AAS BB vrouwen zijn focking lelijk, zeker als ze ook nog van die neptieten hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, dat jij niet van de vetvrije vulva's bent wisten we al![]()
Ik vind het echt gruwelijk lelijk. Gespierde mannen met laag vetpercentage =Maar vrouwen die geėmancipeerd hetzelfde doen is
nee ik lijk er niet eens opquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
hey sander, ben jij dat links?
Zieke stack vriend. Welke festival ga je pompen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
Gym slopen voor de festival
[ afbeelding ]
roidrage sjonnies en dan leker nnar decibelesque festivals gaan zeker lekker molly poppen ja toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo breh, gwn allemaal jonge pussys peulen straks, gaat JB ook mee?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Heb net ook nog even pre-festival borst-tri's gepompt. Godverdomme.
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook altijd een lange broek aan in de gym. Anders vraagt iedereen wat je voor je benen doet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?
Gewoon grijze nike jogging, vind korte broeken niet uitzien in de gym, verrekte tokkies GTFOquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lange witte broek aan in de gym? Why? Kippepoten? Weerwolfsyndroom? Curl bro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |