a manquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, genre. Naja, ik ben best veel psychologische, selfhelpshit aan het lezen, alleen daar moet ik 's avonds ook echt mee kappen, want dan ga ik motivated as fuck naar bed. Dus voornamelijk fictie. Mag ook goede geschiedenis zijn, biografieeen etc.
Heb zelf momenteel American Gods van Neil Gaiman op mijn nachtkastje liggen. Lees zelf alleen maar in het engels.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Nederlands of Engels, prefereer eigenlijk Engels. Beetje taalgains maken en zo.
http://www.bol.com/nl/p/h(...)081001004007577654-9quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Zelfde als met Jan Wolkers, om te kijken leuk maar ben wel klaar met zinnen met >8 bijvoeglijke naamwoorden.quote:
Gelezen?quote:
Sowieso iets van nietzsche of freudquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Warm van geworden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, alle drie de boekenWilde weten hoe het zou eindigen met Anastacia en Mr. Grey
Geen Kant? Machiavelli dan misschien? Of Sun Tzu?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sowieso iets van nietzsche of freud
Uhuhquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, alle drie de boekenWilde weten hoe het zou eindigen met Anastacia en Mr. Grey
Ben niet zo van de SM maar ik denk dat elk meisje warm wordt van een type Christian Grey. De manier hoe hij werd beschreven deed je fantasie wel op hol slaan.quote:
De vraag is of Crip kan lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou een moslima a la Crip "Fifty Shades of Grey" mogen lezen?
De vraag is of Crip mag lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is of Crip kan lezen
hnnnnngquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Nieuwe lievelingsauto.
Wat ziet er er geweldig uit en klinkt ó zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |