SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door G.R.S. op 05-09-2014 18:08:23 ]
blufquote:
wtf is dit ahhaahaah,,,GAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Hier footage van woensdagavond.
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90 voor zich heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
dont hold me back brehquote:
Ja precies :-Dquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
Drinky man je lijkt op Sergi Constance![]()
die blokjes...nergens voor nodig
AIVD?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja precies :-D
Maar hij had wel een legite reden
Hij mag als moslim niet herkenbaar in beeld?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja precies :-D
Maar hij had wel een legite reden
vind mezelf meer een Joe Jonas (nohomo). blokjes liever wel, teveel wazige mensen op fokquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
Drinky man je lijkt op Sergi Constance![]()
die blokjes...nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90's voor zich heeft![]()
Hey Drinky ben je crimineel ofzo dat je niet herkenbaar mag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Please respect Drinky zn privacy en dat hij zo af en toe resolutie '90's voor zich heeft![]()
Heb nu ander kapsel alweerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
We hebben dezelfde kapsel en baard Drinky.
Volgende keer misschien dit meenemen voor Drinky?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
Yo, bro's off Iron
Lolquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kaolo ranzige eten..
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan El Aviva
1x [Kapsalon] Kapsalon groot extra vlees, Knoflook ¤ 7,00
1x [Drankjes] Cola ¤ 1,50
1x [Turkse pizza's] Turkse pizza met döner, Knoflook ¤ 4,50
so sophisticated, much hipquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn single woman's vrijdagavondmaal bestond altijd uit crackers met duo penotti of nutella en een glas wijn
das toch ook een glas?quote:
Wat drink je zoal, pinot, malbec, presecco, cava?quote:
stel de vraag iets eenvoudiger.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat drink je zoal, pinot, malbec, presecco, cava?
Mwehehe.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
Turkse pizza doner en kapsalon. Godver.
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn single woman's vrijdagavondmaal bestond altijd uit crackers met duo penotti of nutella en een glas wijn
dat is hip en vrouwelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijn. Vriendin van me ook altijd avondeten kop bouillon met stokbrood lol. Roemeense weeskinderen krijgen nog beter te eten.
Tja vrouwen mogen iets minder calorietjes. Dus ben je al een beetje te uitgebreid gaan lunchen met de meiden of was het ontbijt iets groter dan dat ene beschuitje met die leuke vent, dan zal je toch even wat ascetischer diner moeten nuttigenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao vrouwen eten ook echt crap altijd, crackers met wijn. Vriendin van me ook altijd avondeten kop bouillon met stokbrood lol. Roemeense weeskinderen krijgen nog beter te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |