Goed voedsel brah. Boks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kaolo ranzige eten..
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan El Aviva
1x [Kapsalon] Kapsalon groot extra vlees, Knoflook ¤ 7,00
1x [Drankjes] Cola ¤ 1,50
1x [Turkse pizza's] Turkse pizza met döner, Knoflook ¤ 4,50
lolquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Ripped motherfucker die Drinky, gewoon een en al blokjes.
Jij en yuri zijn endolicious.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude ik ben een kaolo endo. Afgelopen voorjaar voor het eerst mijn abs gezien.
Welke picca's had je gedropt dan? Wrom mis ik dit.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe groot mogen ze zijn? Hi ha ho.Trollbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen mod en FA. Snap dat nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Tering die quote
Tevens zou ik niet voor FA-schap gaan, dan moet ook nog echt dingen doen enzo.De banden binnnen zijn stam moeten sterk blijven.quote:Fuck is dit. Alles wat jij vandaag post kan ik niet zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel geld, status alles en dan zon kneus als vriendhaha jy zij wurdenboek haha skktjequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
U zegt!? Dat jouw woordenboek beperkter is dan de mijne kan ik niet helpen hoorDat je het braafste jongetje van fok wil zijn die zowat in tranen uitbarst als hij voor eerst in de hoek moet staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je later nog wat wil maken van je leven is het beter een schone lei te hebben vriend. Welke OCD heb jij het over?Paas link in dm.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
MsMessy is het waar wat ze allemaal zeiden in de andere topic?Komt etha wanneer hij GoT leest wel eens bij je langs om te vragen hoe de moeilijke woordjes uitgesproken moeten worden?quote:Grootste baas uit de bijbel is Samson. Eckte eckte weten waarom.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
De Bijbel - weet wat je afwijst en niet aanneemt als jouw enige waarheid.Watser?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, dus die van mij is niet noted? Nou, dan zoek je de volgende keer je eigen dope tracks ook maar.
Hey McNultyA short history of nearly everthing - Bill Bryson.Dat boek is nog toffer dan een DBZ-fusion tussen Pac en Bigie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, genre. Naja, ik ben best veel psychologische, selfhelpshit aan het lezen, alleen daar moet ik 's avonds ook echt mee kappen, want dan ga ik motivated as fuck naar bed. Dus voornamelijk fictie. Mag ook goede geschiedenis zijn, biografieeen etc.Werd je nat toen je het las?quote:Euj viespeuk!quote:
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Oh Sergei Lukyanenko is ook wel een interessante hedendaagse Russische schrijver.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mocht je wat zwaarder spul zoeken, zou ik eens gaan kijken naar wat Russische schrijvers.
Dat matte heeft wel wat imo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuaaark, is net zo'n hot wheels auto. Alleen jammer van de matte kleur.
Gewoon optiefen met die rotzooi. Gejengel aan de kop 's ochtends.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou een moslima a la Crip "Fifty Shades of Grey" mogen lezen?
Goed verhaal man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon optiefen met die rotzooi. Gejengel aan de kop 's ochtends.
Kerken zijn al erg maar is net alsof zij puur gingen voor wat ergers, kutvolk.
Lekker kort ookquote:
Sinds wanneer mogen moslim vrouwen leren lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou een moslima a la Crip "Fifty Shades of Grey" mogen lezen?
heey ik ook, beetje aan de randquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Ik woon in Laniakea. Wisten jullie niet he? Skklz
het zit diep hequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moslim vrouwen leren lezen en schrijven
reddit zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Kan mijn notificatie niet checkenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Drie woorden satellietschotelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |